Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), με φετινό μήνυμα «Ένα Δίκαιο Μέλλον για τους Ναυτικούς», αναδεικνύει τη διεθνή επιτακτική ανάγκη, και προσπάθεια, να υποστηριχτούν οι ναυτικοί σε θέματα που αφορούν την πανδημία Covid-19 όπως είναι η διευκόλυνση της αλλαγής πληρωμάτων από τις κυβερνήσεις όλων των Κρατών και τον κατά προτεραιότητα εμβολιασμό τους ως εργάτες στην πρώτη γραμμή. Επίσης, επισημαίνει την ανάγκη για παροχή ασφαλούς περιβάλλοντος και καλών συνθηκών εργασίας στο πλοίο, για δίκαιη αντιμετώπιση και σεβασμό των δικαιωμάτων όλων των ναυτικών, ανεξάρτητα από φύλο, εθνικότητα και θρησκευτικές πεποιθήσεις.
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημειώνει ότι «η Ημέρα των Ναυτικών καθιερώθηκε το 2011, με πρωτοβουλία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (International Maritime Organization), για να τιμήσει τους ανθρώπους της θάλασσας και τη συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία. Σήμερα, λοιπόν, τιμούμε τους ναυτικούς και το έργο τους και δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να τους στηρίξουμε, καθώς πλέουμε μαζί μέσα στις προκλήσεις αυτής της πανδημίας. Καλές Θάλασσες!»
Επίσης η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, δημιούργημα την κοινής εθελοντικής δέσμευσης Ελλήνων πλοιοκτητών και ναυτικών ευχαριστεί θερμά όλους τους ναυτικούς του κόσμου, καθώς και τους τους 15.000 Έλληνες ναυτικούς μέλη της Ένωσης, για τις πολύτιμες υπηρεσίες που μας προσφέρουν για ένα καλύτερο κόσμο, με ασφάλεια και με υγιείς θάλασσες και ωκεανούς.
Επιπλέον, η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), με ανακοίνωση της, τιμά σήμερα μαζί με τη διεθνή κοινότητα την Παγκόσμια Ημέρα του Ναυτικού (International Day of the Seafarer).
Ανακοινώσεις εξέδωσαν και άλλες ναυτιλιακές ενώσεις, οργανισμοί, ναυτιλιακές εταιρείες.
Τέλος σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «εκατοντάδες χιλιάδες Ναυτεργάτες παραμένουν ακόμη και σήμερα εγκλωβισμένοι σε πολύχρονη ομηρία στα πλοία ανά τον κόσμο επειδή οι εθνικές αρχές δεν επιτρέπουν την νόμιμη σκάντζα των Ναυτεργατών! Έως και τώρα διεθνείς – περιφερειακοί οργανισμοί και εθνικές κυβερνήσεις περιορίζονται σε παραινέσεις η αξία των οποίων είναι σχεδόν μηδενική από πλευράς αποτελέσματος».
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση