
Με την εποχή του 5Gνα διανύει ήδη τους πρώτους της μήνες στη χώρα μας, οι Έλληνες αν και αναγνωρίζουν τις ωφέλειες, είναι συγχρόνως επιφυλακτικοί απέναντι στα δίκτυα νέας γενιάς. Η πανδημία έπαιξε βεβαίως καταλυτικό ρόλο στη διείσδυση του διαδικτύου στην ελληνική κοινωνία, βάζοντας ακόμα και τους μεγαλύτερους στη σφαίρα των socialmedia, των εφαρμογών βίντεο-επικοινωνίας και του e-shopping. Όμως ενώ στη μεγάλη τους πλειοψηφία οι Έλληνες αναγνωρίζουν ότι το 5Gθα έχει θετική επίπτωση στη ζωή τους, δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για αυτό.
Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγει πανελλαδική έρευνα της FocusBari, η οποία αναδεικνύει την ανησυχία για τις επιπτώσεις στην υγεία ως την πιο καθοριστική για τη στάση των Ελλήνων απέναντι στο 5G. Ποσοστό 52% των συμμετεχόντων συντάσσονται με τη φράση «Με ανησυχούν οι επιπτώσεις που το 5G μπορεί να έχει στην υγεία μου». Οι γυναίκες εμφανίζονται αρκετά πιο επιφυλακτικές από τους άνδρες με τα ποσοστά να είναι 61% και 43% αντίστοιχα. Οι δε πιο ανήσυχες είναι οι γυναίκες ηλικίας από 45 ετών και άνω.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ποσοστό 70% των Ελλήνων αναγνωρίζει ότι το 5Gωφελεί τη ζωή τους με πολλούς τρόπους, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών, δηλαδή 88%, πιστεύει ότι η χρήση του βελτιώνει την ψηφιακή εμπειρία (streaming, ταχύτητες κλπ.). Συγχρόνως όμως, το 54% των ερωτώμενων ανησυχούν για το απόρρητο των δεδομένων τους και το 52% για τους κινδύνους ασφαλείας εάν αποτύχει η τεχνολογία 5G.
Αν και όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της έρευνας, ένας στους δύο (51%) έχει ή πρόκειται να αποκτήσει κινητό τηλέφωνο συμβατό με το 5Gμέσα στον επόμενο έναν χρόνο, μόλις το 26% είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερο για να έχει πρόσβαση στη νέα τεχνολογία. Επίσης, ακριβώς ίδιο είναι το ποσοστό που θα άλλαζε πάροχο κινητής τηλεφωνίας για να «παίζει» σε δίκτυο 5G.
Απαντώντας δε ως προς τους λόγους για τους οποίους δεν προτίθενται να αγοράσουν συσκευή 5G, ο κύριος είναι το υψηλό κόστος σε ποσοστό 49%, ακολουθεί η ανησυχία για την υγεία και την ασφάλεια με 23%, ενώ ένα ποσοστό 16% δεν ενδιαφέρεται για την νέα αυτή τεχνολογία.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα