Με κέρδη και αυξημένο κύκλο εργασιών «έκλεισε» την περσινή χρονιά η δανέζικη αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού JYSK στην Ελλάδα, ενώ η διοίκηση εκτιμά ότι ο τζίρος της εφέτος θα αυξηθεί κατά 40%.
Αναλυτικά, για την οικονομική χρήση 2019/2020 που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου 2020 η JYSK Α.Ε. εμφάνισε αύξηση τζίρου 21,75% στα 39,08 εκατ. ευρώ από 32,1 εκατ. ευρώ τη περίοδο 2018/2019, ενώ τα αποτέλεσμα προ φόρων ανήλθαν 21,4 χιλ. ευρώ από ζημία 1,24 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η εταιρεία διέθετε στο τέλος της προηγούμενης χρήσης επαρκή κεφαλαιακή επάρκεια 14,7 εκατ. ευρώ (ή 56,22% επί του συνόλου του Παθητικού της) και θετικό κεφάλαιο κίνησης 3,77 εκατ. ευρώ.
Νέα καταστήματα
Η θετική μεταβολή οφείλεται κατά βάση στην ενδυνάμωση του δικτύου των καταστημάτων της, καθώς το παρατεταμένο lockdown επηρέασε τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση της αλυσίδας, για εφέτος οι στόχοι εκτός από την αύξηση του τζίρου περιλαμβάνουν την αύξηση των καταστημάτων κατά 11 σε όλη την επικράτεια και τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ήδη εφέτος έχουν ανοίξει πέντε νέα καταστήματα σε: Κηφισό, Μεταμόρφωση, Άργος, Ελευσίνα και Πικέρμι, ενώ τον επόμενο μήνα αναμένεται να ανοίξει το 45ο κατάστημα εντός του ανανεωμένου River West.
H JYSK, με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 51 χώρες, στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 2015 και πλέον διαθέτει 44 φυσικά καταστήματα.
Στις 31/8/2020 ο αριθμός εργαζομένων της δανέζικης αλυσίδας στην Ελλάδα έφθασε τα 222 άτομα από 205 άτομα στις 31/8/2019.
Αντοχή στην πανδημία
Σε ότι αφορά στις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η υγειονομική κρίση, η JYSK επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση πως η επίδοση της ίδιας είναι πολύ καλύτερη από τον μέσο της αγοράς.
Όπως σημειώνεται, ο κύκλος εργασιών από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 έως την 31η Μαρτίου 2021 εμφάνισε αύξηση 1,1% σε σχέση με την αντίστοιχη επίδοση του προηγούμενου έτους.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων