Έναν νέο σπόνσορα απέκτησε την Τρίτη η Formula 1, μετά τη συμφωνία στην οποία κατέληξε με την Crypto.com, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πωλούν κρυπτονομίσματα.

Οι όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το CNBC, αναφέρουν ότι πρόκειται για μια πενταετή συμφωνία που ανέρχεται σε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια.

Βάσει της συμφωνίας, το brand της Crypto.com θα αναγράφεται στις εκδηλώσεις της F1.

Η εταιρεία θα εισαγάγει επίσης ένα νέο βραβείο στο Βελγικό Grand Prix της F1 τον Αύγουστο και θα γίνει συνεργάτης της στο NFT. Η συμφωνία Crypto.com ενεργοποιείται στις 17 Ιουλίου, μια ημέρα πριν από το βρετανικό Grand Prix του 2021 στο Silverstone Circuit στην Αγγλία.

Σχολιάζοντας, ο Ben Pincus, διευθυντής εμπορικών συνεργασιών της F1, δήλωσε ότι ο οργανισμός θα χρησιμοποιήσει την «τεχνογνωσία» της Crypto.com «καθώς εξερευνούμε τον κόσμο της κρυπτονομισμάτων, ενός τομέα που μας ενδιαφέρει πολύ».

Το Crypto.com λέει ότι έχει πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες στην πλατφόρμα του και διαθέτει μια εφαρμογή διαθέσιμη για συσκευές Apple και τηλέφωνα Android. Η εταιρεία πραγματοποιεί έσοδα από τέλη συναλλαγής και έχει κι άλλες αθλητικές συνεργασίες, όπως η ομάδα F1 Aston Martin και το franchise National Hockey League, το Montreal Canadiens.

«Ανυπομονούμε για πολλά χρόνια καινοτομίας μαζί», δήλωσε ο Kris Marszalek, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Crypto.com, για τη συμφωνία με τη F1. «Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την F1 στην ανάπτυξη αποκλειστικών NFTs, συνδέοντας τους οπαδούς με το άθλημα με νέους και καινοτόμους τρόπους».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης