Τον Μάιο του 2021, οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 51,3%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Πουλήθηκαν 165.363 αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, περισσότερα από 30.000 σε σχέση με τον όγκο των αυτοκινήτων κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Τον Μάιο του 2021, η αγορά εμπορικών οχημάτων στην ΕΕ σημείωσε έναν ακόμη μήνα με ισχυρά κέρδη, κυρίως λόγω της χαμηλής βάσης σύγκρισης λόγω των περιορισμών COVID-19 του περασμένου έτους. Οι νέες εγγραφές αυξήθηκαν κατά 51,3% σε 165.363 μονάδες, περισσότερες από 30.000 από τα επίπεδα όγκου πριν από την πανδημία. Αναλύοντας τις τέσσερις βασικές αγορές, η Ισπανία εμφάνισε το υψηλότερο ποσοστό αύξησης (+ 89,6%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (+ 51,3%), τη Γερμανία (+ 46,4%) και τη Γαλλία (+ 28,4%).
Τον πέμπτο μήνα του 2021, η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 43,9%. Η ισχυρή απόδοση τον Μάιο βελτίωσε περαιτέρω τους ετήσιους όγκους, φθάνοντας τις 838.941 μονάδες. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ βελτίωσαν τα σωρευτικά τους αποτελέσματα: Ιταλία (+ 69,5%), Γαλλία (+ 55,2%), Ισπανία (+ 51,9%) και Γερμανία (+ 20,3%).
Τον περασμένο μήνα, οι εγγραφές νέων φορτηγών σε ολόκληρη την ΕΕ αυξήθηκαν ξανά, συνολικά έφθασαν τις 138.429 μονάδες. Κάθε μία από τις βασικές αγορές παρουσίασε σημαντική αύξηση της ζήτησης για φορτηγά: Ισπανία (+ 89,0%), Ιταλία (+ 48,4%), Γερμανία (+ 47,7%) και Γαλλία (+ 30,9%).
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 46,6% σε 700.510 μονάδες, μετά από τα θετικά αποτελέσματα τους τελευταίους μήνες. Οι μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν μέχρι τώρα φέτος διψήφιο ποσοστό κέρδους: Ιταλία (+ 74,9%), Γαλλία (+ 59,3%), Ισπανία (+ 55,4%) και Γερμανία (+ 21,8%).
Το Μάιο, οι πωλήσεις νέων βαρέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση είχαν άνοδο κατά 74,9% και έφτασαν τις 20.601 μονάδες. Η Ισπανία έδωσε ισχυρή ώθηση στο αποτέλεσμα της περιοχής με τριψήφια αύξηση (+ 128,5%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (+ 72,5%), τη Γερμανία (+ 48,2%) και τη Γαλλία (+ 12,6%).
Φορτηγά
Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, οι εγγραφές βαρέων φορτηγών αυξήθηκαν κατά 40,1%, μετρώντας 106.819 μονάδες που πωλήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κάθε μία από τις μεγάλες αγορές είχε σημαντικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της πενταμήνου περιόδου: Ιταλία (+ 52,6%), Ισπανία (+ 45,9%), Γαλλία (+ 25,9%) και Γερμανία (+ 21,7%).
Τον Μάιο, καταγράφηκαν στην ΕΕ 25.071 νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, αύξηση 64,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Πολωνία συνέχισε να είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, σημειώνοντας αύξηση 203,8% τον προηγούμενο μήνα, όπως και η Ισπανία (+ 99,6%) και η Ιταλία (+ 65,9%).
Μέχρι στιγμής το 2021, οι εγγραφές νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 34,7% σε 128.174 μονάδες. Η Ιταλία και η Ισπανία σημείωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους (+ 49,1% και + 35,3% αντίστοιχα) των βασικών αγορών της περιοχής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία (+ 27,3%) και τη Γερμανία (+ 17,5%).
Η ζήτηση για νέα λεωφορεία και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν υψηλότερη κατά 18,1% σε σχέση με πέρυσι, με 1.863 μονάδες να πωλούνται συνολικά. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν θετικά αποτελέσματα τον περασμένο μήνα – ειδικά την Ιταλία, όπου οι εγγραφές τριπλασιάστηκαν (+ 189,0%).
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, η ζήτηση λεωφορείων και πούλμαν στην ΕΕ αυξήθηκε μόνο μετρίως (+ 1,8%). Κοιτάζοντας τις βασικές αγορές, το σωρευτικό αποτέλεσμα της Ιταλίας μεταφέρθηκε σε θετικό έδαφος (+ 4,4%) και η Γαλλία ενοποίησε τη θετική της απόδοση (+ 11,3%). Ταυτόχρονα, οι μειώσεις μειώθηκαν τόσο στην Ισπανία (-19,5%) όσο και στη Γερμανία (-5,1%) σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.
Latest News
Η Τουρκία επεκτείνει την οικονομική της επιρροή στην Αλβανία
Οι Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στη χώρα κινούνται σε επίπεδα ρεκόρ
ΕΚΤ: Βρίσκει «τρύπες» στη θωράκιση των τραπεζών σε κυβερνοεπιθέσεις
Τι έδειξε το πρώτο τεστ που πραγματοποίησε η ΕΚΤ εν μέσω αυξανόμενου κινδύνου για κυβερνοεπιθέσεις
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες πριν από την έναρξή τους [γραφήματα]
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, το μεγαλύτερο παγκόσμιο αθλητικό γεγονός ξεκινούν σήμερα με την τελετή έναρξης και 14 διοργανώσεις
Η μεγάλη επανεφεύρεση της Gucci - Τι αλλάζει στην αυτοκρατορία του Πινό
Ο ιδιοκτήτης της έχασε την υπομονή του και αλλάζει τα πάντα
Ακραία μέτρα από τη Ρωσία στην Ιαπωνία - Γιατί έκλεισε την πόρτα σε κορυφαίους CEOs
Απαγορεύτηκε η είσοδος στον πρόεδρο της Toyota και 12 άλλα στελέχη της Ιαπωνίας
Προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού πλήττουν την Porsche
Σημαντική έλλειψη στα ειδικά κράματα αλουμινίου, παραδεχεται η αυτοκινητοβιομηχανια - Η έλλειψη συνδέεται με πλημμύρες σε μια μονάδα παραγωγής
Πότε άρχισαν οι δισεκατομμυριούχοι να φορούν ρούχα σχεδιαστών;
Και όμως, οι πραγματικά, πραγματικά πλούσιοι άνθρωποι δεν φορούσαν ρούχα σχεδιαστών
Tα φυσικά διαμάντια είναι... παντοτινά - Πώς κερδίζουν ξανά την λάμψη τους [γραφήματα]
H πτώση των τιμών των εργοστασιακών διαμαντιών μαζικής παραγωγής θα ευνοήσει τα φυσικά διαμάντια
Γιατί «μαγνητίζουν» τους νέους τα προϊόντα «μαϊμού»
Τι αποκαλύπτει πρόσφατη πανεπιστημιακή μελέτη - Ο ρόλος της «δύναμης εξίσωσης» που περικλείουν τα προϊόντα «μαϊμού»
Σε απόγνωση οι brasseries του Παρισίου λόγω… Ολυμπιακών Αγώνων
Ορισμένοι ιδιοκτήτες εστιατορίων έχουν πτώση 50% στις πωλήσεις του Ιουλίου