Ουρά κάνουν οι ενδιαφερόμενοι για ένα κομμάτι της μετοχικής σύνθεσης της σταθερά ανερχόμενης στον κλάδο των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων Ionity, με πληροφορίες του πρακτορείου Reuters να προσθέτει στους επίδοξους μνηστήρες την Royal Dutch Shell και την Renault.

H Ionity, που μετρά στους μετόχους της την Volkswagen, την Daimler, την BMW και τη Ford, έχει ανακοινώσει ήδη από τον περασμένο Μάρτιο πως προσανατολίζεται στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου φορτιστών της σε όλη την Ευρώπη και πως για το λόγο αυτό αναζητά επιπλέον κονδύλια και μετόχους.

Η εταιρεία σήμερα λειτουργεί 348 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη και έχει άλλους 45 υπό κατασκευή. H δυνατότητα τους είναι ιδιαίτερα υψηλή με αποτέλεσμα τα οχήματα να μπορούν να φορτιστούν μέσα σε λίγα λεπτά.

Σύμφωνα με το Reuters οι τελικές προσφορές για μετοχικό μερίδιο της τάξεως του 20-25% με αξία από 400 έως 500 εκατ. ευρώ, αναμένονται τον Ιούλιο.

Για την ενεργειακή Shell, η είσοδος στην Ionity θα σήμαινε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην προσπάθεια της εταιρίας να εξελιχτεί σε σημαντικό παίχτη στον τομέα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στο πλαίσια και της προσπάθειας της να απαγκιστρωθεί από τις ρυπογόνες δραστηριότητες του κλάδου του πετρελαίου και φυσικού αερίου. Εξάλλου, η Shell ελέγχει ήδη την NewMotion, ένα από τους μεγαλύτερους παρόχους ηλεκτρικής φόρτισης στην Ευρώπη

Αντιστοίχως, η Renault, που αύριο θα δώσει στη δημοσιότητα το νέο στρατηγικό της πλάνο στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, η είσοδος στην Ionity θα ήταν σημαντική προσθήκη για την υλοποίηση της πράσινης στρατηγικής της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της
Green |

Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της

Η Vodafone Ελλάδας έχει επιτύχει 100% προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το 100% των αποβλήτων του δικτύου ανακυκλώνεται ενώ παραμένει ο στόχος μηδενισμού των καθαρών εκπομπών έως το 2028

Ασφάλειες: Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων
Κλιματική αλλαγή |

Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων

Η υπεύθυνη της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για τις ασφαλίσεις λέει ότι οι κυβερνήσεις και οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να πληρώσουν για τις φυσικές καταστροφές που προκαλεί η κλιματική κρίση