Ουρά κάνουν οι ενδιαφερόμενοι για ένα κομμάτι της μετοχικής σύνθεσης της σταθερά ανερχόμενης στον κλάδο των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων Ionity, με πληροφορίες του πρακτορείου Reuters να προσθέτει στους επίδοξους μνηστήρες την Royal Dutch Shell και την Renault.
H Ionity, που μετρά στους μετόχους της την Volkswagen, την Daimler, την BMW και τη Ford, έχει ανακοινώσει ήδη από τον περασμένο Μάρτιο πως προσανατολίζεται στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου φορτιστών της σε όλη την Ευρώπη και πως για το λόγο αυτό αναζητά επιπλέον κονδύλια και μετόχους.
Η εταιρεία σήμερα λειτουργεί 348 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη και έχει άλλους 45 υπό κατασκευή. H δυνατότητα τους είναι ιδιαίτερα υψηλή με αποτέλεσμα τα οχήματα να μπορούν να φορτιστούν μέσα σε λίγα λεπτά.
Σύμφωνα με το Reuters οι τελικές προσφορές για μετοχικό μερίδιο της τάξεως του 20-25% με αξία από 400 έως 500 εκατ. ευρώ, αναμένονται τον Ιούλιο.
Για την ενεργειακή Shell, η είσοδος στην Ionity θα σήμαινε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην προσπάθεια της εταιρίας να εξελιχτεί σε σημαντικό παίχτη στον τομέα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στο πλαίσια και της προσπάθειας της να απαγκιστρωθεί από τις ρυπογόνες δραστηριότητες του κλάδου του πετρελαίου και φυσικού αερίου. Εξάλλου, η Shell ελέγχει ήδη την NewMotion, ένα από τους μεγαλύτερους παρόχους ηλεκτρικής φόρτισης στην Ευρώπη
Αντιστοίχως, η Renault, που αύριο θα δώσει στη δημοσιότητα το νέο στρατηγικό της πλάνο στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, η είσοδος στην Ionity θα ήταν σημαντική προσθήκη για την υλοποίηση της πράσινης στρατηγικής της.
Latest News
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας σε περίπτωση καθυστερημένης μετάβασης
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο