
Εντυπωσιάζουν τα σχέδια για το μεγαλύτερο σούπερ γιοτ του πλανήτη. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν χθες (28/6) και μας άφησαν άφωνους. Και όχι άδικα…
Το σκάφος ονόματι Somnio (λατινική λέξη που σημαίνει ονειρεύομαι)έχει 39 πολυτελέστατα διαμερίσματα, έξι καταστρώματα και η τιμή εκκίνησης για το καθένα είναι τα 9,5 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης, είναι μήκους 222 μ. και θα καθελκυστεί το 2024.
Το κάθε διαμέρισμα θα έχει το δικό του γυμναστήριο, τη δική του κουζίνα και τη δική του βιβλιοθήκη και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να το αγοράσουν μόνον κατόπιν ειδικής πρόσκλησης. Οι ιδιοκτήτες θα μοιράζονται ένα κελάρι με 10.000 φιάλες εκλεκτών κρασιών, χώρο οινογνωσίας, εστιατόρια, μπαρ, ένα beach club και θα αποφασίζουν από κοινού για το ετήσιο δρομολόγιο του γιοτ.
Το Somnio ναυπηγείται ήδη στη Νορβηγία. «Στο σκάφος θα είναι διαθέσιμες και υπηρεσίες ιατρικής φροντίδας, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων το ύψιστο επίπεδο ασφάλειας μακριά από πανδημίες και άλλους παγκόσμιους κινδύνους», αναφέρει η Daily Mail.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία, ποντάρει στην αυξημένη ζήτηση που υπάρχει αποκλειστικά πολυτελή ταξίδια και προσφέρει στους αγοραστές «την οικειότητα ενός ιδιωτικού σκάφους και την ευκαιρία να δημιουργήσουν διασυνδέσεις σε μια ζωντανή κοινότητα ιδιοκτητών, ανάλογου βεληνεκούς».
Του έργου ηγείται ο Αμερικανός εκατομμυριούχος Carl Le Souef, ο οποίος ίδρυσε την Private Formula International, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες περιποίησης δέρματος της Αυστραλίας, και τώρα διευθύνει τη Somnio Global, μια ομάδα βιώσιμης τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ – Πολυτελείς κατοικίες «εν πλω»: Η νέα τάση στον τουρισμό
Δείτε παρακάτω εντυπωσιακές φωτογραφίες του:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


Latest News

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο