![ΙCS: Νέος πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτικού Επιμελητηρίου ο Emanuele Grimaldi](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/Foto-DrManuel1-per-la-stampa-Emanuele-Grimaldi.jpg)
O κ. Emanuele Grimaldi, διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Group ορίσθηκε νέος πρόεδρος (ICS Chair – Designate) στο Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ΙCS) μετά τη σχετική απόφαση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνεδρίασης στις 22-23 Ιουνίου.
Η αλλαγή σκυτάλης θα επισημοποιηθεί στις εκλογές του ICS τον Ιούνιο του 2022 με τον κ. Emanuele Grimaldi να διαδέχεται τον κ. Esben Poulsson.
O κ. Grimaldi έχει διατελέσει πρόεδρος της Confitarma και πρόεδρος της ECSA και θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον τωρινό πρόεδρο όσο και με τον γενικό γραμματέα του ICS τον κ. Guy Platten για όλα τα θέματα που απασχολούν το ICS όπως είναι οι αλλαγές πληρωμάτων, ο εμβολιασμός των ναυτικών και η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη ναυτιλία.
Ο κ. Grimaldi αφού ευχαρίστησε τα μέλη του ΔΣ του ICS για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του δήλωσε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που θα συνεχίσω να εργάζομαι με όλους σας από τη νέα θέση».
Ο κ. Poulsson εξελέγη πρόεδρος του ICS το 2016 και τώρα διανύει την τρίτη θητεία του.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κρουαζιέρα: Μεγάλα τα οφέλη για την οικονομία του Ηρακλείου Κρήτης [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/krouaziera-600x360.jpg)
Κρουαζιέρα «χρυσάφι» για το Ηράκλειο - Ρεκόρ επιβατών [πίνακες]
Τι δείχνει μελέτη για την κρουαζιέρα στο Ηράκλειο Κρήτης
![Maersk: Στροφή στο LNG ως καύσιμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/11/Maersk-600x416.jpeg)
Στροφή της Maersk στο LNG ως καύσιμο
Η Maersk έχει απευθύνει αίτημα υποβολής προτάσεων σε ναυπηγεία για μια σειρά 12 πλοίων χωρητικότητας περίπου 16.000 teu.
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών- Ξεπέρασε τα 1,5 εκατ. ευρώ το πρόγραμμα υποτροφιών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/μελινα-τραυλού-600x400.jpeg)
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών- Ξεπέρασε τα 1,5 εκατ. ευρώ το πρόγραμμα υποτροφιών
Ισχυρή στήριξη της νέας γενιάς από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
![ΤΑΙΠΕΔ: Πράσινη χρηματοδότηση 10 εκατ. από ΕΕ για 4 λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/limani_lavrio-600x337.jpeg)
Στην «πρίζα» 4 λιμάνια με 10 εκατ. ευρώ από την ΕΕ
Τα χρήματα αποσκοπούν στην ανάπτυξη υποδομών cold ironing και την εκπόνηση σχετικών μελετών, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
![Κίνα: Παγκόσμια πρωτιά στη ναυπήγηση νέων πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kina-nayphgeio.jpg)
Παγκόσμια πρωτιά για τη ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας
Η ναυπηγική βιομηχανία στην Κίνα είδε τις νέες παραγγελίες να αυξάνονται κατά 43,9% σε ετήσια βάση
![ΟΛΘ: Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας Arie Koppelaar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olth-scaled-1-600x400.jpg)
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
![Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/396121953_881827319967534_9198009856198617419_n-1024x793-1024x793-1-600x465.jpg)
Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα
Παρέμβαση του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στον ΟΤ, ζητώντας να μην υποβαθμιστεί η πόλη ως βάση κρουαζιέρας.
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ