Την είσοδό της στον φυσικό κόσμο κάνει η εφαρμογή γνωριμιών Bumble ανοίγοντας το πρώτο καφέ/wine bar στη Νέα Υόρκη στις 24 Ιουλίου, με την ονομασία Bumble Brew.
Το κατάστημα, που απευθύνεται σε όσους κλείνουν ραντεβού, networkers και φίλους, ανακοινώθηκε πριν δυο χρόνια ότι θα άνοιγε το φθινόπωρο του 2019 στο Σόχο του Μανχάταν. Η έκδοση αδειών και η πανδημία καθυστέρησαν το άνοιγμά του.
Το Bumble Brew, αποτέλεσμα συνεργασίας ανάμεσα στην πλατφόρμα τεχνολογίας που έκανε την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο τον Φεβρουάριο με αρχική δημόσια εγγραφή 2,15 δις δολαρίων, και της Pasquale Jones, του ιταλικού εστιατορίου μέλους του Ομίλου Delicious Hospitality, θα ανοίξει τελικά σε νέα διεύθυνση δίπλα στο εστιατόριο Pasquale Jones στην οδό Κενμάρε στη γειτονιά Νολίτα. «Γνωρίζουμε ότι η κοινότητά μας στη Νέα Υόρκη είναι φανς της Delicious Hospitality. Οι χρήστες μας συνολικά αγαπούν αυτό το brand,» δήλωσε η Τζούλια Σμιθ, επικεφαλής συνεργασιών στην Bumble.
Τα αρχικά σχέδια ήθελαν το Bumble Brew να προσφέρει φαγητό εστιασμένο σε ραντεβού, δηλαδή όχι μπέργκερ με σάλτσες, ή άλλα πιάτα που πιθανότατα θα έφερναν σε δύσκολη θέση τους συνδαιτημόνες. «Όχι σπαγέτι, ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να θεωρηθεί περίεργο στο πρώτο ραντεβού,» είχε δηλώσει η Καρολάιν Ελις Ρός, επικεφαλής προσωπικού της Bumble το 2019. Αυτό άλλαξε σήμερα. Η Ελις αναφέρει ότι η ιδέα του καφέ επαναπροσδιορίστηκε ως ένα «ασφαλές μέρος για υγιείς και ισότιμες σχέσεις και επαφές.» Αυτό σημαίνει πιο δυνατές εμπειρίες φαγητού για ανθρώπους που έμειναν κλεισμένοι στα σπίτια τους για πολύ καιρό και χρειάζονται διαφυγή, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Η Bumble Inc είναι μια Αμερικανική εταιρεία κοινωνικών μέσων που λειτουργεί την εφαρμογή γνωριμιών, διευκολύνοντας την επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών. Σε ετερόφυλα ζευγάρια, μόνο οι θηλυκοί χρήστες μπορούν να κάνουν την πρώτη επαφή με τους αρσενικούς χρήστες, ενώ σε ομοφυλοφιλικά ζευγάρια δεν υπάρχει αυτός ο περιορισμός.
Η εφαρμογή προσφέρει επίσης επαγγελματικές επαφές. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014, από την Γουίτνει Γουλφ Χέρντ μετά την παραίτησή της από το Tinder. Η Γουλφ Χερντ περιγράφει το Bumble ως «φεμινιστική εφαρμογή γνωριμιών». Τον Ιανουάριο του 2021 η εφαρμογή είχε μηνιαία βάση χρηστών που ανερχόταν σε 42 εκατομμύρια, γεγονός που την κατέταξε στη δεύτερη θέση των εφαρμογών γνωριμιών των ΗΠΑ μετά την Tinder. Σύμφωνα με το Forbes, η εταιρεία αποτιμάται στο 1 δισ. δολάρια, ενώ η Bumble ανακοίνωσε ότι έχει περισσότερους από 55 εκατομμύρια χρήστες σε 150 χώρες.
Latest News
Ποιες είναι οι πιο περιζήτητες θέσεις εργασίας - Η ανάλυση του Linkedin
Το LinkedIn εξέτασε εκατομμύρια θέσεις εργασίας διαπιστώνοντας ότι η ΑΙ είχε τη μεγαλύτερη άνοδο
Πού πήγαν όλοι οι μάνατζερ;
Η προσπάθεια των εταιρειών να εκκαθαρίσουν την κορυφή της ιεραρχίας φέρνει ευκαιρίες απασχόλησης και προαγωγών. Η αγορά εργασίας πρέπει να προσαρμοστεί αναλόγως
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
Αυξάνεται η εργασία εν κινήσει - Αεροδρόμια και σταθμοί τρένων γίνονται... χώροι δουλειάς
Η έξαρση της υβριδικής εργασίας στην πανδημία, ωθεί ολοένα και περισσότερους εργαζόμενους και επαγγελματίες σε τηλεργασία εν κινήσει
Μόλις ένας στους πέντε είναι ικανοποιημένος από την εργασία του στις ΗΠΑ, λέει έκθεση της Gallup
Στην εργασία τους πολλοί εργαζόμενοι δεν είναι ευχαριστημένοι και οι περιορισμένες επιλογές τους για μια νέα συμβάλλουν σε μια εποχή που η Gallup αποκαλεί «Η μεγάλη αποσύνδεση»
Θα είναι το 2025 χρονιά ορόσημο για την μεγάλη επιστροφή στο γραφείο;
Ολοένα και περισσότερες μεγάλες εταιρείες απαιτούν την επιστροφή των εργαζομένων
Ποιος είναι ο καλύτερος CEO της χρονιάς - Οι ικανοί, οι τυχεροί και μία ηχηρή απουσία
Η ετήσια αξιολόγηση του Economist για τους μεγάλους επιχειρηματίες του κόσμου
Εργασία και κοινωνική ζωή - Πόσο μπλέκονται μεταξύ τους;
Μήπως η δουλειά έχει μπει για τα καλά στην κοινωνική ζωή σας; Τι θα πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις για το δικαίωμα στην αποσύνδεση
Η καταιγίδα της παραπληροφόρησης πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες
Οι κυβερνήσεις διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για την παραπληροφόρηση που υπονομεύει τις εκλογές, υποκινεί αναταραχές και βαθαίνει τις κοινωνικές διαιρέσεις - Οι επιχειρήσεις βρίσκονται τώρα επίσης στο στόχαστρο
Παγκόσμιο Βαρόμετρο: 1 στους 3 εργαζόμενους σκέφτεται να αλλάξει άμεσα εργασία
Τι αποκαλύπτει έρευνα της ManpowerGroup η οποία συγκέντρωσε δεδομένα από περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους