Ικανοποιημένη είναι η διοίκηση της εταιρείας Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας, καθώς οι πωλήσεις της εταιρείας κατέγραψαν αύξηση 17% για το α’ εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και 4,70% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με τη σταδιακή επαναλειτουργία του δικτύου των φυσικών καταστημάτων από τις 5 Απριλίου, σημείωσαν για την ίδια περίοδο αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αλλά και αύξηση 6,98% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Πρώτο σε πωλήσεις το ηλεκτρονικό κατάστημα
Το ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων, εξακολουθεί να είναι πρώτο σε πωλήσεις και με σημαντική διαφοροποίηση του ποσοστού συμμετοχής στις συνολικές πωλήσεις λιανικής, από το δεύτερο στην σειρά κατάστημα.
Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το ποσοστό συμμετοχής του e-shop , εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει γύρω στο 14% – 15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις.
Αύξηση πωλήσεων στη Ρουμανία
Πολύ έντονα σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι πωλήσεις της Ρουμανίας, σημειώνοντας αύξηση 92% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, αναφέρεται από την εταιρεία.
Ο όμιλος και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro ,το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς. Ομοίως σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει καιοι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 45% και της Αλβανίας 35%.
Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του α’ εξαμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου, δημιουργούν στη διοίκηση του ομίλου συγκρατημένη αισιοδοξία για την προοπτική των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021.
Latest News
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδα - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Με διπλό bypass ξεκινά η επιστροφή πρώην κόκκινων δανείων στις τράπεζες
Σε βάθος 3 – 5 ετών θα μπορούσαν να επιστρέψουν στο τραπεζικό σύστημα χορηγήσεις συνολικού ύψους έως και 15 δισ. ευρώ.