Επιταχύνει τη στρατηγική των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) ο όμιλος Renault.
Προγραμματίζει το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από το 65% των ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο μείγμα πωλήσεων και έως και 90% των ηλεκτρικών οχημάτων στη μάρκα Renault το 2030.
Σε συνεργασία με την Envision AESC, θα φτιάξει ένα gigafactory στο Douai για την κατασκευή τελευταίας τεχνολογίας μπαταριών χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το 2024.
Προγραμματίζει, ένα πιο ισορροπημένο και πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με 10 νέα ηλεκτρικά οχήματα.
Σε λιγότερο από 10 χρόνια, ο Όμιλος θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας σταδιακά κατά 60%, με στόχο κάτω από 100 δολάρια / kWh το 2025, και ακόμη και κάτω από 80 δολάρια / kWh, ενώ προετοιμάζει την άφιξη της μπαταρίας All Solid State τεχνολογία εντός της Συμμαχίας το 2030.
Θα αναπτύξει τον δικό του ηλεκτρικό κινητήρα, χωρίς σπάνια γαία (χωρίς μόνιμους μαγνήτες) και με βάση την τεχνολογία ηλεκτρικά διεγερμένου συγχρονισμένου κινητήρα (EESM ), μαζί με τον δικό του μειωτήρα.
Για την κατηγορία C και D, η πλατφόρμα CMF-EV προσφέρει βελτιωμένη οδηγική απόλαυση με απόδοση. Αυτή η πλατφόρμα θα αντιπροσωπεύει 700.000 μονάδες σε επίπεδο Συμμαχίας έως το 2025. Η CMF-EV προσφέρει εύρος έως 580 χλμ.(WLTP) με πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.
Η αρχιτεκτονική ωθεί τα όρια επιτρέποντας μεγαλύτερη ευρυχωρία με όλα τα τεχνικά στοιχεία στον χώρο του κινητήρα και αφαιρεί όλα τα καλώδια διέλευσης από πίσω προς τα εμπρός, ενώ μειώνει το βάρος και το κόστος. Ο εξαερισμός και ο κλιματισμός θέρμανσης βρίσκονται, επίσης, στον χώρο του κινητήρα, επιτρέποντας ένα λεπτότερο σχεδιασμό ταμπλό.
Εκτός από αυτές τις βελτιώσεις, το CMF-EV προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή βάρους, μία πολύ χαμηλή αναλογία διεύθυνσης που επιτρέπει γρήγορη απόκριση του οχήματος και μία πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το ολοκαίνουργιο MéganE που παράγεται στο Douai βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV.
Για το τμήμα B, το CMF-BEV θα επιτρέψει στον Όμιλο Renault να παράγει προσιτά BEV για όλους. Αυτή η ολοκαίνουργια πλατφόρμα θα μειώσει το κόστος του οχήματος κατά 33% σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά ZOE.
Ο Όμιλος θα λανσάρει 10 νέα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας έως το 2025 και επτά από αυτά θα είναι για τη μάρκα Renault. Το εμβληματικό Renault 5 με μοντέρνα σχεδίαση και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα κατασκευαστεί στη Βόρεια Γαλλία.
Η μάρκα Renault στοχεύει να έχει το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από 65% ηλεκτρικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα στο μείγμα πωλήσεων και έως 90% ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας να αναμιγνύονται το 2030.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»