
Έκρηξη συναλλαγών σημειώθηκε στη secondhand αγορά πλοίων στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021 σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipborking.
Το πρώτο εξάμηνο του 2021 άλλαξαν χέρια 1.060 πλοία αξίας 15,3 δισ. δολ όσα περίπου και ολόκληρο το 2020 που έγιναν αγοραπωλησίες 1.188 πλοίων αξίας 16,5 δισ. δολ.. Το πρώτο εξάμηνο πέρυσι έγιναν μόλις 504 συναλλαγές.
Από τα 1.060 πλοία τα 515 ήταν μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αξίας 7,27 δισ. δολ . Πέρυσι το ίδιο διάστημα είχαν αλλάξει χέρια 193 Bulkers.
Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με τις συναλλαγές να αφορούν 270 πλοία αξίας 5,24 δισ. δολ (183 συναλλαγές πέρυσι) και τα containerships με 178 πλοία αξίας 2,09 δισ. δολ να αλλάζουν χέρια (πέρυσι 59).
Οι έλληνες πλοιοκτήτες ήταν πρωταθλητές για μία ακόμη χρονιά στις αγοραπωλησίες πλοίων καθώς επένδυσαν 3,76 δισ. δολ για τις αγορές 228 πλοίων με τους κινέζους να ακολουθούν στη δεύτερη θέση επενδύοντας 2,55 δισ. δολ για αγορές 189 πλοίων.
Οι Γιαπωνέζοι ήταν πρώτοι ως πωλητές με 156 πλοία, εκ των οποίων τα 117 είναι Bulk carriers ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Έλληνες πλοιοκτήτες με 128 πλοία.
Από τα 228 πλοία που αγόρασαν οι έλληνες περισσότερα από τα μισά (144) ήταν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για τα οποία διέθεσαν 2,24 δισ. δολ ενώ απέκτησαν και 53 δεξαμενόπλοια έναντι 1,11 δισ. δολ και 21 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διαθέτοντας μόλις 110 εκατ. δολ.


Latest News

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία