
Στα 28 ανέρχονται τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονται στο στόλο της Costamare εκ των οποίων έχει παραλάβει τα τρία. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αναφέρεται στη διανομή μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές και κοινές μετοχές της.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση περιγράφοντας στην συνέχεια τον στόλο της Costamare αναφέρει ότι αποτελείται από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 581.000 TEU στα οποία περιλαμβάνονται δυο πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς και δυο containerships που έχουν πωληθεί. Επίσης περιλαμβάνονται στο στόλο και 28 dry bulk πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 1.496.000 dwt στα οποία περιλαμβάνονται 25 second hand πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς τους.
Επισημαίνεται ότι η Costamare έχει ανακοινώσει επίσημα στα μέσα Ιουνίου, την απόκτηση 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια. Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε τότε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Από τα μέσα Ιουνίου η Costamare συνέχισε τις αγορές πλοίων και πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι ήδη έχει προσθέσει πάνω από 10 πλοία στον στόλο της κάτι που τελικά επιβεβαιώθηκε έμμεσα με την ανακοίνωση για την διανομή μερίσματός.
Η Costamare δίνει έμφαση στην αγορά μεσαίας μεταφορικής ικανότητας και τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου φαίνεται να δικαιώνουν αυτή την επιλογή της καθώς ναύλοι και αξίες στα πλοία Panamax, supramax και handy κινούνται έντονα ανοδικά.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)