Στα 28 ανέρχονται τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονται στο στόλο της Costamare εκ των οποίων έχει παραλάβει τα τρία. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αναφέρεται στη διανομή μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές και κοινές μετοχές της.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση περιγράφοντας στην συνέχεια τον στόλο της Costamare αναφέρει ότι αποτελείται από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 581.000 TEU στα οποία περιλαμβάνονται δυο πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς και δυο containerships που έχουν πωληθεί. Επίσης περιλαμβάνονται στο στόλο και 28 dry bulk πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 1.496.000 dwt στα οποία περιλαμβάνονται 25 second hand πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς τους.
Επισημαίνεται ότι η Costamare έχει ανακοινώσει επίσημα στα μέσα Ιουνίου, την απόκτηση 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια. Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε τότε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Από τα μέσα Ιουνίου η Costamare συνέχισε τις αγορές πλοίων και πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι ήδη έχει προσθέσει πάνω από 10 πλοία στον στόλο της κάτι που τελικά επιβεβαιώθηκε έμμεσα με την ανακοίνωση για την διανομή μερίσματός.
Η Costamare δίνει έμφαση στην αγορά μεσαίας μεταφορικής ικανότητας και τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου φαίνεται να δικαιώνουν αυτή την επιλογή της καθώς ναύλοι και αξίες στα πλοία Panamax, supramax και handy κινούνται έντονα ανοδικά.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International