Την Ηγουμενίτσα επισκέφθηκε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης και συγκεκριμένα τον Οργανισμό Λιμένα, την Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας και τον Δήμο.
«Βρίσκομαι στην Ηγουμενίτσα, όπως είχα δεσμευτεί, για να συνεχίσουμε τον ουσιαστικό διάλογο για την αξιοποίηση του λιμανιού της πόλης. Όπως γνωρίζετε οι διαδικασίες προχωρούν, το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον δικαιώνει τη στρατηγική της Κυβέρνησης και σύντομα η Ηγουμενίτσα θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στο περιβάλλον των μεταφορών της Μεσογείου με πολλά και σημαντικά οφέλη για την τοπική κοινωνία.» είπε ο υπουργός.
Ο κ.Πλακιωτάκης συναντήθηκε εκ νέου με τον περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρο Καχριμάνη, με τον αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας κ. Θωμά Πιτούλη και με τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλο και τον Δήμαρχο Φιλιατών κ. Σπύρο Παππά για να καθορίσουν το χρονοδιάγραμμα και το πλαίσιο της συγκεκριμένης διαδικασίας παραχώρησης αλλά και των εκτάσεων που τελικά θα εξαιρεθούν από τη διαδικασία παραχώρησης.
«Όπως εδώ και καιρό έχω δηλώσει» εξήγησε ο κ.Πλακιωτάκης «εκτάσεις της χερσαίας ζώνης λιμένα οι οποίες δεν εξυπηρετούν λιμενικές δραστηριότητες ή παροχή λιμενικών υπηρεσιών θα εξαιρεθούν από τη διαδικασία παραχώρησης.Συγκεκριμένα το Βόρειο τμήμα της χερσαίας ζώνης του λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και η περιοχή του Δρεπάνου θα εξαιρεθούν από τη διαδικασία παραχώρησης. Ήδη, με ενέργειες και πρωτοβουλίες της σημερινής διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες νομιμοποίησης, παραχώρησης και απόδοσης των συγκεκριμένων εκτάσεων στην τοπική κοινωνία. Ομοίως θα εξαιρεθούν συγκεκριμένα τμήματα της χερσαίας ζώνης λιμένος στα καταφύγια Σαγιάδας, Πλαταριάς και στα Σύβοτα.»
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στο αίτημα της τοπικής κοινωνίας που ειναι το θέμα του πάρκινγκ του Λιμένα Ηγουμενίτσας, εξηγώντας ότι είναι ένα σύνθετο ζήτημα το οποίο «όμως θα έχουμε την ευκαιρία με τον κύριο Δήμαρχο στην προσεχή συνάντηση μας την επόμενη εβδομάδα να το ξεκαθαρίσουμε και να βρούμε την βέλτιστη δυνατή λύση για την τοπική κοινωνία.» κατέληξε
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ