Την έναρξη της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου για το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων της χώρας, ύψους άνω των 3,3 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021.

Απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ο κ. Βίνης αναφέρθηκε στη δυνατότητα επιτάχυνσης της διαδικασίας ωρίμανσης των έργων, στη δυνατότητα αξιοποίησης καινοτόμων λύσεων, στη διασφάλιση της αρτιότερης τεχνικής λύσης μέσα από διαβούλευση των συμμετεχόντων, καθώς και τα χρονοδιαγράμματα.

Επίσης, επισήμανε ότι το γεγονός πως ο ανάδοχος γίνεται κύριος της μελέτης του έργου, έχει ως αποτέλεσμα να σταματάει η παραγωγή claim management προς το Δημόσιο.

«Με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προχωρούμε στην υλοποίηση έργων με τα οποία ολοκληρώνεται η διασύνδεση των κεντροβαρικών λιμένων της χώρας μας με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Επομένως, η χώρα, με την ολοκλήρωση αυτών των έργων γίνεται και logistics hub», ανέφερε.

Ως προς τα λιμάνια που έχουν επιλεγεί, αυτά είναι τα λιμάνια της Πάτρας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, ο 6ος προβλήτας του ΟΛΘ, τα λιμάνια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης και η διασύνδεση με το Ορμένιο.

Όπως είπε, η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στη σύσταση μιας αυτοτελούς οργανωτικής μονάδας, προκειμένου να αναλάβει την εσωτερική διαχείριση του ανταγωνιστικού διαλόγου. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με τον κ. Βίνη, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου της τάξης των 3-4 μηνών που αφορά σε διοικητικές πράξεις.

«Η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει, παράλληλα, την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου τόσο με έργα ηλεκτροκίνησης, όσο και με έργα συστημάτων για να καλύψουμε το υφιστάμενο δίκτυο» συμπλήρωσε ο κ. Βίνης.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται στα τέλη του καλοκαιριού να ολοκληρωθούν οι δημοπρατήσεις για τη Β’ φάση των Αθηνών, την επιδομή και τα συστήματα στο Ροδοδάφνη – Ρίο, τις ηλεκτροκινήσεις στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, έργα συνολικού προϋπολογισμού της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, στόχος είναι οι διαγωνιστικές διαδικασίες να ολοκληρωθούν ως τις αρχές Σεπτεμβρίου. Με αυτά τα έργα καλύπτεται το συνολικό κομμάτι της ηλεκτροκίνησης της γραμμής.

Το συνέδριο συνδιοργανώνουν το ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Ανισότητα: Οι 9 στους 10 Έλληνες απαιτούν αλλαγή του οικονομικού συστήματος
Επικαιρότητα |

Oι 9 στους 10 Έλληνες απαιτούν αλλαγή του οικονομικού συστήματος

Στην Ελλάδα το 72% πιστεύει ότι τα σημερινά παιδιά θα ζήσουν χειρότερα από τους γονείς τους και το 95% θεωρεί ότι η ανισότητα οφείλεται στην υπερβολική πολιτική επιρροή της οικονομικής ελίτ

Αθηναϊκή Ριβιέρα: Ενδιαφέρον απο το εξωτερικό αλλα και την εγχώρια αγορά
Ακίνητα |

Πόλος έλξης η Αθηναϊκή Ριβιέρα - Ενδιαφέρον απο διεθνή και εγχώρια αγορά

Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι ελκυστική, παρά το γεγονός της μεγάλης αύξησης των τιμών τα τελευταία χρόνια- Εξακολουθεί να υπολείπεται κατά πολύ από τις τιμές στην Γαλλική και την Ισπανική Ριβιέρα

Θεοδωρικάκος: Προστατεύουμε καταναλωτές, ασφαλιστική πίστη και σταθερότητα του ασφαλιστικού συστήματος
Οικονομία |

Θεοδωρικάκος για ασφάλιστρα υγείας: Προστατεύουμε καταναλωτές και σταθερότητα του ασφαλιστικού συστήματος

Ο κ. Θεοδωρικάκος πρόσθεσε πως «Θα προχωρήσουμε με νέο δείκτη από την ΕΛΣΤΑΤ που να είναι δίκαιος και να δουλεύει σωστά και ο οποίος θα ισχύει από 1-1-2026»