![Κριστιάνο Ρονάλντο: «Βασιλιάς» του Instagram -1,6 εκατ. δολάρια για κάθε προϊόν που διαφημίζει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/ronaldo-6-e1624518410460.jpg)
Πρώτος στην ετήσια λίστα των πλούσιων celebrities του Instagram, που πληρώνονται για τα χορηγούμενα Instagram posts, είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, που για να διαφημίσει ένα προϊόν στη δημοφιλή πλατφόρμα λαμβάνει ως αμοιβή $1,6 εκατ.
Ο άσος της Γιουβέντους και της Εθνικής Πορτογαλίας άφησε πίσω του τον Ντουέιν Τζόνσον, την Αριάνα Γκράντε και άλλα γνωστά ονόματα διεθνών σταρ.
Το 2019 ο Πορτογάλος βρισκόταν στην τρίτη θέση της λίστας με αμοιβή $889.000 για κάθε διαφημιζόμενο προϊόν.
Στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Ντουέιν Τζόνσον και στη δεύτερη θέση η Κάιλι Τζένερ της οικογένειας των Καρντάσιαν.
Ο Ρονάλντο είναι ο βασιλιάς του Instagram με περισσότερους από 300 εκατ. followers αυτήν τη στιγμή, ενώ τον ακολουθούν συνολικά περισσότερα από 550 εκατομμύρια άτομα σε Instagram, Facebook και Twitter.
«Με την έναρξη του Euro νωρίτερα μέσα στο μήνα και έπειτα από μια σειρά αμφιλεγόμενων κινήσεων μάρκετινγκ τις τελευταίες δύο εβδομάδες η παρουσία του Ρονάλντο (στο Instagram) έχει εκτοξευτεί» δήλωσε ο Μάικ Μπάνταρ, συνιδρυτής του βρετανικού social media agency HopperHQ.com, το οποίο καταρτίζει και δίνει στη δημοσιότητα την ετήσια λίστα για τους καλύτερα αμειβόμενους celebrities στο Instagram.
Στο τοπ 10 της ίδιας λίστας φιγουράρουν πολλά γνωστά ονόματα από την τηλεόραση, το ποδόσφαιρο, τη βιομηχανία της μουσικής και το χώρο της μόδας, μεταξύ αυτών ο «αιώνιος» αντίπαλος του Ρονάλντο, Λιονέλ Μέσι, βρίσκεται στην έβδομη θέση με αμοιβή $1,16 εκατ. για τη διαφήμιση ενός προϊόντος, ο Ντουέιν Τζόνσον στη δεύτερη θέση με αμοιβή $1,52 εκατ., η Αριάνα Γκράντε στην τρίτη θέση με αμοιβή $1,51 εκατ., η Κάιλι Τζένερ στην τέταρτη θέση με αμοιβή $1,49 εκατ. και η Σελένα Γκόμεζ στην πέμπτη θέση με αμοιβή $1,46 εκατ.
Υπολογίζεται πως τα έσοδα του 36χρονου διεθνούς ποδοσφαιριστή από το Instagram ανέρχονται σε περισσότερα από $40 εκατ. ετησίως, ποσό μεγαλύτερο από το μισθό που λαμβάνει από τη Γιουβέντους.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών