Αύξηση κατέγραψαν στην Ελλάδα οι πωλήσεις της αλυσίδας H&M κατά το διάστημα 1η Μαρτίου – 31 Μαΐου 2021, που αποτελεί το δεύτερο τρίμηνο για την τρέχουσα οικονομική χρήση της αλυσίδας, βελτίωση που οφείλεται στην επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων από τις αρχές Απριλίου και μετά.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης 1η Δεκεμβρίου 2020 – 30 Νοεμβρίου 2021, οι πωλήσεις της στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 305 εκατ. σουηδικές κορόνες (περίπου 30,03 εκατ. ευρώ) έναντι 224 εκατ. σουηδικών κορονών (περίπου 22 εκατ. ευρώ) το τρίμηνο 1η Μαρτίου 2020 – 31 Μαΐου 2020, καταγράφοντας αύξηση 36% σε κορόνες ή περίπου 46% σε ευρώ. Βεβαίως, πέρυσι το σχετικό τρίμηνο η χώρα βρισκόταν σε αυστηρό lockdown από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τις αρχές Μαΐου.
Στο α΄ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, δηλαδή στο διάστημα 1η Δεκεμβρίου 2020 – 31 Μαΐου 2021, οι πωλήσεις της H&M στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 515 εκατ. σουηδικές κορόνες (περίπου 50,7 εκατ. ευρώ) έναντι 658 εκατ. σουηδικών κορονών (περίπου 64,79 εκατ. ευρώ), καταγράφοντας μείωση 22% σε κορόνες ή περίπου 18% σε ευρώ.
Συνολικά η H&M είχε πωλήσεις 86,56 δισ. σουηδικών κορονών στο εξάμηνο (1/12/2020 – 31/5/2021), αυξημένες κατά 4% σε σύγκριση με το διάστημα 1/12/2019 – 31/5/2021. Σε τοπικά νομίσματα, οι καθαρές πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 12%. Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο σε 1,69 δισ. σουηδικές κορόνες έναντι ζημιών 3,06 δισ. σουηδικών κορονών το αντίστοιχο διάστημα της χρήσης 2019/2020.
Το διάστημα 1η Ιουνίου – 28 Ιουνίου 2021 οι πωλήσεις της H&M καταγράφουν αύξηση παγκοσμίως κατά 25% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, με την εταιρεία να επισημαίνει ότι συνεχίζουν να επηρεάζονται από τα περιοριστικά μέτρα σε διάφορες χώρες. Την εν λόγω περίοδο παραμένουν κλειστά περίπου 95 καταστήματα της αλυσίδας.
Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα η αλυσίδα δραστηριοποιείται με 36 καταστήματα, ενώ πρόσφατα άνοιξε κατάστημα της H&M με το σήμα COS στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων