Νέα δεδομένα και προβλέψεις για το άμεσο μέλλον των Μεταφορών έκανε ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ, Δρ. Ευάγγελος Μπεκιάρης την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021, παρουσιάζοντας τις κύριες τάσεις των Μεταφορών του Μέλλοντος, με έμφαση στην Ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών (Infrastructure & Transport Conference – ITC2021), στην ενότητα «Η αστική κινητικότητα “αλλάζει”: Πιο “πράσινοι” στόλοι, νέες υπηρεσίες, πρόσθετες απαιτήσεις».
Κατά τη συζήτηση με τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τους Διευθύνοντες Συμβούλους ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, και τον Πρόεδρο Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, τόνισε ότι πρέπει να κινηθούμε προς την κοινόχρηστη χρήση οχημάτων. «Στο μέλλον κανείς δεν θα έχει το δικό του όχημα», τόνισε ο Δρ. Μπεκιάρης, καθώς το ιδιοκτησιακό μοντέλο αυτοκίνησης θα αντικατασταθεί από ένα κοινόχρηστο μοντέλο διαμοιρασμού της υπηρεσίας αυτοκίνησης. Η συγκεκριμένη εξέλιξη, πέρα από τα προφανή χρηστικά οφέλη που παρέχει για την αστική κινητικότητα, θα έχει, με τη χρήση «πράσινης ενέργειας» σημαντικές θετικές επιπτώσεις και για το περιβάλλον.
Παράλληλα, επεσήμανε ο Δρ. Ευάγγελος Μπεκιάρης, το κλασσικό μοντέλο στήριξης Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα για τις αστικές μεταφορές που εφαρμόστηκε και στην Αθήνα και την Ελλάδα με την σύμπραξη των ΚΤΕΛ – αλλά και στην Ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια, αναμένεται να μεταβληθεί. Το νέο – ανερχόμενο διεθνώς – μοντέλο βασίζεται στη σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα μαζί με την Κοινωνία των Πολιτών. Έτσι, για παράδειγμα, η εφαρμογή των αστικών εμπορευματικών μεταφορών θα βασίζεται σε κέντρα διανομής επιπέδου γειτονιάς με διανομή εμπορευμάτων στο «τελευταίο μίλι» να γίνεται από πιστοποιημένους πολίτες (κατ’ αντιστοιχία με τη συνδρομή πιστοποιημένων πολιτών στη μεταφορά επιβατών τύπου Uber). Αυτό προφανώς ωθεί στη διεύρυνση προς την παροχή και νέων υπηρεσιών, απόλυτα προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις των πολιτών, αλλά και στη βελτίωση των ήδη παρεχόμενων, μέσω της ανάδρασης από μέρους των χρηστών.
Το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης-ΝΠΙΔ), που εδρεύει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, είναι ο κύριος ερευνητικός φορέας στον τομέα των Μεταφορών στην Ελλάδα, κι από τους σημαντικότερους και πλέον αναγνωρισμένους κόμβους τεχνολογίας και τεχνογνωσίας πανευρωπαϊκά και υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Latest News
Alter Ego Media: Κατά 11,9 φορές υπερκαλύφθηκε η Δημόσια Προσφορά
Σύμφωνα με την Alter Ego Media, η συνολική ζήτηση ανήλθε σε 169.202.486 μετοχές, στα 4 ευρώ ανά μετοχή, δηλαδή ποσό 676,81 εκατ. ευρώ
Έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου εως 650.000 ευρώ απο την CNL Capital
Το ομολογιακό δάνειο της εταιρείας, χωρίς εμπράγματες εξασφαλίσεις, έχει ως σκοπό την ενίσχυση της επενδυτικής στρατηγικής της CNL CAPITAL Ε.Κ.Ε.Σ.-Δ.Ο.Ε.Ε
Νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών ο Θάνος Τσαγγάρης
Κύριο μέλημα η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, λέει ο νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Schneider Electric: Νέες συνεργασίες για αύξηση υιοθέτησης ενεργειακών τεχνολογιών και λύσεων αυτοματισμού
Ο CEO και άλλα στελέχη της Schneider Electric θα συμμετάσχουν σε διατομεακές συναντήσεις και συζητήσεις σε πάνελ, στο Νταβός
Η JP Morgan «ακτινογραφεί» τις ελληνικές τράπεζες [πίνακες]
Τι αναφέρει η JP Morgan στον «οδηγό», όπως τον χαρακτήρισε των ευρωπαϊκών τραπεζών για 2025 - Οι τιμές-στόχοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πράσινο φως στα πληροφοριακά των ΤΕΝΕΡΓ και ΟΛΘ
Έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και για το squeeze-out της ΒΙΣ
Έως τις 20 Φεβρουαρίου η δημόσια πρόταση των Dreyfus για το 21% του ΟΛΘ
Η Επιτροπή κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το πληροφοριακό δελτίο για τη δημόσια πρόταση της LEONIDSPORT για τον ΟΛΘ
Placement 2% στη Eurobank από τον Γουάτσα
Σύμφωνα με πηγές από τη Eurobank, είναι μια κίνηση που σχετίζεται αποκλειστικά με προσαρμογή σε εποπτικές απαιτήσεις
Δωρεά για δομή κοινωνικής προστασίας στη Θεσσαλονίκη από την Παπαστράτος
Η εταιρεία Παπαστράτος ανέλαβε εξ ολοκλήρου όλες τις εργασίες διαμόρφωσης του χώρου με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές προσβασιμότητας, καθώς και την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού
ΑΧΙΑ για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αυξάνει στα 27,40 ευρώ την τιμή στόχο - Βλέπει περιθώριο ανόδου έως 48%
Τι λέει η ΑΧΙΑ σε έκθεση για τη μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Το αξιόπιστο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων και το παραγωγικό 2024