
Στον τριπλασιασμό του στόλου της μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύει η efood, καθώς αυξάνονται οι ανάγκες της σε προσωπικό.
Με 10 χρόνια ενεργή παρουσία στην ελληνική αγορά, μετράει ήδη στο δυναμικό της 2.000 διανομείς που εξυπηρετούν την υπηρεσία delivered by efood. Με το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων και των πόλεων που έχει παρουσία το efood να αυξάνεται συνεχώς, φτάνοντας σήμερα τα 15.000 καταστήματα σε 90 πόλεις, αλλά και την εισαγωγή της υπηρεσίας efood market που συνεχώς μεγαλώνει, αυξάνονται και οι ανάγκες σε προσωπικό, αναφέρει η εταιρεία.
Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία delivered by efood θα πλαισιωθεί με 6.000 διανομείς, οι οποίοι, σύμφωνα με την εταιρεία, θα έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν είτε με εξαρτημένη σχέση εργασίας, με τον καθιερωμένο τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η εταιρεία μέχρι τώρα, είτε ως ανεξάρτητοι συνεργάτες, μέσω του νέου μοντέλου που εισάγει η εταιρεία.
Με το νέο μοντέλο, οι συνεργάτες θα ορίζουν μόνοι τους τις ώρες και τις ημέρες που θα εργάζονται ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν περισσότερο το εισόδημά τους καθώς όσο περισσότερες παραγγελίες θα εξυπηρετούν, τόσο περισσότερο θα αμείβονται. Στο νέο αυτό σχήμα δεν υπάρχουν περιορισμοί και δεσμευτικές προϋποθέσεις, αφού η αμοιβή διαμορφώνεται ανά παραγγελία, περιοχή και ημέρα εργασίας.
«Η εισαγωγή του νέου μοντέλου ανεξάρτητης συνεργασίας, αποτελεί την καλύτερη λύση για όσους επιθυμούν να προγραμματίζουν οι ίδιοι τον χρόνο απασχόλησής τους και να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του προγράμματος τους, υπολογίζοντας με ακρίβεια τις απολαβές τους. Η ανεξάρτητη συνεργασία με διανομείς, εξασφαλίζει στους ενδιαφερόμενους ανταγωνιστικές αμοιβές, προσωπικό προγραμματισμό, ευελιξία, πρόσθετη αμοιβή απόδοσης κάθε μήνα, πρόσθετη αμοιβή ανάλογα με τον όγκο και τις χιλιομετρικές αποστάσεις των παραγγελιών, παροχή μέρους του εξοπλισμού και διαμόρφωση της αμοιβής βάσει διανυόμενων χιλιομετρικών αποστάσεων, αφού αμείβονται περισσότερο και ανά παραγγελία», επισημαίνει η εταιρεία.
Πρόσθετη αμοιβή 100 ευρώ
Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση «για το efood, οι διανομείς είναι οι άνθρωποι που αποτελούν τη βάση της εταιρείας, καθώς είναι πάντα διαθέσιμοι ώστε να εξυπηρετήσουν τον καταναλωτή. Δείχνοντας έμπρακτα τη σπουδαιότητα που έχει το συγκεκριμένο τμήμα για την εταιρεία, προχωράει σε παροχή πρόσθετης αμοιβής ύψους 100 ευρώ κατά την καλοκαιρινή περίοδο σε κάθε διανομέα που θα διανείμει 200 παραγγελίες σε ένα μήνα. Η συγκεκριμένη πρόσθετη αμοιβή έχει ισχύ από 1η Ιουλίου και αφορά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο».


Latest News

Νέα συνεργασία EY Ελλάδος και Microsoft
Οι δύο επιχειρήσεις ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας δύο δωρεάν online εκπαιδευτικά προγράμματα

Αλλαγή σκυτάλης στον ΑΔΜΗΕ
Τι αναφέρει η εισηγμένη εταιρεία

Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το 28% του προγράμματος επαναγοράς μετοχών
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου

Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,1 εκατ. το 2024 – Μέρισμα 0,1 ευρώ ανά μετοχή
Οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά - Mε εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευαστική δραστηριότητα της Trade Estates

Softweb: Στα 1,83 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2024
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης του Ομίλου παραμένει η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών all in one solution, η συνεχής διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η επίτευξη υψηλών οικονομικών επιδόσεων

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

ΕΒΕΑ: Πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία
Εκδήλωση που συνδιοργάνωσε χθες το ΕΒΕΑ με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ)

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά

Μετά το Πάσχα η είσοδος της Qualco στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Η Qualco, που μετρά πάνω από 25 χρόνια από την ίδρυσή της, δραστηριοποιείται στον κλάδο της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό