Σε σχεδιασμό ολοκληρωμένου στρατηγικού πλάνου για τον έλεγχο της τήρησης των μέτρων προστασίας για την COVID 19, προχωρούν το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, όπως αποφασίστηκε στη διάρκεια ειδικής σύσκεψης που συγκάλεσε σήμερα ο Υπουργός Γιάννης Πλακιωτάκης.
Ο σχεδιασμός προβλέπει συνεχείς ελέγχους όχι μόνο στα λιμάνια, αλλά και πάνω στα ακτοπλοϊκά πλοία, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και θα ισχύσει μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.
Επίσης, έλεγχοι θα πραγματοποιούνται και στα ιδιωτικά και επαγγελματικά πλοία αναψυχής προκειμένου να διαπιστώνεται η συμμόρφωσή τους με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα.
«Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στον ιό και τις μεταλλάξεις του να ανακόψουν την επιστροφή στην κανονικότητα μας” τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης. “Μεγάλο μας όπλο είναι το εμβολιαστικό πρόγραμμα, γι΄ αυτό και καλούμε όσους δεν έχουν εμβολιαστεί ακόμα να βιαστούν να το κάνουν. Πολύ σημαντική, όμως, είναι και τη τήρηση των μέτρων προστασίας. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την ακτοπλοΐα έχουν επικαιροποιηθεί, ώστε το ταξίδι με πλοίο να είναι ασφαλές για επιβάτες και πληρώματα. Ζητάμε την απόλυτη συνεργασία όλων, στη συνεπή τήρηση των μέτρων προστασίας που προβλέπονται. Στελέχη του Λιμενικού Σώματος θα βρίσκονται καθημερινά, όλο το καλοκαίρι, τόσο στα λιμάνια, όσο και πάνω στα πλοία της ακτοπλοΐας, για να υπενθυμίζουν τα μέτρα και να ελέγχουν την εφαρμογή τους. Όπως και πριν ένα χρόνο, κάνουμε όλα όσα πρέπει ώστε οι συμπατριώτες και οι ξένοι επισκέπτες μας να έχουν ένα ασφαλές ταξίδι και να απολαύσουν το ελληνικό καλοκαίρι».
Στη διάρκεια της σύσκεψης εκφράστηκε ικανοποίηση για την πορεία της ενημερωτικής προσπάθειας σε σχέση με τους νέους κανόνες που ισχύουν στην ακτοπλοΐα και αποφασίστηκε η αδιάκοπη συνέχεια της.
Στη σύσκεψη μετείχαν ο Α΄ Υπαρχηγός ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος ΛΣ Νικόλαος Ισάκογλου, ο Β΄ Υπαρχηγός ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος ΛΣ Αλεξανδράκης Γεώργιος, οι αρμόδιοι Κλαδάρχες και Διευθυντές του Αρχηγείου ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Ναυτιλιακών Επενδύσεων και Θαλάσσιου Τουρισμού.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση