H πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και οι γνωριμίες δεν αποτελούν εξαίρεση. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών περιόδων αυτό-απομόνωσης, οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών και ο αριθμός των χρηστών των εφαρμογών αυτών μεγαλώνει.
Στην εποχή της αυτό-απομόνωσης και των περιορισμών, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους και την προσωπική τους ασφάλεια όταν βγαίνουν ραντεβού, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Kaspersky. Τέσσερις στους δέκα (42%) προτιμούν να συναντιούνται προσωπικά με κάποιον που έχει αντισώματα ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Οι καταναλωτές, γενικά, έχουν γίνει πιο ανήσυχοι όταν πρόκειται να συναντήσουν κάποιον δια ζώσης από την αρχή της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που δεν συναντούν κανένα από τα διαδικτυακά τους ραντεβού offline έχει υπερδιπλασιαστεί (από 16% σε 35%).
Η απαίτηση να δούμε μια πιθανή ημερομηνία εμβολιασμού είναι προφανής αντίκτυπος της πανδημίας, ωστόσο, η συνάντηση μιας διαδικτυακής γνωριμίας προσωπικά φαίνεται να εντείνει την ανησυχία πιθανής μόλυνσης. Συνολικά, το 50% των χρηστών νιώθουν αγχωμένοι ή ανασφαλείς (18%) όταν πρόκειται να βγουν ραντεβού offline για πρώτη φορά.
Προκειμένου να μετριαστούν ορισμένες ανησυχίες, η πλειονότητα (72%) αυτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακές ιστοσελίδες γνωριμιών και εφαρμογές θέλουν πρώτα να μιλήσουν τηλεφωνικά ή μέσω βίντεο με το ραντεβού τους προτού συμφωνήσουν να συναντηθούν.
«Με τις καραντίνες και τους περιορισμούς σε όλο τον κόσμο, οι διαδικτυακές γνωριμίες φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων σήμερα. Ακόμα, η μετάβαση από το «online» στο «offline» είναι ένα τεράστιο άλμα για πολλούς. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην τρέχουσα υγειονομική κατάσταση, αλλά και σε άλλους περισσότερο κλασικούς κινδύνους που μπορεί να κρύβει η συνάντηση με έναν ξένο. Προκειμένου να συνεχίσετε να απολαμβάνετε με εμπιστοσύνη τις online και offline γνωριμίες σας, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας τα δεδομένα που μοιράζεστε με το ραντεβού σας- έτσι ώστε αν αλλάξετε γνώμη για τη συνάντηση, να έχετε πάντα την κατάσταση υπό έλεγχο, να ξέρετε πόσες πληροφορίες έχετε μοιραστεί για τον εαυτό σας και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.
«Εξάλλου, είναι η πιο ανθρώπινη ανάγκη το να συναντήσεις κάποιον προσωπικά μετά από μήνες απομόνωσης. Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά πλάσματα, χρειαζόμαστε συντροφικότητα, ανταλλαγή και εγγύτητα, ακόμα και φυσική εγγύτητα. Σίγουρα, οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν κάνει εφικτή τη σύνδεση με νέα άτομα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εικονικά. Μια φυσική συνάντηση είναι κάτι ολοκληρωτικά διαφορετικό. Πρόκειται για τη γλώσσα του σώματος, τη μυρωδιά και την αφή. Μόνο όταν αυτά τα συστατικά συναντιούνται μπορούμε πραγματικά να αποφασίσουμε πως θα νιώσουμε για αυτό το άτομο. Η πανδημία μάς έχει συγκλονίσει. Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα πριν από την πανδημία έχουν εξαλειφθεί, οι ανασφάλειες, ειδικά στο επίπεδο φυσικής επαφής είναι τεράστιες. Γι’ αυτό είναι μια φυσιολογική αντίδραση για τους χρήστες των εφαρμογών γνωριμιών να παίζουν εκ του ασφαλούς- επιμένοντας να συναντηθούν μόνο με εκείνους που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους την ανάγκη τους για ασφάλεια. Επειδή αυτό είναι βασικό εργαλείο για να χτίσει κανείς μια επιτυχημένη σχέση», σχολιάζει η θεραπεύτρια Birgitt Hölzel από το Munich practice Liebling + Schatz.
Η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Επικοινωνίας του Fun Factory, αναφέρει: «Μια ασφαλής συμβουλή έως ότου θελήσετε να συναντήσετε κάποιον που είναι πλήρως εμβολιασμένος ή έχει αποδεδειγμένα αντισώματα, είναι να χρησιμοποιήσετε το σεξουαλικό σας παιχνίδι και να έχετε μια ασφαλή βιντεοκλήση με τον σύντροφό σας. Ιδανικά, βεβαιωθείτε ότι δεν γίνεστε αναγνωρίσιμοι στις φωτογραφίες και μην αφήνετε ποτέ τον εαυτό σας να πιεστεί για κάτι που σας κάνει να νιώθετε άβολα. Από την άλλη πλευρά, μην το “παρατραβάτε”. Το ταίρι σας μπορεί να βρει κάποιες υπερβολικά προκλητικές στάσεις, προσβλητικές. Εν ολίγοις, μπορεί να έχετε χάσει το νόημα. Αντ’ αυτού, παίξτε με έμμεσες λεπτομέρειες εικόνας που υπόσχονται περισσότερα από αυτά που δείχνουν».
Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.
Latest News
Μητσοτάκης: «Ήρθε το Gigabit Voucher, αξίας 200 ευρώ» -Ο... Πίνατ και το ίντερνετ
Βίντεο του πρωθυπουργού στο Tik Tok για το Gigabit Voucher - «Χτίζουμε τις υποδομές για ένα ψηφιακό μέλλον»
Γάλλος μεγιστάνας τεχνολογίας προειδοποιεί ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να γίνει παγκόσμιος ουραγός
Ο Ξαβιέ Νιέλ θεωρεί ότι η Ευρώπη θα μείνει πίσω εάν χάσει αυτή την κρίσιμη ευκαιρία
Προειδοποίηση Google: Μαζί με τον χειμώνα, έρχεται και η ελίτ των ρώσων χάκερ
Η διαβόητη ομάδα hacking «Sandworm» που στοχεύει τα ευρωπαϊκά ενεργειακά δίκτυα σύμφωνα με τη Google
Ο πρωτοπόρος της AI Γιόσουα Μπένγκιο προειδοποιεί: Μπορεί να στραφεί κατά των ανθρώπων
Υπάρχει κίνδυνος η τεχνητή νοημοσύνη να βρεθεί στα χέρια λίγων, λόγω τους κόστους της προειδοποιεί ο Γιόσουα Μπένγκιο
Διπλασιάστηκαν οι κυβερνοεπιθέσεις στον ενεργειακό τομέα - Οι συστάσεις της Eurelectric
Από όλους τους γεωγραφικούς στόχους, οι επιθέσεις σε χώρες της ΕΕ αυξήθηκαν από 9,8% σε 46,5% κατά τους πρώτους έξι μήνες το 2023
H Amazon ανεβάζει στα 8 δισ. δολάρια την επένδυσή της στην Anthropic
H Anthropic αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο της OpenAI στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ συνολικά η Amazon έχει επενδύσει σε αυτή 8 δισ. δολάρια
Πώς να κρατήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μακριά από το dark web
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, το dark web, δηλαδή το «σκοτεινό διαδίκτυο», δεν είναι παράνομο και δεν είναι γεμάτο μόνο από κυβερνοεγκληματίες
Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας
Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις
Η Microsoft αποκαλύπτει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της AI στο Ignite 2024
Έως και 10 φορές πιο αποδοτικές για τις σύγχρονες επιχειρήσεις οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες