
H πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και οι γνωριμίες δεν αποτελούν εξαίρεση. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών περιόδων αυτό-απομόνωσης, οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών και ο αριθμός των χρηστών των εφαρμογών αυτών μεγαλώνει.
Στην εποχή της αυτό-απομόνωσης και των περιορισμών, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους και την προσωπική τους ασφάλεια όταν βγαίνουν ραντεβού, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Kaspersky. Τέσσερις στους δέκα (42%) προτιμούν να συναντιούνται προσωπικά με κάποιον που έχει αντισώματα ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Οι καταναλωτές, γενικά, έχουν γίνει πιο ανήσυχοι όταν πρόκειται να συναντήσουν κάποιον δια ζώσης από την αρχή της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που δεν συναντούν κανένα από τα διαδικτυακά τους ραντεβού offline έχει υπερδιπλασιαστεί (από 16% σε 35%).
Η απαίτηση να δούμε μια πιθανή ημερομηνία εμβολιασμού είναι προφανής αντίκτυπος της πανδημίας, ωστόσο, η συνάντηση μιας διαδικτυακής γνωριμίας προσωπικά φαίνεται να εντείνει την ανησυχία πιθανής μόλυνσης. Συνολικά, το 50% των χρηστών νιώθουν αγχωμένοι ή ανασφαλείς (18%) όταν πρόκειται να βγουν ραντεβού offline για πρώτη φορά.
Προκειμένου να μετριαστούν ορισμένες ανησυχίες, η πλειονότητα (72%) αυτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακές ιστοσελίδες γνωριμιών και εφαρμογές θέλουν πρώτα να μιλήσουν τηλεφωνικά ή μέσω βίντεο με το ραντεβού τους προτού συμφωνήσουν να συναντηθούν.
«Με τις καραντίνες και τους περιορισμούς σε όλο τον κόσμο, οι διαδικτυακές γνωριμίες φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων σήμερα. Ακόμα, η μετάβαση από το «online» στο «offline» είναι ένα τεράστιο άλμα για πολλούς. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην τρέχουσα υγειονομική κατάσταση, αλλά και σε άλλους περισσότερο κλασικούς κινδύνους που μπορεί να κρύβει η συνάντηση με έναν ξένο. Προκειμένου να συνεχίσετε να απολαμβάνετε με εμπιστοσύνη τις online και offline γνωριμίες σας, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας τα δεδομένα που μοιράζεστε με το ραντεβού σας- έτσι ώστε αν αλλάξετε γνώμη για τη συνάντηση, να έχετε πάντα την κατάσταση υπό έλεγχο, να ξέρετε πόσες πληροφορίες έχετε μοιραστεί για τον εαυτό σας και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.
«Εξάλλου, είναι η πιο ανθρώπινη ανάγκη το να συναντήσεις κάποιον προσωπικά μετά από μήνες απομόνωσης. Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά πλάσματα, χρειαζόμαστε συντροφικότητα, ανταλλαγή και εγγύτητα, ακόμα και φυσική εγγύτητα. Σίγουρα, οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν κάνει εφικτή τη σύνδεση με νέα άτομα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εικονικά. Μια φυσική συνάντηση είναι κάτι ολοκληρωτικά διαφορετικό. Πρόκειται για τη γλώσσα του σώματος, τη μυρωδιά και την αφή. Μόνο όταν αυτά τα συστατικά συναντιούνται μπορούμε πραγματικά να αποφασίσουμε πως θα νιώσουμε για αυτό το άτομο. Η πανδημία μάς έχει συγκλονίσει. Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα πριν από την πανδημία έχουν εξαλειφθεί, οι ανασφάλειες, ειδικά στο επίπεδο φυσικής επαφής είναι τεράστιες. Γι’ αυτό είναι μια φυσιολογική αντίδραση για τους χρήστες των εφαρμογών γνωριμιών να παίζουν εκ του ασφαλούς- επιμένοντας να συναντηθούν μόνο με εκείνους που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους την ανάγκη τους για ασφάλεια. Επειδή αυτό είναι βασικό εργαλείο για να χτίσει κανείς μια επιτυχημένη σχέση», σχολιάζει η θεραπεύτρια Birgitt Hölzel από το Munich practice Liebling + Schatz.
Η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Επικοινωνίας του Fun Factory, αναφέρει: «Μια ασφαλής συμβουλή έως ότου θελήσετε να συναντήσετε κάποιον που είναι πλήρως εμβολιασμένος ή έχει αποδεδειγμένα αντισώματα, είναι να χρησιμοποιήσετε το σεξουαλικό σας παιχνίδι και να έχετε μια ασφαλή βιντεοκλήση με τον σύντροφό σας. Ιδανικά, βεβαιωθείτε ότι δεν γίνεστε αναγνωρίσιμοι στις φωτογραφίες και μην αφήνετε ποτέ τον εαυτό σας να πιεστεί για κάτι που σας κάνει να νιώθετε άβολα. Από την άλλη πλευρά, μην το “παρατραβάτε”. Το ταίρι σας μπορεί να βρει κάποιες υπερβολικά προκλητικές στάσεις, προσβλητικές. Εν ολίγοις, μπορεί να έχετε χάσει το νόημα. Αντ’ αυτού, παίξτε με έμμεσες λεπτομέρειες εικόνας που υπόσχονται περισσότερα από αυτά που δείχνουν».
Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.


Latest News

Ποια κατηγορία AI «φέρνει» έσοδα 57 δισ. δολ. τα επόμενα τρία χρόνια
Σύμφωνα με την μελέτη της Juniper, προβλέπεται ότι τα έσοδα αυτά, θα προέλθουν από τα οφέλη της ενσωμάτωσης AI Agents στις διάφορες υπηρεσίες

Καταγγελία για Μαρκ Ζάκερμπεργκ: «Ενδοτικό στους Κινέζους και μισογυνικό το Facebook»
Πρώην στέλεχος του παγκόσμιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης καταγγέλλει την αυτοκρατορία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Σχέδια της Chevron για data centers που θα τροφοδοτεί η ίδια με ενέργεια
Η Chevron προωθεί τα σχέδιά της για να εκμεταλλευθεί την μεγάλη ζήτηση ενέργειας για data centers, σύμφωνα με τις δηλώσεις στελέχους της

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει για τα καλά τα logistics - Ο ρόλος των ρομπότ
Η πολυεθνική εταιρεία logistics DHL χρησιμοποιεί τη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη στις αποθήκες της

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Νέα προσπάθεια ανακάμψης της Intel με διορισμό νέου διευθύνοντα συμβούλου
Ο νέος CEO της Intel αναλαμβάνει μεγάλες ευθύνες αλλά έχει να αντιμετωπίσει και τις ανησυχίες των επενδυτών για την πορεία της εταιρείας

Η Αλβανία κατέβασε το διακόπτη στο TikTok
Σε εφαρμογή απο σήμερα στην Αλβανια περιορισμοί στη λειτουργια του TikTok - Η εφαρμογή δεν ειναι προσβάσιμη στο διαδικτυο

Αραβικά Εμιράτα: Πιέσεις στις ΗΠΑ για ευκολότερη πρόσβαση στην τεχνολογία μικροτσίπ
Ανώτατος αξιωματούχος από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σχεδιάζει να επισκεφθεί την Ουάσινγκτον για να ζητήσει καλύητερη συμφωνία

Γιατί εκτινάχθηκαν κατά 390% οι μετοχές της Eutelsat την περασμένη εβδομάδα
Οι μετοχές της γαλλικής εταιρείας δορυφόρων Eutelsat εκτοξεύτηκαν σχεδόν κατά 390% την περασμένη εβδομάδα - Εικασίες ότι η Eutelsat θα μπορούσε να αντικαταστήσει την Starlink του Μασκ στην Ουκρανία

Πτώση στις πωλήσεις smartwatch για πρώτη φορά - Στα... τάρταρα η Apple
Οι αποστολές συσκευών Apple Watch μειώθηκαν κατά 19% το 2024, σύμφωνα με την Counterpoint - Αιτία είναι η έλλειψη νέων χαρακτηριστικών στις πιο πρόσφατες συσκευές της Apple