
H πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και οι γνωριμίες δεν αποτελούν εξαίρεση. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών περιόδων αυτό-απομόνωσης, οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών και ο αριθμός των χρηστών των εφαρμογών αυτών μεγαλώνει.
Στην εποχή της αυτό-απομόνωσης και των περιορισμών, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους και την προσωπική τους ασφάλεια όταν βγαίνουν ραντεβού, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Kaspersky. Τέσσερις στους δέκα (42%) προτιμούν να συναντιούνται προσωπικά με κάποιον που έχει αντισώματα ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Οι καταναλωτές, γενικά, έχουν γίνει πιο ανήσυχοι όταν πρόκειται να συναντήσουν κάποιον δια ζώσης από την αρχή της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που δεν συναντούν κανένα από τα διαδικτυακά τους ραντεβού offline έχει υπερδιπλασιαστεί (από 16% σε 35%).
Η απαίτηση να δούμε μια πιθανή ημερομηνία εμβολιασμού είναι προφανής αντίκτυπος της πανδημίας, ωστόσο, η συνάντηση μιας διαδικτυακής γνωριμίας προσωπικά φαίνεται να εντείνει την ανησυχία πιθανής μόλυνσης. Συνολικά, το 50% των χρηστών νιώθουν αγχωμένοι ή ανασφαλείς (18%) όταν πρόκειται να βγουν ραντεβού offline για πρώτη φορά.
Προκειμένου να μετριαστούν ορισμένες ανησυχίες, η πλειονότητα (72%) αυτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακές ιστοσελίδες γνωριμιών και εφαρμογές θέλουν πρώτα να μιλήσουν τηλεφωνικά ή μέσω βίντεο με το ραντεβού τους προτού συμφωνήσουν να συναντηθούν.
«Με τις καραντίνες και τους περιορισμούς σε όλο τον κόσμο, οι διαδικτυακές γνωριμίες φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων σήμερα. Ακόμα, η μετάβαση από το «online» στο «offline» είναι ένα τεράστιο άλμα για πολλούς. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην τρέχουσα υγειονομική κατάσταση, αλλά και σε άλλους περισσότερο κλασικούς κινδύνους που μπορεί να κρύβει η συνάντηση με έναν ξένο. Προκειμένου να συνεχίσετε να απολαμβάνετε με εμπιστοσύνη τις online και offline γνωριμίες σας, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας τα δεδομένα που μοιράζεστε με το ραντεβού σας- έτσι ώστε αν αλλάξετε γνώμη για τη συνάντηση, να έχετε πάντα την κατάσταση υπό έλεγχο, να ξέρετε πόσες πληροφορίες έχετε μοιραστεί για τον εαυτό σας και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.
«Εξάλλου, είναι η πιο ανθρώπινη ανάγκη το να συναντήσεις κάποιον προσωπικά μετά από μήνες απομόνωσης. Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά πλάσματα, χρειαζόμαστε συντροφικότητα, ανταλλαγή και εγγύτητα, ακόμα και φυσική εγγύτητα. Σίγουρα, οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν κάνει εφικτή τη σύνδεση με νέα άτομα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εικονικά. Μια φυσική συνάντηση είναι κάτι ολοκληρωτικά διαφορετικό. Πρόκειται για τη γλώσσα του σώματος, τη μυρωδιά και την αφή. Μόνο όταν αυτά τα συστατικά συναντιούνται μπορούμε πραγματικά να αποφασίσουμε πως θα νιώσουμε για αυτό το άτομο. Η πανδημία μάς έχει συγκλονίσει. Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα πριν από την πανδημία έχουν εξαλειφθεί, οι ανασφάλειες, ειδικά στο επίπεδο φυσικής επαφής είναι τεράστιες. Γι’ αυτό είναι μια φυσιολογική αντίδραση για τους χρήστες των εφαρμογών γνωριμιών να παίζουν εκ του ασφαλούς- επιμένοντας να συναντηθούν μόνο με εκείνους που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους την ανάγκη τους για ασφάλεια. Επειδή αυτό είναι βασικό εργαλείο για να χτίσει κανείς μια επιτυχημένη σχέση», σχολιάζει η θεραπεύτρια Birgitt Hölzel από το Munich practice Liebling + Schatz.
Η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Επικοινωνίας του Fun Factory, αναφέρει: «Μια ασφαλής συμβουλή έως ότου θελήσετε να συναντήσετε κάποιον που είναι πλήρως εμβολιασμένος ή έχει αποδεδειγμένα αντισώματα, είναι να χρησιμοποιήσετε το σεξουαλικό σας παιχνίδι και να έχετε μια ασφαλή βιντεοκλήση με τον σύντροφό σας. Ιδανικά, βεβαιωθείτε ότι δεν γίνεστε αναγνωρίσιμοι στις φωτογραφίες και μην αφήνετε ποτέ τον εαυτό σας να πιεστεί για κάτι που σας κάνει να νιώθετε άβολα. Από την άλλη πλευρά, μην το “παρατραβάτε”. Το ταίρι σας μπορεί να βρει κάποιες υπερβολικά προκλητικές στάσεις, προσβλητικές. Εν ολίγοις, μπορεί να έχετε χάσει το νόημα. Αντ’ αυτού, παίξτε με έμμεσες λεπτομέρειες εικόνας που υπόσχονται περισσότερα από αυτά που δείχνουν».
Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.


Latest News

Σε χαμηλό 7μήνου οι μετοχές των Big Tech - Γιατί δεν δελεάζουν τους επιφυλακτικούς αγοραστες
Οι αναλυτές της Wall Street περιόρισαν πρόσφατα τις εκτιμήσεις τους για το 2025 για τις Magnificent Seven της Big Tech

Η Baidu λάνσαρε δύο νέα μοντέλα ΑΙ και υπιστηρίζει ότι είναι ανταγωνιστικά της DeepSeek
Η Baidu δήλωσε ότι το τελευταίο μοντέλο βάσης ERNIE 4.5 έχει «εξαιρετική ικανότητα πολυτροπικής κατανόησης»

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

ASML: Η μάχη που θα κρίνει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης – Ο ανταγωνισμός από Κίνα και Ιαπωνία
Το να καταφέρει ένας ανταγωνιστής να προσπεράσει την ASML δεν είναι εύκολη υπόθεση όμως Κίνα και Ιαπωνία κάνουν σημαντικά βήματα

Ποιες είναι οι δύο νέες πλατφόρμες που ανοίγουν για το ευρύ κοινό
Πρόκειται για τον Κόμβο Παρακολούθησης Επιδόσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς

«Έκρηξη» στις πωλήσεις έξυπνων ακουστικών το 2024 - Τι προβλέπει η Canalys
Τα έξυπνα ακουστικά σημείωσαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη 11,2% το 2024 ξεπερνώντας τις παραδόσεις 455 εκατομμυρίων συσκευών παγκοσμίως

Το πιο επικίνδυνο malware για τον Φεβρουάριο - Η απειλή που στοχεύει αξιόπιστες πλατφόρμες
Το AsyncRAT αναδύεται ως μια σε ανάπτυξη απειλή, ενώ οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται νόμιμες πλατφόρμες για να αποφύγουν τον εντοπισμό του και να το εδραιοποιήσουν

Η ICEYE εκτοξεύει τον νέο δορυφόρο Generation 4
Ο Generation 4 είναι η τελευταία καινοτομία της ICEYE, που προσφέρει δυνατότητες απεικόνισης για βελτιωμένη παρατήρηση και κατηγοριοποίηση στόχων, εξυπηρετώντας τις ανάγκες σε παγκόσμιες αγορές άμυνας και ISR

OpenAI και Μασκ συμφωνούν σε γρήγορη δίκη για αλλαγή μοντέλου λειτουργίας της startup
Ο δικαστής απέρριψε αυτό το μήνα το αίτημα του Μασκ να αναστείλει τη μετάβαση της OpenAI σε κερδοσκοπικό μοντέλο

Salesforce: Νέες δυνατότητες ενσωμάτωσης αυτόνομων AI Agents στις επιχειρήσεις
Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Agentforce 2dx, της νεότερης έκδοσης της πλατφόρμας Agentforce