Tα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν κατά το δεύτερο lockdown και ίσχυαν και το 2021 επηρέασαν σημαντικά τη δραστηριότητα και τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2021 (αντίστοιχα όπως και του τελευταίου τριμήνου του 2020), σημιώνεται σε σχετική ανακοίνωση της Aegean.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Aegean ανήλθε σε 44,3 εκατ., παρουσιάζοντας πτώση 70% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Η επιβατική κίνηση ανήλθε σε 460 χιλ. επιβάτες, 78% χαμηλότερη σε σχέση με το 2020 (82% χαμηλότερη σε σχέση με το 2019) ενώ αντίστοιχα και η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα υπολογιζόμενη σε χιλιομετρικές θέσεις (ΑSK’s) μειώθηκε κατά 69% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 (ή 71% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019).
Το αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε ζημίες ύψους 44,5 εκατ. ευρώ, από ζημίες μετά από φόρους 85,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, με σημαντική προσπάθεια περιορισμού των λειτουργικών δαπανών.
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε 417,8 εκατ. ευρώ την 31/03/2021, χωρίς να έχουν ακόμη επηρεαστεί από τα αντληθέντα κεφάλαια της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου που προέβη η Aegean τον Ιούνιο του 2021 ή την καταβολή εκταμίευση της κρατικής ενίσχυσης.
«Η πτητική δραστηριότητα του Ομίλου κυμάνθηκε σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας και των περιορισμών, επηρεάζοντας τα αποτελέσματά μας. Αντίστοιχη ήταν και η πορεία του δεύτερου τριμήνου έως και τις αρχές Ιουνίου. Σε επίπεδο ταμειακών ροών όπως έχουμε ήδη δηλώσει, λόγω των προπωλήσεων εισιτηρίων σημειώθηκε θετικό πρόσημο από τον Μάϊο του 2021 μέχρι σήμερα.
Από τον Ιούνιο η τουριστική κίνηση, μετά την άρση των περιορισμών και την αφετηρία της τουριστικής περιόδου, παρουσιάζει σταδιακά σημάδια ανάκαμψης, ωστόσο ο βαθμός ελέγχου της πανδημίας, μέσω της προσδοκώμενης αύξησης του ρυθμού των εμβολιασμών θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της ζήτησης και των αποτελεσμάτων του δεύτερου εξαμήνου του έτους.
Για την τουριστική περίοδο του 2021, ο Όμιλος ενισχύει τη δραστηριότητά του στην περιφέρεια, στηρίζοντας όμως και την κύρια βάση στην Αθήνα. Στο τρίτο τρίμηνο υπολογίζεται ότι θα επαναφέρουμε το 75-80% της επιχειρησιακής μας δυναμικότητας, διατηρώντας πάντα ευελιξία μέσα στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επιχειρούμε» ανέφερε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι η ανακοίνωση των βασικών οικονομικών και λειτουργικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2021 μετατέθηκε λόγω της διαδικασίας Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας που ολοκληρώθηκε στα μέσα Ιουνίου.
Latest News
Νεμπής (ΟΤΕ): Εχουμε φιλόδοξα σχέδια - Έμφαση σε οπτική ίνα, 5G και Cosmote TV
«Τα σχέδια μας για τον ΟΤΕ είναι φιλόδοξα», είπε ο CEO του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, σημειώνοντας ότι η εταιρεία θα βασιστεί στις υποδομές FTTH, στο δίκτυο 5G, στις δραστηριότητες ICT και στην τηλεοπτική πλατφόρμα
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα