Αυξημένος κατά 15,7% ήταν ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανήλθε σε 24,19 εκατ. ευρώ, έναντι 20,92 εκατ. ευρώ που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Η εταιρεία σημείωσε υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας.

Για το ίδιο διάστημα, οι εξαγωγές ανήλθαν σε 14,4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 60% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 38% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 8% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 54% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε μεταξύ άλλων: «Με κυρίαρχες προτεραιότητες τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια, συνεχίζουμε να υλοποιούμε το επενδυτικό μας πλάνο, εστιάζοντας παράλληλα στη διαμόρφωση νέων εμπορικών πρωτοβουλιών, στην προώθηση των προϊόντων μας και στην είσοδο μας σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Για το σύνολο του έτους και με βάση τις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε ανάπτυξη άνω του 20% σε σχέση με πέρυσι».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Επιχειρήσεις |

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»

Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

Άγγελος Κρητικός: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Επιχειρήσεις |

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal

Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Snappi: Μέχρι τον Ιούνιο το λανσάρισμα – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Επιχειρήσεις |

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025

Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά