
Tη συμφωνία αγοράς ενός επιπλέον Capesize πλοίου, κατασκευασμένου το 2009, και τη συμφωνία πώλησης του M/V Leadership, κατασκευασμένο το 2001, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings Corp.
Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2009 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 177,000 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Ιουλίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Friendship και το κόστος αγοράς του ανέρχεται στα 26,4 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με υφιστάμενη τράπεζα για χρηματοδότησή μέρους του κόστους.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εταιρεία συμφώνησε την πώληση του παλαιότερου Capesize του στόλου της, σε premium από την υπολειμματική του αξία, στα 12 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Seanergy από την αρχή του 2021 έχει αποκτήσει έξι capesize πλοία η συνολική αξία των οποίων ανέρχονται σε 160 εκατ. δολ.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας, Ιαπωνικού Capesize με άμεση παράδοση σε μια σταθερά κερδοφόρα αγορά.
Η αντικατάσταση του Leadership με το Friendship συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική ανάπτυξης και ανανέωσης του στόλου μας, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός και να εντάσσεται πλήρως στους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για περαιτέρω ευκαιρίες στην αγορά των Capesize και πιστεύουμε ότι η Seanergy είναι στην ιδανική θέση, ώστε να εκμεταλλευτεί το ράλι αξιών πρώτων υλών (commodity supercycle) που διανύουμε.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα