Tη συμφωνία αγοράς ενός επιπλέον Capesize πλοίου, κατασκευασμένου το 2009, και τη συμφωνία πώλησης του M/V Leadership, κατασκευασμένο το 2001, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings Corp.
Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2009 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 177,000 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Ιουλίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Friendship και το κόστος αγοράς του ανέρχεται στα 26,4 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με υφιστάμενη τράπεζα για χρηματοδότησή μέρους του κόστους.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εταιρεία συμφώνησε την πώληση του παλαιότερου Capesize του στόλου της, σε premium από την υπολειμματική του αξία, στα 12 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Seanergy από την αρχή του 2021 έχει αποκτήσει έξι capesize πλοία η συνολική αξία των οποίων ανέρχονται σε 160 εκατ. δολ.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας, Ιαπωνικού Capesize με άμεση παράδοση σε μια σταθερά κερδοφόρα αγορά.
Η αντικατάσταση του Leadership με το Friendship συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική ανάπτυξης και ανανέωσης του στόλου μας, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός και να εντάσσεται πλήρως στους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για περαιτέρω ευκαιρίες στην αγορά των Capesize και πιστεύουμε ότι η Seanergy είναι στην ιδανική θέση, ώστε να εκμεταλλευτεί το ράλι αξιών πρώτων υλών (commodity supercycle) που διανύουμε.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International