Tη συμφωνία αγοράς ενός επιπλέον Capesize πλοίου, κατασκευασμένου το 2009, και τη συμφωνία πώλησης του M/V Leadership, κατασκευασμένο το 2001, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings Corp.
Το νεοαποκτηθέν πλοίο κατασκευάστηκε το 2009 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα περίπου 177,000 dwt και η παράδοσή του αναμένεται άμεσα, εντός Ιουλίου του 2021. Θα μετονομαστεί σε M/V Friendship και το κόστος αγοράς του ανέρχεται στα 26,4 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με υφιστάμενη τράπεζα για χρηματοδότησή μέρους του κόστους.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, η εταιρεία συμφώνησε την πώληση του παλαιότερου Capesize του στόλου της, σε premium από την υπολειμματική του αξία, στα 12 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Seanergy από την αρχή του 2021 έχει αποκτήσει έξι capesize πλοία η συνολική αξία των οποίων ανέρχονται σε 160 εκατ. δολ.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την αγορά ενός ακόμη υψηλής ποιότητας, Ιαπωνικού Capesize με άμεση παράδοση σε μια σταθερά κερδοφόρα αγορά.
Η αντικατάσταση του Leadership με το Friendship συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική ανάπτυξης και ανανέωσης του στόλου μας, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός και να εντάσσεται πλήρως στους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για περαιτέρω ευκαιρίες στην αγορά των Capesize και πιστεύουμε ότι η Seanergy είναι στην ιδανική θέση, ώστε να εκμεταλλευτεί το ράλι αξιών πρώτων υλών (commodity supercycle) που διανύουμε.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner