Χωρίς των παρουσία φιλάθλων αναμένεται να διεξαχθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Τόκιο, καθώς η Ιαπωνία έχει κηρύξει κατάσταση εκτάτου ανάγκης εξαιτίας της επιδεινούμενης επιδημιολογικής κατάστασης.

«Λαμβάνοντας υπόψιν τη μετάλλαξη Δέλτα, προκειμένου να αποτρέψουμε περαιτέρω εξάπλωση της πανδημίας σε όλη τη χώρα, υιοθετούμε νέα περιοριστικά μέτρα, δήλωσε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα.

Σύμφωνα με τον Λίαμ Φοξ, αναλυτή της GlobalData, η απουσία φιλάθλων από τους Αγώνες του Τόκιο σημαίνει απώλειες εσόδων ύψους 800 εκατ. δολαρίων.

«Πριν από την πανδημία, οι διοργανωτές του Τόκιο 2020 περίμενα αρχικά 7,8 εκατομμύρια εισιτήρια θα διατεθούν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στη συνέχεια, ο αριθμός αυτός αναθεωρήθηκε μετά την έντονη ζήτηση στην πρώτη φάση της διαδικασίας πωλήσεων, με εννέα εκατομμύρια εισιτήρια τελικά να είναι διαθέσιμα, αριθμός ρεκόρ για τα περισσότερα εισιτήρια που πωλήθηκαν σε Ολυμπιακούς Αγώνες », έγραψε ο Fox στο MarketWatch.

«Αναμενόταν ότι αυτό θα είχε έσοδα 800 εκατομμυρίων δολαρίων για το Tokyo 2020 , καθιστώντας το την τρίτη πιο σημαντική πηγή εσόδων και θα βοηθούσε επίσης στη χρηματοδότηση του 12% του συνολικού προϋπολογισμού».

Και συνεχίζει:

«Δεν είναι μόνο η απόφαση να απαγορευτεί σε όλους τους θεατές να παρευρεθούν στους Ολυμπιακούς αγώνες που αφήνει μια σημαντική τρύπα στον προϋπολογισμό του Tokyo 2020. Υπάρχουν και μια σειρά από σημαντικά εμπόδια για τους χορηγούς των Αγώνων όσον αφορά την ενεργοποίηση των συνεργασιών τους. Οι επενδύσεις χορηγιών στο Τόκιο είχαν καταρρίψει όλα τα προηγούμενα ρεκόρ των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων, με 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια να επενδύονται από ιαπωνικές μάρκες στους Αγώνες. Ωστόσο, χωρίς φιλάθλους στους χώρους, οι ευκαιρίες ενεργοποίησης έχουν μειωθεί σημαντικά, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους χορηγούς να κερδίσουν αξία από τις προσφορές τους και ουσιαστικά να κερδίσουν από τις επενδύσεις τους»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης