![Ολυμπιακοί Αγώνες: Οι άδειες κερκίδες προκαλούν απώλειες 800 εκατ. δολ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/tokyo-scaled.jpg)
Χωρίς των παρουσία φιλάθλων αναμένεται να διεξαχθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Τόκιο, καθώς η Ιαπωνία έχει κηρύξει κατάσταση εκτάτου ανάγκης εξαιτίας της επιδεινούμενης επιδημιολογικής κατάστασης.
«Λαμβάνοντας υπόψιν τη μετάλλαξη Δέλτα, προκειμένου να αποτρέψουμε περαιτέρω εξάπλωση της πανδημίας σε όλη τη χώρα, υιοθετούμε νέα περιοριστικά μέτρα, δήλωσε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα.
Σύμφωνα με τον Λίαμ Φοξ, αναλυτή της GlobalData, η απουσία φιλάθλων από τους Αγώνες του Τόκιο σημαίνει απώλειες εσόδων ύψους 800 εκατ. δολαρίων.
«Πριν από την πανδημία, οι διοργανωτές του Τόκιο 2020 περίμενα αρχικά 7,8 εκατομμύρια εισιτήρια θα διατεθούν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στη συνέχεια, ο αριθμός αυτός αναθεωρήθηκε μετά την έντονη ζήτηση στην πρώτη φάση της διαδικασίας πωλήσεων, με εννέα εκατομμύρια εισιτήρια τελικά να είναι διαθέσιμα, αριθμός ρεκόρ για τα περισσότερα εισιτήρια που πωλήθηκαν σε Ολυμπιακούς Αγώνες », έγραψε ο Fox στο MarketWatch.
«Αναμενόταν ότι αυτό θα είχε έσοδα 800 εκατομμυρίων δολαρίων για το Tokyo 2020 , καθιστώντας το την τρίτη πιο σημαντική πηγή εσόδων και θα βοηθούσε επίσης στη χρηματοδότηση του 12% του συνολικού προϋπολογισμού».
Και συνεχίζει:
«Δεν είναι μόνο η απόφαση να απαγορευτεί σε όλους τους θεατές να παρευρεθούν στους Ολυμπιακούς αγώνες που αφήνει μια σημαντική τρύπα στον προϋπολογισμό του Tokyo 2020. Υπάρχουν και μια σειρά από σημαντικά εμπόδια για τους χορηγούς των Αγώνων όσον αφορά την ενεργοποίηση των συνεργασιών τους. Οι επενδύσεις χορηγιών στο Τόκιο είχαν καταρρίψει όλα τα προηγούμενα ρεκόρ των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων, με 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια να επενδύονται από ιαπωνικές μάρκες στους Αγώνες. Ωστόσο, χωρίς φιλάθλους στους χώρους, οι ευκαιρίες ενεργοποίησης έχουν μειωθεί σημαντικά, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους χορηγούς να κερδίσουν αξία από τις προσφορές τους και ουσιαστικά να κερδίσουν από τις επενδύσεις τους»
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών