
«Καλοκαίρι, ήλιος, παραλίες, θάλασσα. Όταν οι ταξιδιώτες ακούν αυτές τις λέξεις σκέφτονται τις διακοπές στην Ελλάδα, στην ηπειρωτική χώρα με τα γραφικά της τοπία και τα ειδυλλιακά νησιά. Αλλά είναι εφικτές χαλαρές διακοπές στην Ελλάδα παρά τον κορωνοϊό; Πολλοί ανησυχούν για τη μετάλλαξη Δ, η οποία εξαπλώνεται ολοένα γρηγορότερα» αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Frankfurter Rundschau.
Όπως παρατηρεί αναφορικά με την πορεία της πανδημίας: «Ακριβή στοιχεία για τη μετάλλαξη Δ στην Ελλάδα για την ώρα δεν υπάρχουν. Αυτό οφείλεται στο ότι γίνονται ελάχιστα τεστ ειδικά γι αυτήν. Ωστόσο μεταξύ άλλων έγιναν γνωστές μολύνσεις με μετάλλαξη Δ στο αγαπημένο τουριστικό νησί, την Κρήτη». Το ρεπορτάζ σε άλλο σημείο σημειώνει: «Πολλές περιοχές στην Ελλάδα είχαν κηρυχθεί περιοχές κινδύνου για τον κορωνοϊό στα τέλη του 2020, η κατάσταση όμως είχε εξομαλυνθεί αισθητά τους τελευταίους μήνες. Πριν από λίγες μόνο εβδομάδες η ελληνική κυβέρνηση χαλάρωσε τα μέτρα για τον κορωνοϊό. Ωστόσο, εξαιτίας του αυξανόμενου αριθμού κρουσμάτων, ορισμένα μέτρα αυστηροποιούνται εκ νέου».
SZ: Aνησυχία για νέο κύμα πανδημίας στην Ελλάδα
Eκτενές ρεπορτάζ από την Αθήνα για την κατάταση της πανδημίας αυτό το καλοκαίρι και στην Süddeutsche Zeitung. Στη SZ μιλά μεταξύ άλλων ο υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος αναφέρεται στα γρήγορα βήματα που κλήθηθε να κάνει η Ελλάδα στον τομέα της ψηφιοποίησης εξαιτίας της πανδημίας σημειώνοντας: «Έπρεπε να σχεδιάσουμε τα ψηφιακά μας συστήματα βάσει των αναγκών των πολιτών και όχι βάσει των αναγκών της γραφειοκρατίας. Χωρίς πολυπλοκότητες και με διαφάνεια».
Για τον Πιερρακάκη, όπως λέει, «η πανδημία ήταν καταλύτης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας».Την ίδια στιγμή όμως «αυτός ο γενναίος νέος κόσμος φτάνει στα όριά του (…) Ο αριθμός των κρουσμάτων αυξάνεται πάλι, προκαλώντας καθυστερήσεις που δεν είχαν υπολογιστεί στην εμβολιαστική εκστρατεία», σημειώνει το ρεπορτάζ αναφέροντας προβλέψεις και εκκλήσεις ειδικών και παραθέτοντας αναλυτικά τα μέτρα που επαναφέρει ή σχεδιάζει εκ νέου η κυβέρνηση, για την οποία σημειώνει: «Ο πρωθυπουργός Μητσοτάκης βρίσκεται στην εξουσία για ακριβώς δύο χρόνια. Οι δημοσκοπήσεις βλέπουν το συντηρητικό κόμμα της ΝΔ κατά 13 εκατοστιαίες μονάδες μπροστά από την Αριστερά του Αλέξη Τσίπρα. Ο Μητσοτάκης χρησιμοποιεί αυτό το προβάδισμα για σαφείς εξαγγελίες» – προς το παρόν αναφορικά με την πορεία των εμβολιασμών και το ζήτημα των μη εμβολιασθέντων.
«Για την Ελλάδα διακυβεύονται πολλά. Η τουριστική σεζόν ξεκίνησε με πολλές ελπίδεςκαι τώρα υπάρχει φόβος ότι θα μπορούσε να τελειώσει νωρίτερα από το αναμενόμενο, εάν η μετάλλαξη Δ πυροδοτήσει μια νέα ‘καταιγίδα’ κορωνοϊού στο Αιγαίο. Μία στις πέντε θέσεις εργασίας εξαρτώνται από τον ήλιο και τη θάλασσα», παρατηρεί το ρεπορτάζ.
Spiegel: Σαν ρολόι στην Ελλάδα ο εμβολιασμός
Σε ρεπορτάζ για την πορεία των εμβολιασμών και την εικόνα της πανδημίας σε διάφορες χώρες, το Spiegel αναφέρεται και στην Ελλάδα: «Η εκστρατεία εμβολιασμού συνεχίζεται σαν ρολόι. Σε μια ιστοσελίδα της κυβέρνησης μπορεί κάποιος να κλείσει ραντεβού, συχνά μπορεί ακόμη και να επιλέξει το προτιμώμενο εμβόλιο. Στα κέντρα εμβολιασμού η αναμονή είναι σύντομη, σε είκοσι λεπτά έχει τελειώσει η διαδικασία. Μια μέρα μετά τη δεύτερη δόση μπορεί κανείς να λάβει πιστοποιητικό εμβολιασμού. Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία, το ποσοστό των πλήρως εμβολιασμένων είναι περίπου 38%, ακριβώς κάτω από το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία. Αυτή η αποτελεσματικότητα μπορεί να εκπλήσσει για μια χώρα που είναι γνωστή για την διογκωμένη και αναποτελεσματική γραφειοκρατία.»
Όπως παρατηρεί το Spiegel: «Φυσικά υπάρχουν και προκλήσεις (…) Ένας αυξανόμενος αριθμός πολιτών, παρά τις εκκλήσεις της κυβέρνησης και ειδικών, παραμένει δύσπιστος. Στο μεταξύ η κυβέρνηση εξετάζει υποχρεωτικούς εμβολιασμούς για συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες, ενώ ταυτόχρονα εκχωρούνται περισσότερες ελευθερίες στους εμβολιασμένους. Το μήνυμα είναι: αν δεν χτιστεί τώρα τοίχος ανοσίας, η Ελλάδα θα χτυπηθεί από το τέταρτο κύμα με καταστροφικές συνέπειες».
Πηγή: Deutsche Welle


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους