
Την παροχή κινήτρων με τη μορφή έκπτωσης στους χρήστες κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα μαζικής μεταφοράς συζητά η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής που επιδιώκει να εφαρμόσει η κυβέρνηση προκειμένου να πείσει περισσότερους πολίτες να εμβολιαστούν.
Αυτό ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας το πρωί στην ΕΡΤ. Όπως είπε χαρακτηριστικά, τα 2/3 όσων χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ διαθέτουν κάρτες απεριόριστων διαδρομών, συνεπώς, «μπορούμε να δώσουμε κάποια έκπτωση σε αυτούς οι οποίοι έχουν εμβολιαστεί, έτσι ώστε να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο –και αν θέλετε και ένα δίχτυ ασφαλείας– στους ανθρώπους που είναι εμβολιασμένοι, αλλά και ένα επιπλέον κίνητρο για όσους σκέφτονται να εμβολιασθούν». Πρόσθεσε, μάλιστα ότι είναι κάτι το οποίο ήδη συζητείται με τον ΟΑΣΑ και ότι πολύ σύντομα θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.
Ο ίδιος κατέστησε σαφές ότι σε αυτήν τη φάση δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικού εμβολιασμό για τους οδηγούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς, άλλωστε, στα λεωφορεία υπάρχει διαχωριστικό, οι οδηγοί φορούν μάσκα και οι επιβάτες δεν επιβιβάζονται από τη μπροστινή πόρτα, ενώ στο μετρό οι οδηγοί βρίσκονται σε ειδικό ξεχωριστό χώρο.
Υπενθύμισε τα βήματα που έχουν γίνει για την ανάταξη, ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημειώνοντας ότι πριν από δύο χρόνια στους δρόμους της Αθήνας υπήρχαν μόνο 850 λεωφορεία και τώρα κυκλοφορούν 1.300.
Αναφέρθηκε, ακόμη, στη συνεργασία με το ΚΤΕΛ και στη διαδικασία του leasing, αλλά και στις περισσότερες από 600 προσλήψεις που έγιναν, μετά από 10 χρόνια, καθώς και στο μεγάλο διαγωνισμό για την αγορά νέων λεωφορείων, μεταξύ των οποίων και ηλεκτροκίνητα.
Σύντομα η δημοπράτηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, που θα αποσυμφορήσουν τους δρόμους της πρωτεύουσας, όπως η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, η οποία θα γίνει ως δημόσιο έργο, που σημαίνει ότι δεν θα έχει διόδια και η οποία θα δημοπρατηθεί πολύ σύντομα.
Τόνισε ότι εδώ και δύο χρόνια στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γίνεται μία συστηματική δουλειά προκειμένου να ξεκολλήσουν έργα, που ήταν μπλοκαρισμένα, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Ε65 και η Πατρών – Πύργου.


Latest News

BofA για δασμούς Τραμπ: Τι μπορεί να διαλύσει την αβεβαιότητα στις αγορές
Οι ανησυχίες των επενδυτών έχει φτάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα - Τι λένε οι διαχειριστές κεφαλαίων της BofA

Εγκεφαλικό η αιτία θανάτου του Πάπα Φραγκίσκου – Η ανακοίνωση από το Βατικανό
Ο Πάπας Φραγκίσκος πέθανε από εγκεφαλικό επεισόδιο οδήγησε σε κώμα και μη αναστρέψιμη καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με το Βατικανό – Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση

Πόσα άλλαξε ο πάπας Φραγκίσκος;
Ο Πάπας Φραγκίσκος αποτέλεσε έναν αρκετά ανοιχτόμυαλο ποντίφικα, ο οποίος άλλαξε πολλά στην καθολική εκκλησία, αλλά όχι όσα επιθυμούσε

Πούτιν: Η Ρωσία «θα αναλύσει» την πρόταση Ζελένσκι για διακοπή των επιθέσεων
Η Ρωσία, δια στόματος Βλαντίμιρ Πούτιν, ανακοίνωσε το τέλος της πασχαλινής εκεχειρίας – Άφησε «ανοιχτό παράθυρο» για διμερείς συνομιλίες σχετικά με την πρόταση Ζελένσκι

«Έπεσαν» οι υπογραφές για στρατηγική εταιρική σχέση της Ρωσίας με το Ιράν
Τι προβλέπει η συμφωνία στην οποία έφτασαν Ρωσία και Ιράν

Πάπας Φραγκίσκος: Στις 23 Απριλίου θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα η σορός του
Ο Πάπας Φραγκίσκος πέθανε σε ηλικία 88 ετών – Τι διευκρίνισε το Βατικανό με ανακοίνωσή – Πώς αποφασιστεί η ημερομηνία της κηδείας

Πάπας Φραγκίσκος: Τα πρόσωπα που προορίζονται για τη διαδοχή
Θλίψη έχει σκορπίσει ο θάνατος του Πάπα Φραγκίσκου σε όλο τον κόσμο, την ίδια ώρα που οι πληροφορίες για την πιθανή διαδοχή του κάνουν τον γύρο του διαδικτύου

Πάπας Φραγκίσκος: Από την Αργεντινή μέχρι την Αγία Έδρα
Ο Πάπας Φραγκίσκος, με τη 12ετή θητεία του, άφησε τη σφραγίδα του στην Καθολική Εκκλησία και έγινε ο πιο προσιτός Πάπας των τελευταίων δεκαετιών

Πάσχα: Σε εξέλιξη η επιστροφή των εκδρομέων – Παρατηρούνται μικρές καθυστερήσεις
Η κίνηση αυξάνεται σταδιακά στην Αθηνών – Λαμίας στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ παρατηρούνται ουρές στην Αθηνών _ Πατρών από τα διόδια στο Βέλο μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας

Μπορεί ο Καναδάς να γίνει το 28ο μέλος της ΕΕ;
Αναλυτές εκτιμούν ότι ο Καναδάς έχει την κατάλληλη ατμόσφαιρα για τις Βρυξέλλες, ωστόσο υπάρχουν σημαντικά εμπόδια