Η Ισπανία θα επενδύσει 4,3 δισ. ευρώ (5,11 δισ. δολάρια) ως εφαλτήριο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών. Πρόκειται για μέρος ενός μεγάλου εθνικού προγράμματος δαπανών που χρηματοδοτείται κυρίως από τον μηχανισμό ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της χώρας Πέδρο Σάντσεθ.
Ο Ισπανός πρωθυπουργός δήλωσε ότι το κυβερνητικό σχέδιο, το οποίο στοχεύει στην τόνωση των ιδιωτικών επενδύσεων, θα περιλαμβάνει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής, από την εξαγωγή λιθίου έως τη συναρμολόγηση κυψελών μπαταριών και την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
«Είναι σημαντικό για την Ισπανία να δράσει και να παρακολουθήσει αυτόν τον μετασχηματισμό στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης», είπε, προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση εκτιμά πως ο ιδιωτικός τομέας θα μπορούσε να συνεισφέρει άλλα 15 δισ. ευρώ σε αυτή την πρωτοβουλία.
Όπως σημειώνει το Reuters, μετά τη Γερμανία, η Ισπανία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων στην Ευρώπη και ο όγδοος μεγαλύτερος στον κόσμο.
Καθώς η βιομηχανία αντιμετωπίζει μια καθοριστική στροφή προς ηλεκτρικά οχήματα και μεγαλύτερη ενσωμάτωση της τεχνολογίας η Ισπανία συναγωνίζεται τη Γερμανία και τη Γαλλία αναδιαμορφώνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα και να επανεξετάσει την κατασκευαστική της βάση.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας