
«Απόβαση» στο Ελληνικό ετοιμάζεται να κάνει η παγκόσμια «ελίτ του χρήματος», με επίκεντρο τις πολυτελείς κατοικίες που σχεδιάζεται να δημιουργηθούν στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ισχυρό ενδιαφέρον υπάρχει για τον ουρανοξύστη των 200 μέτρων και των 45 ορόφων που θα ανεγερθεί στο παραλιακό μέτωπο επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, τον μεγαλύτερο στη Μεσόγειο μεταξύ των ανθρώπων υψηλής οικονομικής στάθμης απ’ όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, με το μεγαλύτερο να προέρχεται από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, τον αραβικό κόσμο αλλά και την Ελλάδα. «Υπάρχει πολυεθνικό ενδιαφέρον και δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένες περιοχές του κόσμου», σημειώνουν στα «ΝΕΑ» καλά πληροφορημένες πηγές που παρακολουθούν στενά το εγχείρημα, εκπέμποντας αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων.
Είναι ενδεικτικό πως τα μεσιτικά γραφεία που έχουν ριχθεί στο κυνήγι της εξεύρεσης αγοραστών, λαμβάνουν αρκετά αιτήματα πελατών τους από την Ελλάδα και το εξωτερικό που εμφανίζονται διατεθειμένοι «να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη», για να αποκτήσουν ένα από τα 200 διαμερίσματα του «Marina Tower» με τους κρεμαστούς κήπους και την ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα, την παραλία, το πάρκο και το βουνό. Λέγεται πως κάποιοι έχουν «κλειδώσει» ήδη τη θέση τους στον εμβληματικό πύργο που θα δεσπόζει στα Νότια Προάστια, έχοντας προχωρήσει σε κάποιους είδους προσύμφωνο με τη Lamda Development που έχει την ευθύνη του project. Φήμες λένε πως ανάμεσά τους βρίσκονται και κάποια πολύ «ηχηρά ονόματα» που παίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια οικονομία.
Εως 25.000 ευρώ ανά τ.μ.
Οι τιμές στα πολυτελή διαμερίσματα ποικίλουν ανάλογα με τη θέα και τον όροφο, ωστόσο σίγουρα «ζαλίζουν». Σύμφωνα με τη διοίκηση της Lamda Development για αυτή την κατηγορία των οικιστικών ακινήτων ξεκινούν από τα 8.000 ευρώ/τ.μ. και μπορούν να φθάσουν τα 25.000 ευρώ ανά τ.μ. για ένα διαμέρισμα στους πιο υψηλούς ορόφους του ουρανοξύστη. Βέβαια, εκτός από τον ουρανοξύστη μεγάλη ζήτηση εκδηλώνεται και για τις ανεξάρτητες πολυτελείς κατοικίες που περιλαμβάνονται στο συγκρότημα του Ελληνικού. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, έχουν πουληθεί ήδη και οι 21 βίλες που θα δημιουργηθούν κατά μήκος του παραλιακού μετώπου με πρόσβαση και θέα στη θάλασσα του Σαρωνικού. Παρά τις αρχικές ανησυχίες που εκφράζονταν για την αποδοχή του έργου από την επενδυτική κοινότητα, αφού πρόκειται για ένα πρωτοφανές εγχείρημα για τα ελληνικά δεδομένα (θα είναι το ψηλότερο κτήριο στην ελληνική επικράτεια), οι κατοικίες στο Ελληνικό εξελίσσονται σε «πόλο έλξης» για όσους τοποθετούνται στο Real Estate, οι οποίοι σπεύδουν να αγοράσουν. Η μεγαλύτερη του αναμενόμενου ζήτηση ήταν αυτή που οδήγησε το επιτελεία της Lamda, στην απόφαση να επισπεύσει τη δημιουργία περίπου 1.500 κατοικιών για την πρώτη πενταετία υλοποίησης του έργου. Συνολικά, στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου αναμένεται να κατασκευασθούν 9.000 κατοικίες, οι οποίες θα σηματοδοτήσουν τη «γένεση» μιας νέας πόλης περίπου 25.000 κατοίκων, η οποία θα ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες. Μια πρώτη εικόνα σχετικά με την εξέλιξη του project αναμένεται να δώσει ο επικεφαλής της Lamda, Οδυσσέας Αθανασίου μέσα στις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα στις 15 Ιουλίου, οπότε θα ανακοινώσει στοιχεία για τις προπωλήσεις των κατοικιών.
Πρότυπο ανάπτυξης
Ο ουρανοξύστης με την επωνυμία «Marina Tower» θα ανεγερθεί στην περιοχή της μαρίνας του Αγίου Κοσμά, με τη φιλοδοξία να καταστεί παγκόσμιο αρχιτεκτονικό τοπόσημο, εντάσσοντας τη χώρα μας στον παγκόσμιο αρχιτεκτονικό αλλά και τουριστικό χάρτη. Θα είναι απόλυτα «πράσινος» και μάλιστα επιδιώκεται να αποτελεί υπόδειγμα βιώσιμου σχεδιασμού, ενσωματώνοντας τις βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές και τα πλέον σύγχρονα διεθνώς πρωτόκολλα ασφαλείας. Θα υπάρχει σημαντική παρουσία του πράσινου και του υδάτινου στοιχείου, που ενισχύουν έτσι τον βιοκλιματικό χαρακτήρα του κτιρίου. Η κατασκευή του εκτιμάται πως θα διαρκέσει πέντε χρόνια, δίνοντας εργασία σε χιλιάδες εργαζομένους. Θα είναι το ψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα και ένα από τα συνολικά έξι ψηλά κτίρια που θα ανεγερθούν στο Ελληνικό.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΕΑ


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA