Tηλεθέαση 31 εκατομμύριων έπιασε στο Ηνωμένο Βασίλειο ο τελικός του Euro 2020 ανάμεσα στην Αγγλία και την Ιταλία, ειδικά στα τελευταία λεπτά του αγώνα που έσπασε καρδιές την Κυριακή.

Η διαδικασία των πέναλτι στο στάδιο Γουέμπλει, που μεταδόθηκε από το BBC και το ITV κατέγραψε ρεκόρ τηλεθέασης που ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ που ήταν η κηδεία της πριγκήπισας Νταϊάνα το 1997, με τον μέσο όρο της τηλεθέασης να αγγίζει τα 29,85 εκατομμύρια για ολόκληρο το ματς.

«Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης της τηλεθέασης, κι αυτοί έχουν αλλάξει στη διάρκεια των ετών, όμως μπορεί να πει κανείς με σιγουριά ότι η τηλεθέαση ήταν ανάμεσα στις υψηλότερες στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου,» δήλωσε ο Τζέικ Κάντερ, δημοσιογράφος του Deadline. Για παράδειγμα, το διάγγελμα του Βρετανού Πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον για την επιβολή αυστηρών περιορισμών λόγω του κορονοϊού τον Μάρτιο κατέγραψε περισσότερους από 27 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Ο επίσημος αριθμός των τηλεθεατών του κυριακάτικου τελικού πιθανότατα θα αυξηθεί όταν προσμετρηθούν όσοι είδαν τον αγώνα μέσω άλλων υπηρεσιών μετάδοσης.

Οι τηλεθεατές προτίμησαν την μετάδοση του BBC αντί του ITV με αναλογία τέσσερα προς ένα.

Πνίγηκαν στην μπύρα οι Βρετανοί

Περισσότερα από 13 εκατομμύρια ποτήρια μπύρας εκτιμάται ότι πούλησαν οι βρετανικές παμπ την Κυριακή του αγώνα. Οι περιορισμοί στην χωρητικότητα που ισχύουν στη Βρετανία σημαίνει ότι οι συνολικές πωλήσεις μπύρας στη διάρκεια του Euro 2020 ήταν περίπου 60% πάνω από τις συνήθεις πωλήσεις στη διάρκεια ποδοσφαιρικών αγώνων, ένδειξη του αντίκτυπου που εξακολουθεί να έχει η πανδημία πάνω στην οικονομία της χώρας. Οι πωλήσεις μπύρας άγγιξαν τα 7 εκατομμύρια ποτήρια στη διάρκεια του ημιτελικού με τη Δανία, με εκτιμώμενο τζίρο 25 εκατομμυρίων στερλινών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης