Tηλεθέαση 31 εκατομμύριων έπιασε στο Ηνωμένο Βασίλειο ο τελικός του Euro 2020 ανάμεσα στην Αγγλία και την Ιταλία, ειδικά στα τελευταία λεπτά του αγώνα που έσπασε καρδιές την Κυριακή.
Η διαδικασία των πέναλτι στο στάδιο Γουέμπλει, που μεταδόθηκε από το BBC και το ITV κατέγραψε ρεκόρ τηλεθέασης που ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ που ήταν η κηδεία της πριγκήπισας Νταϊάνα το 1997, με τον μέσο όρο της τηλεθέασης να αγγίζει τα 29,85 εκατομμύρια για ολόκληρο το ματς.
«Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης της τηλεθέασης, κι αυτοί έχουν αλλάξει στη διάρκεια των ετών, όμως μπορεί να πει κανείς με σιγουριά ότι η τηλεθέαση ήταν ανάμεσα στις υψηλότερες στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου,» δήλωσε ο Τζέικ Κάντερ, δημοσιογράφος του Deadline. Για παράδειγμα, το διάγγελμα του Βρετανού Πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον για την επιβολή αυστηρών περιορισμών λόγω του κορονοϊού τον Μάρτιο κατέγραψε περισσότερους από 27 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Ο επίσημος αριθμός των τηλεθεατών του κυριακάτικου τελικού πιθανότατα θα αυξηθεί όταν προσμετρηθούν όσοι είδαν τον αγώνα μέσω άλλων υπηρεσιών μετάδοσης.
Οι τηλεθεατές προτίμησαν την μετάδοση του BBC αντί του ITV με αναλογία τέσσερα προς ένα.
Πνίγηκαν στην μπύρα οι Βρετανοί
Περισσότερα από 13 εκατομμύρια ποτήρια μπύρας εκτιμάται ότι πούλησαν οι βρετανικές παμπ την Κυριακή του αγώνα. Οι περιορισμοί στην χωρητικότητα που ισχύουν στη Βρετανία σημαίνει ότι οι συνολικές πωλήσεις μπύρας στη διάρκεια του Euro 2020 ήταν περίπου 60% πάνω από τις συνήθεις πωλήσεις στη διάρκεια ποδοσφαιρικών αγώνων, ένδειξη του αντίκτυπου που εξακολουθεί να έχει η πανδημία πάνω στην οικονομία της χώρας. Οι πωλήσεις μπύρας άγγιξαν τα 7 εκατομμύρια ποτήρια στη διάρκεια του ημιτελικού με τη Δανία, με εκτιμώμενο τζίρο 25 εκατομμυρίων στερλινών.
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών