Η θετική πορεία της Αγγλίας στον τελικό του Euro 2020 έδωσε μεγάλη ώθηση στη δουλειά των bookmakers και τις εταιρείες παράδοσης φαγητού, αλλά οι παμπ ήταν οι μεγάλη χαμένοι του τουρνουά ποδοσφαίρου εξαιτίας των περιορισμών του κορωνοϊού.

Οι bookmakers ανέφεραν ρεκόρ στα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν κατά τη διάρκεια του τουρνουά, ενώ η διαδικτυακή εταιρεία παράδοσης φαγητού Just Eat Takeaway.com είδε τις παραγγελίες της στη Βρετανία να πιάνουν «κορυφή» με 2,5 παραγγελίες ανά λεπτό, τις ημέρες των αγώνων.

Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες των παμπ έχασαν 9 εκατομμύρια λίρες από τις δυνητικές πωλήσεις μπίρας κατά τη διάρκεια του τελικού της Κυριακής, σύμφωνα με την British Beer & Pub Association, λόγω των περιοριστικών μέτρων που είναι σε ισχύ εξαιτίας του κορωνοϊού και σχετίζονται με τη χωρητικότητα των καταστημάτων τους.

Ρεκόρ στοιχημάτων

Ο τελικός ήταν ο υψηλότερος στοιχηματικός αγώνας ποδοσφαίρου στην ιστορία του Flutter, δήλωσε η εταιρεία στο Reuters, με περίπου 30 εκατομμύρια λίρες να παίζονται σε όλες τις πλατφόρμες της, Paddy Power, Sky Bet και Betfair.

«Η απόδοση της Αγγλίας έπαιξε σίγουρα έναν ρόλο στα διάφορα στοιχηματικά σχήματα … Δεν έχουμε δει ποτέ τόσο μεγάλη υποστήριξη για μια ομάδα της Αγγλίας στο παρελθόν», δήλωσε εκπρόσωπος του Flutter.

Η Rival Entain, η οποία κατέχει τη Ladbrokes και την Coral, χαρακτήρισε το τουρνουά το «μεγαλύτερο αθλητικό στοίχημα που έχει γίνει ποτέ», εκτιμώντας το συνολικό ποσό που παίχτηκε σε στοιχήματα σε περίπου 250 εκατομμύρια λίρες.

Μια πιο επικεντρωμένη στο διαδίκτυο εταιρεία, η «888», ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα της 888sport κατέγραψε τα περισσότερα στοιχήματα στον τελικό Αγγλίας-Ιταλίας την Κυριακή από οποιαδήποτε άλλη αθλητική διοργάνωση, σπάζοντας το ρεκόρ που είχε διαμορφωθεί από τον ημιτελικό της περασμένης εβδομάδας εναντίον της Δανίας.

«Δεν ήταν το αποτέλεσμα που περίμενε η Αγγλία, αλλά η Ιταλία ήταν πιο δημοφιλής στα στοιχήματα του τελικού και υποστηρίχτηκε καλά για να κερδίσει το τουρνουά καθ’ όλη τη διάρκεια του Euro 2020, δήλωσε ο Κίραν Σπίλμαν, αντιπρόεδρος και επικεφαλής αθλητισμού στο 888.

Μεγάλοι χαμένοι οι παμπ

Η Young & Co’s Brewery, μια βρετανική αλυσίδα παμπ – διαθέτει 273 καταστήματα εκ των οποίων τα 245 δείχνουν σπορ – με ανακοίνωσή της τόνισε ότι τα όρια στον αριθμό των πελατών και η απαίτηση να κάθονται όλοι οι πελάτες στα τραπέζια, έβλαψε τις επιχειρήσεις.

«Η ευκαιρία χάθηκε για την επιχείρησή μας λόγω των σκληρών περιοριστικών μέτρων εξαιτίας της COVID», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Τα ειδικά αθλητικά μπαρ και οι παμπ εξυπηρετούσαν μόνο το ένα τρίτο του συνηθισμένου αριθμού των πελατών τους την Κυριακή, σύμφωνα με το UKHospitality.

Οι εταιρείες παράδοσης τροφίμων, από την πλευρά τους, κατέγραψαν αύξηση των παραγγελιών καθώς οι άνθρωποι συγκεντρώνονταν στα σπίτια τους αντί να παρακολουθήσουν σε άλλους χώρους τους αγώνες.

Η ημέρα των τελικών είχε… ιταλική γεύση – οι παραγγελίες για επιδόρπιο τιραμισού σημείωσαν άνοδο σε πολλές χώρες, ενώ η πίτσα ξεπέρασε τα μπιφτέκια, σύμφωνα με τον Just Eat Takeaway.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης