
Την επίτευξη χρηματοδότησης για δύο εκ των νέων αγορών της των πλοίων M/V Hellasship και M/V Patriotship μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings παράλληλα με μία νέα χρονοναύλωση πλοίου.
Ειδικότερα η εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Worldship διάρκειας 12 με 16 μήνες και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.750 δολάρια. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μετά την παράδοση του πλοίου, στα μέσα του Αυγούστου. Τα έσοδα για την Seanergy από τη ναύλωση του εν λόγω πλοίου υπολογίζονται να ξεπεράσουν το ποσό των 15 εκατ. δολαρίων.
Επίσης αναφορικά με την χρηματοδότηση των M/V Hellasship και M/V Patriotship, ανακοίνωσε ότι το ποσό χρηματοδότησης των δύο πλοίων ανέρχεται στα 30,9 εκατ. δολάρια, το επιτόκιο σε LIBOR + 3,5% και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Η χρηματοδότηση γίνεται με τη μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια ακόμα σημαντική χρηματοδότηση για την Seanergy, εντάσσοντας ενός διεθνούς φήμης χρηματοοικονομικό οργανισμό της Κίνας στον όμιλο των δανειστών μας. Όλες οι πρόσφατες χρηματοδοτήσεις της Εταιρείας έχουν πλήρως ανταγωνιστικούς όρους, αυξάνοντας έτσι τις καθαρές ταμειακές ροές της Εταιρείας και τα περιθώρια κέρδους.
Επιπλέον, επιλέγοντας μία ιδιαίτερα ευνοϊκή περίοδο της αγοράς, ναυλώσαμε το δεύτερο μας πλοίο με σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 30.000 δολαρίων σε μακροχρόνια ναύλωση. Πλέον, το 93% του στόλου θα είναι σε μέσο-μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής μας το 2021 έως και σήμερα, έχει θετικό αντίκτυπο στη Εταιρεία. Συνεχίζουμε να διερευνούμε συνεργασίες και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες στην αγορά, για την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων μας.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με το πέρας των συμφωνηθέντων παραδόσεων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.


Latest News

«Κοπή χάλυβα» για το δεύτερο σύγχρονο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Neptune Lines
Στις 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή τελετή κοπής χάλυβα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη κατασκευής ενός πλοίου.

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.