Την επίτευξη χρηματοδότησης για δύο εκ των νέων αγορών της των πλοίων M/V Hellasship και M/V Patriotship μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings παράλληλα με μία νέα χρονοναύλωση πλοίου.
Ειδικότερα η εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Worldship διάρκειας 12 με 16 μήνες και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.750 δολάρια. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μετά την παράδοση του πλοίου, στα μέσα του Αυγούστου. Τα έσοδα για την Seanergy από τη ναύλωση του εν λόγω πλοίου υπολογίζονται να ξεπεράσουν το ποσό των 15 εκατ. δολαρίων.
Επίσης αναφορικά με την χρηματοδότηση των M/V Hellasship και M/V Patriotship, ανακοίνωσε ότι το ποσό χρηματοδότησης των δύο πλοίων ανέρχεται στα 30,9 εκατ. δολάρια, το επιτόκιο σε LIBOR + 3,5% και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Η χρηματοδότηση γίνεται με τη μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια ακόμα σημαντική χρηματοδότηση για την Seanergy, εντάσσοντας ενός διεθνούς φήμης χρηματοοικονομικό οργανισμό της Κίνας στον όμιλο των δανειστών μας. Όλες οι πρόσφατες χρηματοδοτήσεις της Εταιρείας έχουν πλήρως ανταγωνιστικούς όρους, αυξάνοντας έτσι τις καθαρές ταμειακές ροές της Εταιρείας και τα περιθώρια κέρδους.
Επιπλέον, επιλέγοντας μία ιδιαίτερα ευνοϊκή περίοδο της αγοράς, ναυλώσαμε το δεύτερο μας πλοίο με σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 30.000 δολαρίων σε μακροχρόνια ναύλωση. Πλέον, το 93% του στόλου θα είναι σε μέσο-μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής μας το 2021 έως και σήμερα, έχει θετικό αντίκτυπο στη Εταιρεία. Συνεχίζουμε να διερευνούμε συνεργασίες και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες στην αγορά, για την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων μας.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με το πέρας των συμφωνηθέντων παραδόσεων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση