Η Xiaomi, η κινεζική κατασκευάστρια smartphones, εκτόπισε ξανά την Apple για να καταλάβει τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά smartphone στον κόσμο στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Το μερίδιο της Xiaomi ανήλθε στο 17% της παγκόσμιας αγοράς, έναντι 14% της Apple και 19% της Samsung.

H Xiaomi έχει επεκταθεί ταχύτατα στις διεθνείς αγορές και τώρα προσπαθεί να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά premium προϊόντων με smartphones όπως το Mi 11 Ultra.

“H Xiaomi αναπτύσσει γρήγορα τις διεθνείς επιχειρήσεις της,» δήλωσε ο Μπεν Στάντον, της Canalys Research, τονίζοντας ότι οι παραδόσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά το εντυπωσιακό 300% ετησίως στη Λατινική Αμερική και κατά 50% στη Δυτική Ευρώπη.

Οι παραδόσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 83% σε ετήσια βάση, έναντι ρυθμού ανάπτυξης 15% της Samsung και 1% της Apple. O Στάντον, ωστόσο, επισήμανε ότι τα τηλέφωνα της κινεζικής εταιρείας απευθύνονται κυρίως στη μαζική αγορά με την μέση τιμή πώλησης των συσκευών της να είναι 75% φθηνότερα της Apple.

H εταιρεία με έδρα το Πεκίνο επιχειρεί άνοιγμα στην high-end αγορά. Νωρίτερα στη διάρκεια του έτους παρουσίασε το Mi 11 Ultra, ένα smartphone με τιμή πώλησης 928 δολάρια και πρόσφατα παρουσίασε το πρώτο της αναδιπλούμενο κινητό το Mi Mix Fold με τιμή κοντά στα 1600 δολάρια. Τα προϊόντα αυτά καθιστούν την Xiaomi ανταγωνιστή των Apple και Samsung στην αγορά premium προϊόντων. Όμως δεν είναι μόνη της. Οι εγχώριοι ανταγωνιστές της, Oppo και Vivo επίσης επιδιώκουν να μπουν στην αγορά high-end προϊόντων.

Η Xiaomi εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Huawei, η εταιρεία που ήταν κάποτε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο, μέχρι τη στιγμή οι αμερικανικές κυρώσεις απέκλεισαν την κινεζική εταιρεία από κρίσιμες προμήθειες όπως λογισμικό και επεξεργαστές, προκαλώντας την κατάρρευση των πωλήσεων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή