Από το σχήμα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EGIS PROJECTS αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ζητήσει βελτιωμένη προσφορά το ΤΑΙΠΕΔ για την Εγνατία Οδό.
Η επιλογή να ζητηθεί από έναν από τους δύο διεκδικητές καλύτερο τίμημα φανερώνει ότι η διαφορά ανάμεσα στις δυο προσφορές ήταν πάνω από 15%, συνεπώς το Ταμείο οδηγήθηκε βάσει των όρων στον διαγωνισμό σε εκείνον που υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά.
Σε περίπτωση που η νέα προσφορά ικανοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ, τότε ο προτιμητέος επενδυτής για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού θα είναι εκτός απροόπτου το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EGIS PROJECTS.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ), συνεδρίασε και αποφάσισε να ζητήσει μία βελτιωμένη προσφορά για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της για χρονική περίοδο 35 ετών.

Δύο επενδυτικά σχήματα κατέθεσαν δεσμευτικές επενδυτικές προσφορές για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση από το ΤΑΙΠΕΔ πρόκειται για:

1) VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESIONES S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε.

2) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα