Θετικός ήταν ο Ιούνιος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις δυο προβλήτες της Cosco Shipping Ports (μητρική της ΣΕΠ) στο λιμάνι του Πειραιά μετά από ένα αρνητικό Μάιο.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν επίσης θετικό (+2,7%) σε αντίθεση με το πρώτο τρίμηνο που η διακίνηση Teus εμφανίζονταν μειωμένη (-5,8%) σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα.
Σταδιακά το λιμάνι του Πειραιά ανακάμπτει, ενώ δεν εμφανίζει και τις δυσλειτουργίες άλλων λιμανιών, ωστόσο στο σύνολο του πρώτου εξαμήνου η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από την ΣΕΠ εμφανίζεται μειωμένη κατά 1,6% σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cosco Shipping Ports που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα, από τις δυο προβλήτες της ΣΕΠ στο λιμάνι του Πειραιά (η τρίτη ανήκει στον ΟΛΠ) διακινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο 2.370,9 χιλιάδες Teu μειωμένα όπως προαναφέρθηκε κατά 1,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Τον Ιούνιο διακινήθηκαν 396,2 χιλιάδες Teu καταγράφοντας μια αύξηση κατά 6% σε σύγκριση με πέρυσι τον ίδιο μήνα.
Συνολικά η Cosco Shipping Ports τον Ιούνιο κατέγραψε μία μείωσης τη διακίνηση φορτίων κατά 1% εξέλιξη που οφείλεται όπως αναφέρει στα προβλήματα που παρουσιάσθηκαν στο Yantian Terminal στην Κίνα.
Ωστόσο, η ίδια η εταιρεία υπογραμμίζει την σημαντική άνοδο στη διακίνηση φορτίων που κατεγράφης στα υπερπόντια λιμάνια και terminals που ελέγχει και αναφέρει χαρακτηριστικά την άνοδο στα terminals του Zeebrugge και της Ισπανίας (Βαλένθια) που η άνοδος των φορτίων που διακινήθηκαν ήταν της τάξης του 110,4% και 41,6% αντίστοιχα.
Στο πρώτο εξάμηνο η άνοδος των φορτίων σε αυτά τα δύο ευρωπαϊκά λιμάνια ήταν της τάξης του 48,1% και 14,9% αντίστοιχα και αποδίδεται από κύκλους της ΣΕΠ στις επιλογές των ναυτιλιακών εταιρειών να επιλέγουν σε περιόδους αυξημένων ναύλων τα λιμάνια που λόγω απόστασης αυξάνουν τα έσοδά τους.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ