
Η ελληνική start Up Harbour Lab καλωσόρισε τον Ιούνιο το 300ο πλοίο τη διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης λιμενικών εξόδων (disbursements accounting-DA).
Το επίτευγμα πραγματοποιήθηκε 15 μήνες αφότου η εταιρεία λογισμικού ξεκίνησε τη λύση επεξεργασίας DA για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία δίνει στους διαχειριστές πλοίων πρόσβαση σε αντιπροσώπους και πωλητές σε λιμάνια σε ολόκληρο τον κόσμο μειώνοντας το κόστος και της γραφειοκρατία του back office κατά 75%.
Το πρώτο χρόνο λειτουργίας το σύστημα DA της Harbour Lab αξιοποιήθηκε για την επεξεργασία περισσότερων από 4000 «calls» σε λιμάνια. Η παρέχει διαφάνεια στην διαχειρίστρια εταιρεία σχετικά με τα λιμενικά έξοδα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι.
Έξοδα
Οι αναλυτές λιμένων της εταιρείας, μια ομάδα που αποτελείται από ανθρώπους της τεχνολογίας και έμπειρα στελέχη της ναυτιλίας, ερευνούν και εξάγουν τις μεθόδους που υπολογίζουν όλα τα λιμενικά έξοδα για όλα τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο, με βάση τα επίσημα τιμολόγια λιμένων για όλους τους τύπους πλοίων.
Η Harbour Lab έχει ψηφιοποιήσει όλα δεδομένα για τα «λιμανιάτικα» και η εγκυρότητα τους επιτυγχάνεται μέσω της καθημερινής επικοινωνίας με εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Μέσω της πλατφόρμας, οι τελικοί χρήστες λαμβάνουν μια διαφανή επισκόπηση των λιμενικών δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των τελών λιμένων (φόρτωση / εκφόρτωση, πλοήγηση), τιμές αποθηκών, ανταλλακτικά και άλλα.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του Harbour Lab Αντώνης Μαλαξιανάκης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το 300ο πλοίο στην πλατφόρμα μας. Όταν ξεκινήσαμε τη Harbour Lab πέρυσι, θέσαμε τον εαυτό μας ως στόχο να γιορτάσουμε το 20ο πλοίο μας τον Δεκέμβριο. Τον Ιούνιο ξεπεράσαμε τον στόχο μας κατά 1000%. Είναι υπέροχο να γνωρίζουμε ότι τόσες πολλές διαχειρίστριες εταιρείες επωφελούνται ήδη από την πλατφόρμα μας, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και ελέγχοντας το κόστος των λιμένων.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία