
Η ελληνική start Up Harbour Lab καλωσόρισε τον Ιούνιο το 300ο πλοίο τη διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης λιμενικών εξόδων (disbursements accounting-DA).
Το επίτευγμα πραγματοποιήθηκε 15 μήνες αφότου η εταιρεία λογισμικού ξεκίνησε τη λύση επεξεργασίας DA για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία δίνει στους διαχειριστές πλοίων πρόσβαση σε αντιπροσώπους και πωλητές σε λιμάνια σε ολόκληρο τον κόσμο μειώνοντας το κόστος και της γραφειοκρατία του back office κατά 75%.
Το πρώτο χρόνο λειτουργίας το σύστημα DA της Harbour Lab αξιοποιήθηκε για την επεξεργασία περισσότερων από 4000 «calls» σε λιμάνια. Η παρέχει διαφάνεια στην διαχειρίστρια εταιρεία σχετικά με τα λιμενικά έξοδα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι.
Έξοδα
Οι αναλυτές λιμένων της εταιρείας, μια ομάδα που αποτελείται από ανθρώπους της τεχνολογίας και έμπειρα στελέχη της ναυτιλίας, ερευνούν και εξάγουν τις μεθόδους που υπολογίζουν όλα τα λιμενικά έξοδα για όλα τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο, με βάση τα επίσημα τιμολόγια λιμένων για όλους τους τύπους πλοίων.
Η Harbour Lab έχει ψηφιοποιήσει όλα δεδομένα για τα «λιμανιάτικα» και η εγκυρότητα τους επιτυγχάνεται μέσω της καθημερινής επικοινωνίας με εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Μέσω της πλατφόρμας, οι τελικοί χρήστες λαμβάνουν μια διαφανή επισκόπηση των λιμενικών δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των τελών λιμένων (φόρτωση / εκφόρτωση, πλοήγηση), τιμές αποθηκών, ανταλλακτικά και άλλα.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του Harbour Lab Αντώνης Μαλαξιανάκης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το 300ο πλοίο στην πλατφόρμα μας. Όταν ξεκινήσαμε τη Harbour Lab πέρυσι, θέσαμε τον εαυτό μας ως στόχο να γιορτάσουμε το 20ο πλοίο μας τον Δεκέμβριο. Τον Ιούνιο ξεπεράσαμε τον στόχο μας κατά 1000%. Είναι υπέροχο να γνωρίζουμε ότι τόσες πολλές διαχειρίστριες εταιρείες επωφελούνται ήδη από την πλατφόρμα μας, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και ελέγχοντας το κόστος των λιμένων.


Latest News

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων