Με στόχο την τουριστική προβολή της Μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας.
Οι δύο φορείς συμπράττουν, σε μία περίοδο που ο τουριστικός κλάδος έχει υποστεί τις τεράστιες συνέπειες της πανδημίας, προκειμένου μέσα από τη δυναμική προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας να συμβάλουν στην ανάκαμψη των τουριστικών επιχειρήσεων και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Το σχέδιο συνεργασίας ανάμεσα στον ΕΟΤ και την ΕΑΤΑ αφορά στρατηγικές δράσεις για την ανάδειξη της Αθήνας:
- Σε ιδανικό προορισμό ταξιδιών μικρής διάρκειας (city-break destination) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
- Σε πρότυπο προορισμό συνεδρίων και μεγάλων διοργανώσεων
- Σε προορισμό για διαμονή διαρκείας των σύγχρονων ψηφιακών νομάδων (digital nomads)
- Σε προορισμό νεανικού τουρισμού, τουρισμού τρίτης ηλικίας, γαστρονομικού τουρισμού κ.ά.
Οι δύο φορείς αναλαμβάνουν κοινή πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ενιαίου destination brand, με δημιουργία πρωτότυπου προωθητικού υλικού για ειδικούς τομείς τουρισμού, μεγιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την προβολή της Αθήνας.
Επιπλέον, στο πλαίσιο των κοινών δράσεων, θα πραγματοποιηθεί καταγραφή των υποδομών της πόλης που εξυπηρετούν τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και επικοινωνιακή προώθηση της πρωτοβουλίας του «προγράμματος Πρεσβευτών» της ΕΑΤΑ, με σκοπό την προσέλκυση νέων συνεδρίων.
Σε δήλωσή του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, τονίζει: «Ο τουρισμός της Αθήνας έχει υποστεί ισχυρό πλήγμα λόγω της πανδημίας. Ένα πλήγμα που είναι μάλιστα δυσανάλογο σε σχέση με άλλους προορισμούς της χώρας μας, τους τελευταίους 16 μήνες της υγειονομικής κρίσης. Θέλουμε να αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση και η Αθήνα να πρωταγωνιστήσει ξανά στον τουρισμό της χώρας μας καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου. Η συνεργασία μας με τον Δήμο Αθηναίων στοχεύει ακριβώς στην κοινή προσπάθεια ισχυρής και βιώσιμης επανεκκίνησης του τουρισμού της πρωτεύουσας. Ο ΕΟΤ επιδιώκει τις συνέργειες, καθώς αυτές είναι ένα από τα «κλειδιά» της ανάκαμψης του τουρισμού στην μετά-Covid περίοδο, γι’ αυτό και χαίρομαι που υπογράψαμε με την ΕΑΤΑ το Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο καθορίζει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούμε όσον αφορά την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό. Και επειδή προχωράμε άμεσα σε πράξεις, εκτός από το προωθητικό βίντεο, το οποίο παρουσιάσαμε σήμερα και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Travel Channel, αποφασίσαμε το 30% του προγράμματος μέσω του «εργαλείου» programmatic που θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ τους επόμενους μήνες, να διοχετευθεί στοχευμένα στην προβολή της Αθήνας. Αυτή είναι μόνο η αρχή και θα ακολουθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ κ. Βαγγέλης Βλάχος, επισημαίνει: «Σε αυτές τις κρίσιμες περιόδους, η συνένωση δυνάμεων είναι περισσότερο πολύτιμη από ποτέ. Η ΕΑΤΑ υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής της πόλης, αξιοποιώντας τους δύο βασικούς πυλώνες της, το This is Athens, που αποτελεί τον επίσημο οδηγό της Αθήνας στο εξωτερικό και το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών, που προωθεί τον συνεδριακό τουρισμό της πόλης. Η συνεργασία που αναπτύσσουμε με τον ΕΟΤ, έρχεται να ενισχύσει το έργο μας, αφού μάς δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε με τον πιο ωφέλιμο τρόπο τα επικοινωνιακά και χρηματοδοτικά «εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε να προβάλουμε την Αθήνα στοχευμένα στις διεθνείς αγορές. Μέσα από αυτή τη σύμπραξη, δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για να προβληθεί η Αθήνα ως ένας βιώσιμος, ασφαλής και ανταγωνιστικός προορισμός για συνέδρια, τουρισμό αναψυχής, αλλά και διαμονή διαρκείας».
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα σχεδιαστούν κοινές δράσεις προβολής, ενώ ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΕΑΤΑ θα μπορεί να έχει σημαντική παρουσία στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, στις οποίες παραδοσιακά συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Ο ΕΟΤ παρέδωσε προς χρήση στην ΕΑΤΑ προωθητικό βίντεο για την Αθήνα, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Travel Channel.
Στόχος του βίντεο είναι η ανάδειξη της Αθήνας ως σύγχρονης πόλης, της οποίας η καθημερινότητα είναι σύμφυτη με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση.
Latest News
Θεοδωρικάκος για ακύρωση Turkaegean: Η κυβέρνηση διαχρονικά προασπίζει το εθνικό συμφέρον
«Θεωρώ ότι η απόφαση είναι ισχυρή και ό,τι έχουμε να κάνουμε σε νομικό επίπεδο, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε», δήλωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος
Οικογένεια Χατζηλαζάρου: Μετά το «Τιτάνια» στήνουν νέα πεντάστερη μονάδα στη Ρόδο
Η οικογένεια Χατζηλαζάρου προχωρά σε νέα επένδυση 60 εκατ. ευρώ στο νησί της Ρόδου – Τα οικονομικά μεγέθη και η απόκτηση του «Τιτάνια» στην Αθήνα
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Πώς θα κινηθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2025 - Τι αποκαλύπτουν τέσσερις μελέτες
Τουρισμός: Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Κροατία
Γιατί οι τουρίστες συρρέουν στο… τοξικότερο νησί στον κόσμο
Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο
Προσθέτει «αστέρια» στις μονάδες του στην Ελλάδα ο Όμιλος Λούη
Τι σχεδιάζει ο όμιλος Λούη για τις τουριστικές επενδύσεις του στην Ελλάδα - Τι έδειξε το Ταμείο για την περσινή χρονιά
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
Οι ξενοδόχοι στην αντεπίθεση: Προσφεύγουν κατά απόφασης δήμου για νέο τέλος
Το «τέλος βιώσιμης ανάπτυξης» που επιβάλει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποτελεί πρωτοφανή απόφαση, λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού
Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα - Τι αναφέρει η Handelsblatt
Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα, η κίνηση στα αεροδρόμια από την οποία επωφελείται και η γερμανική Fraport
Ορεινοί προορισμοί: Ξενοδοχεία vs Airbnb – Ποιοι κέρδισαν στις γιορτές
Άσπρη μέρα είδαν οι ορεινοί προορισμοί στις εορτές Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανείων – Πώς τα Airbnb έκλεψαν… κίνηση από τα ξενοδοχεία