Με στόχο την τουριστική προβολή της Μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας.
Οι δύο φορείς συμπράττουν, σε μία περίοδο που ο τουριστικός κλάδος έχει υποστεί τις τεράστιες συνέπειες της πανδημίας, προκειμένου μέσα από τη δυναμική προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας να συμβάλουν στην ανάκαμψη των τουριστικών επιχειρήσεων και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Το σχέδιο συνεργασίας ανάμεσα στον ΕΟΤ και την ΕΑΤΑ αφορά στρατηγικές δράσεις για την ανάδειξη της Αθήνας:
- Σε ιδανικό προορισμό ταξιδιών μικρής διάρκειας (city-break destination) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
- Σε πρότυπο προορισμό συνεδρίων και μεγάλων διοργανώσεων
- Σε προορισμό για διαμονή διαρκείας των σύγχρονων ψηφιακών νομάδων (digital nomads)
- Σε προορισμό νεανικού τουρισμού, τουρισμού τρίτης ηλικίας, γαστρονομικού τουρισμού κ.ά.
Οι δύο φορείς αναλαμβάνουν κοινή πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ενιαίου destination brand, με δημιουργία πρωτότυπου προωθητικού υλικού για ειδικούς τομείς τουρισμού, μεγιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την προβολή της Αθήνας.
Επιπλέον, στο πλαίσιο των κοινών δράσεων, θα πραγματοποιηθεί καταγραφή των υποδομών της πόλης που εξυπηρετούν τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και επικοινωνιακή προώθηση της πρωτοβουλίας του «προγράμματος Πρεσβευτών» της ΕΑΤΑ, με σκοπό την προσέλκυση νέων συνεδρίων.
Σε δήλωσή του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, τονίζει: «Ο τουρισμός της Αθήνας έχει υποστεί ισχυρό πλήγμα λόγω της πανδημίας. Ένα πλήγμα που είναι μάλιστα δυσανάλογο σε σχέση με άλλους προορισμούς της χώρας μας, τους τελευταίους 16 μήνες της υγειονομικής κρίσης. Θέλουμε να αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση και η Αθήνα να πρωταγωνιστήσει ξανά στον τουρισμό της χώρας μας καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου. Η συνεργασία μας με τον Δήμο Αθηναίων στοχεύει ακριβώς στην κοινή προσπάθεια ισχυρής και βιώσιμης επανεκκίνησης του τουρισμού της πρωτεύουσας. Ο ΕΟΤ επιδιώκει τις συνέργειες, καθώς αυτές είναι ένα από τα «κλειδιά» της ανάκαμψης του τουρισμού στην μετά-Covid περίοδο, γι’ αυτό και χαίρομαι που υπογράψαμε με την ΕΑΤΑ το Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο καθορίζει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούμε όσον αφορά την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό. Και επειδή προχωράμε άμεσα σε πράξεις, εκτός από το προωθητικό βίντεο, το οποίο παρουσιάσαμε σήμερα και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Travel Channel, αποφασίσαμε το 30% του προγράμματος μέσω του «εργαλείου» programmatic που θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ τους επόμενους μήνες, να διοχετευθεί στοχευμένα στην προβολή της Αθήνας. Αυτή είναι μόνο η αρχή και θα ακολουθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ κ. Βαγγέλης Βλάχος, επισημαίνει: «Σε αυτές τις κρίσιμες περιόδους, η συνένωση δυνάμεων είναι περισσότερο πολύτιμη από ποτέ. Η ΕΑΤΑ υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής της πόλης, αξιοποιώντας τους δύο βασικούς πυλώνες της, το This is Athens, που αποτελεί τον επίσημο οδηγό της Αθήνας στο εξωτερικό και το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών, που προωθεί τον συνεδριακό τουρισμό της πόλης. Η συνεργασία που αναπτύσσουμε με τον ΕΟΤ, έρχεται να ενισχύσει το έργο μας, αφού μάς δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε με τον πιο ωφέλιμο τρόπο τα επικοινωνιακά και χρηματοδοτικά «εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε να προβάλουμε την Αθήνα στοχευμένα στις διεθνείς αγορές. Μέσα από αυτή τη σύμπραξη, δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για να προβληθεί η Αθήνα ως ένας βιώσιμος, ασφαλής και ανταγωνιστικός προορισμός για συνέδρια, τουρισμό αναψυχής, αλλά και διαμονή διαρκείας».
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα σχεδιαστούν κοινές δράσεις προβολής, ενώ ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΕΑΤΑ θα μπορεί να έχει σημαντική παρουσία στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, στις οποίες παραδοσιακά συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Ο ΕΟΤ παρέδωσε προς χρήση στην ΕΑΤΑ προωθητικό βίντεο για την Αθήνα, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Travel Channel.
Στόχος του βίντεο είναι η ανάδειξη της Αθήνας ως σύγχρονης πόλης, της οποίας η καθημερινότητα είναι σύμφυτη με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση.
Latest News
Όμιλος Κυπριώτη: Η νέα αγωγή των 97 εκατ., η Hotel Brain και η άρνηση γνώμης του ορκωτού
Στα δικαστήρια ξανά ο Όμιλος Κυπριώτη και οι πιστώτριες τράπεζες – Ο ρόλος της HIG και η εμφάνιση της Hotel Brain
Πάνω από 65,1 εκατ. επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια στο 9μηνο [πίνακας]
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση στα αεροδρόμια
Το ελληνικό νησί που βρίσκεται στην κορυφή των εναλλακτικών προορισμών
Είναι ένας πραγματικός παράδεισος για τους λάτρεις των καταδύσεων
Μεγάλη επένδυση 500 εκατ. στην Ερμιόνη από τον Γ. Βαρδινογιάννη
Το έργο αφορά την ανάπτυξη ενός υπερπολυτελούς τουριστικού καταλύματος από την «Hydra Rock Ακίνητα Μονοπρόσωπη Α.Ε.» του Γιάννη Βαρδινογιάννη
Πού κερδίζει και πού χάνει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας - Το crash test της Mabrian με τους γείτονες... [γραφήματα]
Ο τουρισμός γίνεται αντικείμενο σύγκρισης από την Mabrian μεταξύ Ελλάδας, Ισπανίας, Ιταλίας, Κροατίας, Τουρκίας
ΞΕΕ: Επανεξελέγη πρόεδρος της HOTREC ο Αλέξανδρος Βασιλικός
Η θητεία του προέδρου της HOTREC είναι για δύο έτη
Wyndham Hotels & Resorts: Συμφωνία για 40 ξενοδοχεία Microtel έως το 2031 στην Ινδία
Η Wyndham Hotels & Resorts έκλεισε αποκλειστική συμφωνία με τη NILE Hospitality LLP, στοχεύει στο άνοιγμα 40 ξενοδοχείων μέχρι το 2031
Το ταμείο είναι... μείον σε Μύκονο και Σαντορίνη - Πόσο «σκόραραν» τον Αύγουστο [πίνακας]
Μύκονος και Σαντορίνη έχασαν το στοίχημα του τουρισμού τους καλοκαιρινούς μήνες
Συνεργασία Four Seasons με Blue Iris για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο
Η Four Seasons επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα, με ένα νέο παραθαλάσσιο θέρετρο
Οι Ευρωπαίοι ταξίδεψαν περισσότερο για τουρισμό το 2023 - Πόσα ξόδεψαν
Οι Ευρωπαίοι τείνουν να επιλέγουν κυρίως προορισμούς στη χώρα διαμονής τους - Τι δείχουν τα στοιχεία της Eurostat