Τον Ιανουάριο του 2022, η Siemens θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο για τη χρήση εταιρικών οχημάτων από τα στελέχη της. Το νέο μοντέλο, που επί του παρόντος βρίσκεται σε πιλοτική φάση, πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλη τη Γερμανία μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.
Ο στόχος είναι να παρέχει στους εργαζόμενους καλύτερη πρόσβαση σε αυτοκίνητα με φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα οδήγησης, ώστε να τους προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο για χρήση ηλεκτρικών οχημάτων. Η οργάνωση του στόλου οχημάτων της Siemens θα είναι επίσης πιο ευέλικτη και βιώσιμη, καθώς οι εργαζόμενοι θα μπορούν να επιλέγουν τον τύπο ηλεκτρικού οχήματος που επιθυμούν ανά πάσα στιγμή με βάση τις ανάγκες τους. Την άνοιξη, η εταιρεία εντάχθηκε στην πρωτοβουλία EV100 του Climate Group και έθεσε ως στόχο τη μετάβαση του παγκόσμιου στόλου της σε 100% ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2030.
Η Siemens επιθυμεί οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες να έχουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2030. Το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς η εταιρεία εστιάζει σε ηλεκτρικά οχήματα. Ο στόλος των εταιρικών αυτοκινήτων για στελέχη περιλαμβάνει σήμερα περίπου 1.500 οχήματα. Τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αντιπροσωπεύουν ήδη περίπου το 50% αυτού του συνόλου, ενώ η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το ήδη υψηλό ποσοστό, εγκαθιστώντας περισσότερους σταθμούς φόρτισης σε εγκαταστάσεις της Siemens και μειώνοντας τις σχετικά μακροχρόνιες συμβάσεις μίσθωσης οχημάτων.
Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Γερμανία, για παράδειγμα, διαθέτουν ήδη περίπου 450 σταθμούς φόρτισης, ενώ προγραμματίζεται να δημιουργηθούν επιπλέον 260 σταθμοί το καλοκαίρι του 2022. Με την κάρτα φόρτισης Siemens Smart Infrastructure, οι εργαζόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 40.000 σταθμούς φόρτισης στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης της Γερμανίας. Για την υποδομή φόρτισης, η Siemens βασίζεται στη δική της τεχνολογία και στις λύσεις υποδομών της Smart Infrastructure Distribution Systems. Όπου είναι δυνατόν, η εταιρεία θα αγοράζει επίσης ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, έτσι ώστε η φόρτιση των οχημάτων να υποστηρίζει περαιτέρω τον στόχο του ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα.
Επιπροσθέτως, το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου της Siemens θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς η διάρκεια των συμβάσεων μίσθωσης οχημάτων θα μειωθεί σε μόλις ένα έτος και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αλλάζουν οχήματα ανά πάσα στιγμή. Το κόστος των συμβάσεων μίσθωσης θα ποικίλλει ανάλογα με τις εκπομπές CO2 των επιλεγμένων οχημάτων, ενώ οι χρήστες του νέου μοντέλου θα λάβουν κίνητρα με τη μορφή υψηλότερων εφάπαξ αποζημιώσεων μεταφοράς. Το μοντέλο προσφέρει επίσης τη δυνατότητα πλήρους διάθεσης των αυτοκινήτων της εταιρείας, ενώ δεν θα ισχύουν έξοδα μίσθωσης των οχημάτων κατά τη διάρκεια περιόδων μη χρήσης.
Ανέπαφες διαδικασίες
Τα τελευταία χρόνια απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία καθώς οι βασικές προϋποθέσεις – και συνεπώς οι απαιτήσεις για τα εταιρικά αυτοκίνητα – έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, ιδίως λόγω των νέων ψηφιακών δυνατοτήτων. Αυτή η αλλαγή επιταχύνθηκε περαιτέρω από την πανδημία του κορωνοϊού. Αντί για φυσικά ραντεβού με πελάτες, τώρα δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις εικονικές επικοινωνίες, μειώνοντας έτσι τον αριθμό και τη διάρκεια των ταξιδιών με το αυτοκίνητο.
Στο πλαίσιο του νέου της μοντέλου, η Siemens συνεργάζεται με τη Sixt και χρησιμοποιεί ψηφιακές διαδικασίες. Με τη βοήθεια μιας εφαρμογής, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αλλάζουν αυτοκίνητα μόνοι τους με μερικά κλικ και στη συνέχεια να παραλαμβάνουν τα οχήματά τους την προγραμματισμένη ώρα σε μια από τις εγκαταστάσεις της Sixt που επιλέγεται εκ των προτέρων. Ολόκληρη η διαδικασία πραγματοποιείται χωρίς την επαφή μεταξύ ατόμων.
Το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου της Siemens θα παρουσιαστεί πρώτα στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Εκτός από τα αυτοκίνητα για τα στελέχη της εταιρείας, η Siemens διατηρεί στόλο 45.000 οχημάτων για το προσωπικό εξυπηρέτησης και για όσους από το προσωπικό της εταιρείας εκτελούν συχνές διαδρομές.
Latest News
ΔΕΔΔΗΕ: Η παραγωγή ρεύματος από ΑΠΕ σε μία εφαρμογή
Η νέα εφαρμογή τυ ΔΕΔΔΗΕ δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Ξεκινά την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων - Συνολικής ισχύος 100 MW
Τα νέα αιολικά πάρκα ξεκινούν να κατασκευάζονται στη Ροδόπη, τη Φωκίδα και την Αργολίδα με την προμήθεια 19 νέων ανεμογεννητριών του οίκου Nordex
Motor Oil: «Κοιλάδα Υδρογόνου της χρονιάς» για το 2024 ανακηρύχθηκε το έργο TRIĒRĒS
Το έργο TRIĒRĒS επικεντρώνεται στη δημιουργία Κοιλάδας Υδρογόνου με γεωγραφική αναφορά στα Διυλιστήρια της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους
Με προίκα 1,6 δισ. το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών - Ποια έργα χρηματοδοτεί
Το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών διαρθρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες - Οι επενδυτές θα λάβουν χρηματοδότηση έως και 60%
Μητσοτάκης: Το Ταμείο Απανθρακοποίησης θα διευκολύνει τα νησιά στην πράσινη μετάβαση
Η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες, είπε ο Κ. Μητσοτάκης
Η Ελλάδα και η μεγάλη ευκαιρία της Νέας Εποχής του Υδρογόνου
H Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αδράξει τη μοναδική ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει στον αναδυόμενο τομέα του υδρογόνου
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS - Θερμαίνεται ταχύτερα από τον υπόλοιπο κόσμο
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι καύσωνες αυξήθηκαν στην Μεσόγειο κατά 40%
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα