Τον Ιανουάριο του 2022, η Siemens θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο για τη χρήση εταιρικών οχημάτων από τα στελέχη της. Το νέο μοντέλο, που επί του παρόντος βρίσκεται σε πιλοτική φάση, πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλη τη Γερμανία μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.
Ο στόχος είναι να παρέχει στους εργαζόμενους καλύτερη πρόσβαση σε αυτοκίνητα με φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα οδήγησης, ώστε να τους προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο για χρήση ηλεκτρικών οχημάτων. Η οργάνωση του στόλου οχημάτων της Siemens θα είναι επίσης πιο ευέλικτη και βιώσιμη, καθώς οι εργαζόμενοι θα μπορούν να επιλέγουν τον τύπο ηλεκτρικού οχήματος που επιθυμούν ανά πάσα στιγμή με βάση τις ανάγκες τους. Την άνοιξη, η εταιρεία εντάχθηκε στην πρωτοβουλία EV100 του Climate Group και έθεσε ως στόχο τη μετάβαση του παγκόσμιου στόλου της σε 100% ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2030.
Η Siemens επιθυμεί οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες να έχουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2030. Το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς η εταιρεία εστιάζει σε ηλεκτρικά οχήματα. Ο στόλος των εταιρικών αυτοκινήτων για στελέχη περιλαμβάνει σήμερα περίπου 1.500 οχήματα. Τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αντιπροσωπεύουν ήδη περίπου το 50% αυτού του συνόλου, ενώ η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το ήδη υψηλό ποσοστό, εγκαθιστώντας περισσότερους σταθμούς φόρτισης σε εγκαταστάσεις της Siemens και μειώνοντας τις σχετικά μακροχρόνιες συμβάσεις μίσθωσης οχημάτων.
Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Γερμανία, για παράδειγμα, διαθέτουν ήδη περίπου 450 σταθμούς φόρτισης, ενώ προγραμματίζεται να δημιουργηθούν επιπλέον 260 σταθμοί το καλοκαίρι του 2022. Με την κάρτα φόρτισης Siemens Smart Infrastructure, οι εργαζόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 40.000 σταθμούς φόρτισης στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης της Γερμανίας. Για την υποδομή φόρτισης, η Siemens βασίζεται στη δική της τεχνολογία και στις λύσεις υποδομών της Smart Infrastructure Distribution Systems. Όπου είναι δυνατόν, η εταιρεία θα αγοράζει επίσης ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, έτσι ώστε η φόρτιση των οχημάτων να υποστηρίζει περαιτέρω τον στόχο του ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα.
Επιπροσθέτως, το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου της Siemens θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς η διάρκεια των συμβάσεων μίσθωσης οχημάτων θα μειωθεί σε μόλις ένα έτος και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αλλάζουν οχήματα ανά πάσα στιγμή. Το κόστος των συμβάσεων μίσθωσης θα ποικίλλει ανάλογα με τις εκπομπές CO2 των επιλεγμένων οχημάτων, ενώ οι χρήστες του νέου μοντέλου θα λάβουν κίνητρα με τη μορφή υψηλότερων εφάπαξ αποζημιώσεων μεταφοράς. Το μοντέλο προσφέρει επίσης τη δυνατότητα πλήρους διάθεσης των αυτοκινήτων της εταιρείας, ενώ δεν θα ισχύουν έξοδα μίσθωσης των οχημάτων κατά τη διάρκεια περιόδων μη χρήσης.
Ανέπαφες διαδικασίες
Τα τελευταία χρόνια απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία καθώς οι βασικές προϋποθέσεις – και συνεπώς οι απαιτήσεις για τα εταιρικά αυτοκίνητα – έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, ιδίως λόγω των νέων ψηφιακών δυνατοτήτων. Αυτή η αλλαγή επιταχύνθηκε περαιτέρω από την πανδημία του κορωνοϊού. Αντί για φυσικά ραντεβού με πελάτες, τώρα δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις εικονικές επικοινωνίες, μειώνοντας έτσι τον αριθμό και τη διάρκεια των ταξιδιών με το αυτοκίνητο.
Στο πλαίσιο του νέου της μοντέλου, η Siemens συνεργάζεται με τη Sixt και χρησιμοποιεί ψηφιακές διαδικασίες. Με τη βοήθεια μιας εφαρμογής, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να αλλάζουν αυτοκίνητα μόνοι τους με μερικά κλικ και στη συνέχεια να παραλαμβάνουν τα οχήματά τους την προγραμματισμένη ώρα σε μια από τις εγκαταστάσεις της Sixt που επιλέγεται εκ των προτέρων. Ολόκληρη η διαδικασία πραγματοποιείται χωρίς την επαφή μεταξύ ατόμων.
Το νέο μοντέλο διαχείρισης στόλου της Siemens θα παρουσιαστεί πρώτα στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Εκτός από τα αυτοκίνητα για τα στελέχη της εταιρείας, η Siemens διατηρεί στόλο 45.000 οχημάτων για το προσωπικό εξυπηρέτησης και για όσους από το προσωπικό της εταιρείας εκτελούν συχνές διαδρομές.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας