Tο Cybertruck το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019 μπορεί να καταλήξει σε αποτυχία στην αγορά παραδέχτηκε ο επικεφαλής της Tesla, Inc, Ιλον Μασκ, ωστόσο συνεχίζει να ενημερώνει το κοινό για την πορεία του project.

Στο Twitter, στην αγαπημένη του πλατφόρμα, ο Μασκ έγραψε ότι οι πόρτες του αυτοκινήτου δεν θα έχουν λαβές. Αντ ‘αυτού, απλώς θα αναγνωρίζει τον ιδιοκτήτη και θα ανοίγει την πόρτα. Είπε επίσης ότι η ομάδα της Tesla σχεδιάζει να διατηρήσει το ίδιο σχέδιο με αυτό που εμφάνισε το 2019. «Μερικές μικρές αλλαγές εδώ και εκεί για να το κάνουμε λίγο καλύτερο», έγραψε στο Twitter.

Όταν κυκλοφόρησε, το Cybertruck με το ασυνήθιστο τραπεζοειδές σχήμα με τιμόνι ποδηλάτου αντί για βολάν απέσπασε μάλλον αρνητικά σχόλια από αναλυτές και παρατηρητές της Tesla. Ο Toni Sacconaghi, ανώτερος αναλυτής έρευνας τεχνολογίας στην Bernstein, έγραψε ότι το κυβερνο-φορτηγό ήταν «περίεργο, πραγματικά περίεργο».

Το αποκορύφωμα της παρουσίασης ήταν ο θρυμματισμός του γυάλινου παραθύρου ενός Cybertruck από τον επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla Franz von Halzhausen με μια μεταλλική μπάλα. Ο Μασκ ισχυριζόταν ότι τα γυάλινα παράθυρα θα μπορούσαν να αντέξουν σφαίρες από πιστόλι 9 mm.

Όπως και με τα περισσότερα προϊόντα της Tesla, το κοινό λάτρεψε το φορτηγάκι και υπέβαλε αμέσως τα απαιτούμενα ποσά pρο-παραγγελίας $100. Ο Μασκ, που δεν αφήνει την δωρεάν δημοσιότητα να του ξεφύγει, ανέφερε τα ποσά και τους αριθμούς σε δημόσιες εκδηλώσεις και στο Twitter

Αλλά η διάθεσή του την Πέμπτη ήταν πιο προσεκτική. Είπε ότι υπάρχει πιθανότητα το ηλεκτρικό φορτηγό να μην πετύχει «γιατί είναι τόσο διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο». Όπως έγραψε, «άλλα φορτηγά μοιάζουν με αντίγραφα του ίδιου αντικειμένου, αλλά το Cybertruck μοιάζει σαν να κατασκευάστηκε από εξωγήινους από το μέλλον». Με τιμή εκκίνησης $39.900  για ένα οπισθοκίνητο μοντέλο, το φορτηγό προγραμματίζεται να μπει σε παραγωγή αργότερα φέτος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της Motor Intelligence, τα φορτηγά παραλαβής (pickup) αποτελούσαν το 20,1% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων πέρυσι. Στην αγορά αυτών των οχημάτων κυριαρχούν οι καθιερωμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Με μερίδιο 36,1% της συνολικής αγοράς, η General Motors Company ήταν στη κορυφή της αγοράς και η Ford Motor Company ήταν δεύτερη με μερίδιο αγοράς 33,8%.

Ακόμα και καθώς η Tesla ετοιμάζεται να κατασκευάσει το φορτηγό της, άλλες εταιρείες αυτοκινήτων την ακολουθούν και την πλησιάζουν. Η Ford σχεδιάζει να λανσάρει όλες τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μικρών φορτηγών της έως το Φθινόπωρο του 2022. Σχεδιάζει να κατασκευάσει μια ηλεκτρική έκδοση του F-150, του βενζινοκίνητου φορτηγού με τις καλύτερες πωλήσεις, που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο 2022. Η General Motors μπήκε επίσης στο αγορά με το GMC Hummer EV, το οποίο προβλέπεται να παραδοθεί το 2023. Μια νεοφυής επιχείρηση, η Rivian, εισήλθε επίσης στην αγορά ηλεκτρικών φορτηγών παραλαβής με το R1T, το οποίο θα προσφέρει επιδόσεις συγκρίσιμες με το Cybertruck της Tesla και πληροί τις προϋποθέσεις για ομοσπονδιακή πίστωση φόρου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή