Το παγκόσμιο δίκτυο φορτιστών της Tesla θα ανοίξει ώστε να εξυπηρετεί και τα ηλεκτρικά οχήματα άλλων κατασκευαστών, ανακοίνωσε μέσω Twitter ο διευθύνων σύμβουλός της Έλον Μασκ.
Οι υποδομές της Tesla αριθμούν πάνω από 25.000 θέσεις ταχείας φόρτισης σε όλο τον κόσμο και προσφέρουν στην εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σχολιάζει το Reuters. Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν τώρα να συνάψουν συμμαχίες για δίκτυα φόρτισης ή επενδύουν σε εξειδικευμένες εταιρείες.
«Θα ανοίξουμε το δίκτυο Supercharger για άλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα αργότερα φέτος» έγραψε ο Μασκ. Σταδιακά, οι υποδομές της Tesla θα ανοίξουν για άλλα ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο» είπε.
We created our own connector, as there was no standard back then & Tesla was only maker of long range electric cars.
It’s one fairly slim connector for both low & high power charging.
That said, we’re making our Supercharger network open to other EVs later this year.
— Elon Musk (@elonmusk) July 20, 2021
Η Tesla χρησιμοποιεί φορτιστές με ακροδέκτες δικής της τεχνολογίας, και η απόφαση της εταιρείας να ανοίξει το δίκτυό της ίσως διευκολύνει την αναζήτηση κοινού στάνταρτ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Γερμανικό αίτημα
Η ανακοίνωση του Μασκ αφότου ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας προσπάθησε να πείσει την Tesla να ανοίξει και για άλλους κατασκευαστές τα 1.000 σημεία φόρτισης που διατηρεί η εταιρεία στη χώρα.
«Βρίσκονται σε απευθείας συνομιλίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla προκειμένου να ανοίξουν οι υφιστάμενες υποδομές και για άλλους κατασκευαστές» δήλωσε τον περασμένο μήνα ο Άντρεας Σόιερ, μιλώντας στην εφημερίδα Neue Osnabruecker Zeitung.
Τον Φεβρουάριο, έκθεση της Ernst & Young για λογαριασμό της Eurelectric, συνδέσμου της βιομηχανίας ηλεκτροπαραγωγών στην ΕΕ, εκτιμούσε ότι ο αριθμός δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ θα πρέπει να αυξηθεί από τους 250.000 σήμερα στους 3 εκατομμύρια το 2030.
Η επέκταση των υποδομών θα απαιτήσει 20 δισεκατομμύρια ευρώ για φορτιστές δημόσιας χρήσης και 60 δισ. για ιδιωτικές εγκαταστάσεις, ανέφερε η έκθεση.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας