
Το παγκόσμιο δίκτυο φορτιστών της Tesla θα ανοίξει ώστε να εξυπηρετεί και τα ηλεκτρικά οχήματα άλλων κατασκευαστών, ανακοίνωσε μέσω Twitter ο διευθύνων σύμβουλός της Έλον Μασκ.
Οι υποδομές της Tesla αριθμούν πάνω από 25.000 θέσεις ταχείας φόρτισης σε όλο τον κόσμο και προσφέρουν στην εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σχολιάζει το Reuters. Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν τώρα να συνάψουν συμμαχίες για δίκτυα φόρτισης ή επενδύουν σε εξειδικευμένες εταιρείες.
«Θα ανοίξουμε το δίκτυο Supercharger για άλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα αργότερα φέτος» έγραψε ο Μασκ. Σταδιακά, οι υποδομές της Tesla θα ανοίξουν για άλλα ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο» είπε.
We created our own connector, as there was no standard back then & Tesla was only maker of long range electric cars.
It’s one fairly slim connector for both low & high power charging.
That said, we’re making our Supercharger network open to other EVs later this year.
— Elon Musk (@elonmusk) July 20, 2021
Η Tesla χρησιμοποιεί φορτιστές με ακροδέκτες δικής της τεχνολογίας, και η απόφαση της εταιρείας να ανοίξει το δίκτυό της ίσως διευκολύνει την αναζήτηση κοινού στάνταρτ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Γερμανικό αίτημα
Η ανακοίνωση του Μασκ αφότου ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας προσπάθησε να πείσει την Tesla να ανοίξει και για άλλους κατασκευαστές τα 1.000 σημεία φόρτισης που διατηρεί η εταιρεία στη χώρα.
«Βρίσκονται σε απευθείας συνομιλίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla προκειμένου να ανοίξουν οι υφιστάμενες υποδομές και για άλλους κατασκευαστές» δήλωσε τον περασμένο μήνα ο Άντρεας Σόιερ, μιλώντας στην εφημερίδα Neue Osnabruecker Zeitung.
Τον Φεβρουάριο, έκθεση της Ernst & Young για λογαριασμό της Eurelectric, συνδέσμου της βιομηχανίας ηλεκτροπαραγωγών στην ΕΕ, εκτιμούσε ότι ο αριθμός δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ θα πρέπει να αυξηθεί από τους 250.000 σήμερα στους 3 εκατομμύρια το 2030.
Η επέκταση των υποδομών θα απαιτήσει 20 δισεκατομμύρια ευρώ για φορτιστές δημόσιας χρήσης και 60 δισ. για ιδιωτικές εγκαταστάσεις, ανέφερε η έκθεση.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων