
Με εντατικούς ρυθμούς ανανεώνει τον στόλο της η Safe Bulkers. Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία του Πόλυ Χατζηιωάννου ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνίες για την ναυπήγησης και αγορά τριών ιαπωνικών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου 82.000 dwt, το κάθε ένα τύπου Kamsarmax.
Οι συμφωνημένες αγορές γίνονται σε ελκυστικές τιμές όπως αναφέρει η εταιρεία, με προγραμματισμένες ημερομηνίες παράδοσης εντός του τέταρτου τριμήνου του 2023 για το ένα πλοίο και εντός του πρώτου τριμήνου του 2024, για τα άλλα δύο πλοία. Και τα τρία πλοία είναι νεότευκτα και έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG-EEDI, Φάση 3) και επίσης συμμορφώνονται με τον τελευταίο κανονισμό εκπομπών NOx (NOx-Tier III). Η αγορά θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά αποθέματα της εταιρείας.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας, σχολίασε: «Συνεχίζουμε τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας, παραγγέλνοντας τρία επιπλέον πλοία και αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των νέων ναυπηγούμενων πλοίων σε οκτώ. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ήδη αγοράσει δύο νεότερα μεταχειρισμένα πλοία. Οι παραγγελίες νεότευκτων και οι αγορές από δεύτερο χέρι εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την αντικατάσταση παλαιότερων ή κινεζικών πλοίων, έξι από τα οποία έχουν πωληθεί μέχρι τώρα».
Η Safe Bulkers ελέγχει έναn στόλο από 49 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση ενώ τρία θα παραδοθούν τους επόμενους μήνες στους νέους ιδιοκτήτες τους καθώς έχουν πουληθεί.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά