Με εντατικούς ρυθμούς ανανεώνει τον στόλο της η Safe Bulkers. Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία του Πόλυ Χατζηιωάννου ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνίες για την ναυπήγησης και αγορά τριών ιαπωνικών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου 82.000 dwt, το κάθε ένα τύπου Kamsarmax.
Οι συμφωνημένες αγορές γίνονται σε ελκυστικές τιμές όπως αναφέρει η εταιρεία, με προγραμματισμένες ημερομηνίες παράδοσης εντός του τέταρτου τριμήνου του 2023 για το ένα πλοίο και εντός του πρώτου τριμήνου του 2024, για τα άλλα δύο πλοία. Και τα τρία πλοία είναι νεότευκτα και έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG-EEDI, Φάση 3) και επίσης συμμορφώνονται με τον τελευταίο κανονισμό εκπομπών NOx (NOx-Tier III). Η αγορά θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά αποθέματα της εταιρείας.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας, σχολίασε: «Συνεχίζουμε τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας, παραγγέλνοντας τρία επιπλέον πλοία και αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των νέων ναυπηγούμενων πλοίων σε οκτώ. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ήδη αγοράσει δύο νεότερα μεταχειρισμένα πλοία. Οι παραγγελίες νεότευκτων και οι αγορές από δεύτερο χέρι εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την αντικατάσταση παλαιότερων ή κινεζικών πλοίων, έξι από τα οποία έχουν πωληθεί μέχρι τώρα».
Η Safe Bulkers ελέγχει έναn στόλο από 49 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση ενώ τρία θα παραδοθούν τους επόμενους μήνες στους νέους ιδιοκτήτες τους καθώς έχουν πουληθεί.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons