Η Netflix επιβεβαίωσε ότι θα συμπεριλάβει βιντεοπαιχνίδια σαν μέρος των συνδρομητικών της πακέτων, χωρίς έξτρα χρέωση. Η επέκταση θα γίνει σε πρώτη φάση με παιχνίδια για φορητές συσκευές.
Με δεδομένο ότι πλέον η Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις νέες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney+ και Amazon Prime, η ενότητα των βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στην εταιρεία για την προσέλκυση ενός εντελώς νέου κοινού.
Ο ανεξάρτητος αναλυτής του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, Paolo Pescatore, ανέφερε στο BBC ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ακριβή: «Η εταιρεία θα πρέπει να αφιερώσει σημαντικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου χρόνου και χρήματος, χωρίς εγγυημένη επιτυχία».
«Σίγουρα, πρόκειται για ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας καθώς το Netflix χρειάζεται να αναλογιστεί τις έννοιες της διατήρησης και της δέσμευσης», ανέφερε ο Pescatore ενώ επισήμανε τον έντονο ανταγωνισμό και τον τομέα των video games, ίσως εντονότερο από τις πλατφόρμες streaming.
Η Netflix επιβεβαίωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς πρόσθετο κόστος, στοιχείο που θα κάνει τη νέα ενότητα περιεχομένου ιδιαίτερα ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως το Apple Arcade το οποίο κοστίζει 4,99 δολάρια ανά μήνα. Επιπλέον, τα παιχνίδια του Netflix δεν θα διαθέτουν χρεώσεις εντός της εφαρμογής ή διαφημίσεις.
Η προσέγγιση mobile-first έχει και επιχειρηματική λογική καθώς έτσι θα μπορεί να διεισδύσει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της υπό-σαχάριας Αφρικής με χαμηλού κόστους συνδρομές μόνο για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, υπάρχει και μία δόση ασφάλειας από τη στιγμή που δεν μπαίνει σε μία διαδικασία άμεσου ανταγωνισμού με εταιρείες κολοσσούς όπως οι Microsoft, Google και Amazon, στον τομέα της παροχής περιεχομένου για κονσόλες.
Λιγότεροι νέοι συνδρομητές μετά την «έκρηξη» λόγω καραντίνας
Η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια αναμένει την προσέλκυση 3,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών κατά το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, σημαντικά λιγότερους από τα 5,86 εκατομμύρια νέους συνδρομητές που ανέμεναν οι αναλυτές.
«Η Covid έχει δημιουργήσει μία αδυναμία στην αύξηση των μελών μας, κάτι το οποίο εργαζόμαστε να διορθώσουμε», ανέφερε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων. «Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε τα καλύτερα σενάρια, από όλο τον κόσμο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix γνώρισε τεράστια αύξηση των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 (15,8 εκατομμύρια), δηλαδή την περίοδο που εφαρμόστηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Το β’ τρίμηνο του 2020 ο αριθμός των νέων συνδρομητών ήταν 10,1 εκατομμύρια, ο αριθμός έπεσε στα μόλις 2,2 εκατομμύρια το γ’ τρίμηνο του 2020 για να επανέλθει στα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2020. Πλέον, η εταιρεία μετρά περισσότερους από 209 ενεργούς συνδρομητές.
Πανδημία και νέες παραγωγές
Η πανδημία ήταν δίκοπο μαχαίρι για το Netflix: μπορεί από τη μία να έφερε σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα από την άλλη εμπόδισε την παραγωγή ορισμένων «μεγάλων» τίτλων.
«Η Covid και οι μετέπειτα παραλλαγές της έκαναν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές σειρών σε μεγάλο βαθμό να κινούνται ικανοποιητικά προς το παρόν, είμαστε αισιόδοξοι», παραδέχθηκαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας ουσιαστικά ανακοινώνοντας νέους κύκλους επεισοδίων για τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Sex Education» και «Never Have I Ever».
Παρόλη την επιβράδυνση στις διάφορες παραγωγές, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,7 δισ. δολαρίων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω επενδύσεων που έγιναν για την βελτίωση της εφαρμογής αλλά και την προσθήκη μη-αγγλόφωνου περιεχομένου.
Ανακοινώθηκε επίσης ότι η Netflix θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή νέων σειρών και ότι «παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση του μεριδίου τηλεθέασης τόσο στην αμερικανική αγορά όσο και στην παγκόσμια». Ενδεικτικό ότι το πρώτο μισό του 2021 το Netflix επένδυσε 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.
Latest News
Γάλλος μεγιστάνας τεχνολογίας προειδοποιεί ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να γίνει παγκόσμιος ουραγός
Ο Ξαβιέ Νιέλ θεωρεί ότι η Ευρώπη θα μείνει πίσω εάν χάσει αυτή την κρίσιμη ευκαιρία
Προειδοποίηση Google: Μαζί με τον χειμώνα, στην Ευρώπη έρχεται και η ελίτ των ρώσων χάκερ
Η διαβόητη ομάδα hacking «Sandworm» που στοχεύει τα ευρωπαϊκά ενεργειακά δίκτυα σύμφωνα με τη Google
Ο πρωτοπόρος της AI Γιόσουα Μπένγκιο προειδοποιεί: Μπορεί να στραφεί κατά των ανθρώπων
Υπάρχει κίνδυνος η τεχνητή νοημοσύνη να βρεθεί στα χέρια λίγων, λόγω τους κόστους της προειδοποιεί ο Γιόσουα Μπένγκιο
Διπλασιάστηκαν οι κυβερνοεπιθέσεις στον ενεργειακό τομέα - Οι συστάσεις της Eurelectric
Από όλους τους γεωγραφικούς στόχους, οι επιθέσεις σε χώρες της ΕΕ αυξήθηκαν από 9,8% σε 46,5% κατά τους πρώτους έξι μήνες το 2023
H Amazon ανεβάζει στα 8 δισ. δολάρια την επένδυσή της στην Anthropic
H Anthropic αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο της OpenAI στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ συνολικά η Amazon έχει επενδύσει σε αυτή 8 δισ. δολάρια
Πώς να κρατήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μακριά από το dark web
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, το dark web, δηλαδή το «σκοτεινό διαδίκτυο», δεν είναι παράνομο και δεν είναι γεμάτο μόνο από κυβερνοεγκληματίες
Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας
Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις
Η Microsoft αποκαλύπτει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της AI στο Ignite 2024
Έως και 10 φορές πιο αποδοτικές για τις σύγχρονες επιχειρήσεις οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές