
Καθώς η μετάλλαξη «Δέλτα» του κορωνοϊού επελαύνει, αυτό που συστήνουν κορυφαίοι τουριστικοί παράγοντες είναι όλος ο κλάδος να στοχεύσει στην προστασία της υγείας επισκεπτών και εργαζομένων και να αποφύγει τη λογική της «αρπαχτής».
Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση με την πανδημία παγκοσμίως δεν υπάρχει περίπτωση να ρεφάρουμε φέτος αυτά που χάσαμε πέρυσι. Αυτό που πρέπει να έχουμε στο νου μας είναι να συνεχίζουμε να προστατεύσουμε την υγεία των τουριστών και εργαζομένων και να διατηρούμε το ισχυρό όνομα του «ασφαλούς προορισμού» για την χώρα μας γιατί υπάρχουν και οι επόμενες χρονιές. Συνεπώς η ασφάλεια πρωτεύει έναντι όλων είναι το μήνυμα που στέλνουν με αφορμή και τις εξελίξεις στη Μύκονο.
Την εστίαση στην ασφάλεια υπογράμμισε και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Γιάννης Ρέτσος. Το σχόλιο που έκανε είναι το εξής: «Πρώτη φορά μετά από χρόνια που ασφαλής πρόβλεψη για τα φετινά τουριστικά έσοδα δεν μπορεί να γίνει. Το θετικό momentum μπορεί ανά πάσα στιγμή να διαδεχθεί η ανασφάλεια και αντίστροφα. Ένα είναι βέβαιο: η πανδημία απαιτεί ασφαλείς συνθήκες ταξιδιών. Ας το συνειδητοποιήσουμε όλοι».

Η εικόνα στη Μύκονο
Τη ίδια στιγμή στη Μύκονο προφανώς καταγράφονται ακυρώσεις, οι οποίες είναι πολύ λίγες, ωστόσο αυτό που προέχει είναι η «προστασία» του προορισμού που σημαίνει πειθαρχία στα μέτρα ώστε να επανέλθει η Μύκονος στην κανονικότητα από τις 26 Ιουλίου.
Η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού Μαρία Κουσαθανά επισημαίνει ότι το μήνυμα που οι ξενοδόχοι του νησιού θέλουν να στείλουν είναι ότι υλοποιούνται τα μέτρα και ευελπιστούμε στην απόσυρσή τους, στις 26 του τρέχοντος μηνός. Η Μύκονος, προσθέτει, είναι ένα πολύ ισχυρό τουριστικό όνομα, ένας παγκόσμιος πολύ δυναμικός προορισμός και θα ξεπεράσει πολύ σύντομα αυτή την συγκυρία.
Επισημαίνεται ότι μέχρι την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη για να εξετασθεί τι θα γίνει με τα μέτρα στη Μύκονο, από την προσεχή Δευτέρα. Σε κάθε περίπτωση, όπως και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ υπογραμμίζει, ότι προέχει η εμπέδωση των συνθηκών ασφαλείας στα ταξίδια και η προστασία της υγείας του πληθυσμού και συνεπώς η τρέχουσα τουριστική πολιτική υποτάσσεται σε αυτή την ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να εξετασθούν και τα μέτρα στη Μύκονο και τα άλλα νησιά και οι όποιες επιπτώσεις αυτών των μέτρων στις αφίξεις και τα έσοδα. Επίσης η δεύτερη παράμετρος που καθορίζει τις εξελίξεις είναι η πορεία του εμβολιασμού στη χώρα μας αλλά και διεθνώς.
Το Ισπανικό παράδειγμα
Ένα παράδειγμα που δείχνει πώς κινείται ο «ανταγωνισμός» (η Ισπανία) στο θέμα του εμβολιασμού μας το δίνει ο επικεφαλής του Ομίλου Sani/Ikos και επίτιμος πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης. Με ανάρτησή του στο Twitter σημειώνει ότι «οι υγειονομικές αρχές της Ανδαλουσίας θα εμβολιάσουν εντός του Ikos Andalusia στην Marbella 22-25 Ιουλίου περίπου 500 – κυρίως νέους – εργαζόμενους. Προφανής διευκόλυνση που ενισχύει ιδιαίτερα την πρόθεση συμμετοχής. Γιατί δεν ξεκινάει το ίδιο η χώρα μας;»


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους