Για ιστορική καταστροφή γίνεται λόγος σε σημερινή ανακοίνωση των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) μετά την πρώτη καταγραφή των ζημιών που προκάλεσαν oι πλημμύρες στη δυτική Γερμανία.
Συγκεκριμένα, μεγάλες είναι οι ζημιές σε γραμμές μήκους 600 χιλιομέτρων, 50 γέφυρες, 180 διαβάσεις, σχεδόν 40 συστήματα σηματοδότησης και πάνω από 1.000 εναέριες γραμμές επαφής και σηματοδότες. Το κόστος υπολογίζεται σε περίπου 1,3 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία δημοσίευσε έναν πρώτο απολογισμό σήμερα, Παρασκευή, και κάνει λόγο για μια «γιγαντιαία προσπάθεια αποκατάστασης των ζημιών».
Πολλοί σιδηροδρομικοί σταθμοί επλήγησαν, επίσης, από την καταιγίδα, ανέφεραν οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB), συμπεριλαμβανομένων των ανελκυστήρων και των συστημάτων φωτισμού.
«Η υποδομή μας δεν αντιμετώπισε ποτέ καταστροφή τέτοιας κλίμακας», δήλωσε ο Φόλκερ Χέντσελ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της θυγατρικής DB Netz AG των Γερμανικών Σιδηροδρόμων, η οποία είναι αρμόδια για τη διαχείριση εγκαταστάσεων και συντήρησης. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, ο όγκος του νερού προκάλεσε ζημίες ύψους περίπου 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ήταν ήδη γνωστό ότι οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα πρέπει να κατασκευάσουν πλήρως ή να ανακαινίσουν επτά γραμμές στις περιοχές οι οποίες επλήγησαν από τις πλημμύρες. Σύμφωνα με τους DB, καταστράφηκαν συνολικά σιδηροδρομικές γραμμές μήκους 600 χιλιομέτρων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...