Ενίσχυση στα έσοδα και αύξηση της πελατειακής της βάσης κατά 65.000 πελάτες κατέγραψε η Vodafone Ελλάδας, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, δηλαδή από τον Απρίλιο ως τον Ιούνιο του 2021. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, τα οποία ανακοίνωσε το Vodafone Group, η αύξηση αυτή αποδίδεται στη μείωση των περιοριστικών μέτρων και στη συνακόλουθη βελτίωση του τουριστικού ρεύματος σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Όπως φαίνεται, η Vodafone Ελλάδας σημείωσε ικανή οργανική ανάπτυξη σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρά τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας. Πολύ μεγάλη αύξηση κατέγραψε, κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, η κίνηση των data, η οποία ξεπέρασε τα 37.000 ΤΒ. Επίδοση που είναι κατά 65% αυξημένη από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους 2020-2021 (22.610 ΤΒ) και κατά 114% υψηλότερη από την αντίστοιχη περίοδο του οικονομικού έτους 2019-2020 (17.467 ΤΒ).
Παρόλες τις συνθήκες της πανδημίας, η εταιρεία βελτίωσε κατά 5,1% τα έσοδά της από υπηρεσίες, τα οποία ανήλθαν σε 209 εκατ. ευρώ έναντι 199 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Επιπλέον, η πελατειακή βάση της κινητής αυξήθηκε και έφτασε τα 4,136 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά περίπου 65.000, που αντιστοιχεί σε 13.000 συμβολαίου και 52.000 καρτοκινητής, ή κατά 2% σε σχέση με το κλείσιμο του προηγούμενου οικονομικού έτος 2020-2021 (4,071 εκατ. πελάτες). Το ποσοστό των πελατών συμβολαίου ανήλθε σε 39,8%.
Στη σταθερή η βάση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή 965.000 πελάτες, ενώ το κατά κεφαλήν έσοδο ανά πελάτη παρέμεινε σταθερό στα 10,4 ευρώ. Επίσης, το μέσο έσοδο των συνδρομητών συμβολαίου διαμορφώθηκε στα 17,8 ευρώ έναντι 18,3 ευρώ και εκείνο των συνδέσεων καρτοκινητής στα 5,5 ευρώ από 5,1 ευρώ.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων