Αύξηση 3,7% παρουσίασε ο Γενικός Δείκτης Τιμών Υλικών Κατασκευής Νέων Κτηρίων Κατοικιών τον Ιούνιο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2020, έναντι μείωσης 0,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών του έτους 2020 με το 2019, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.

Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί άνοδος του γενικού δείκτη τιμών 3% τον Μάιο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2020.

Παρότι η ετήσια άνοδος του γενικού δείκτη τιμών είναι 3,7%, οι αυξήσεις στα προϊόντα είναι ώς και πενταπλάσιες του μέσου όρου. Ειδικότερα, οι κυριότερες μεταβολές τον Ιούνιο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2020 όσον αφορά τους επιμέρους δείκτες τιμών κατηγοριών υλικών ήταν οι ακόλουθες:

Ο Γενικός Δείκτης κατά τον μήνα Ιούνιο 2021, σε σύγκριση με τον δείκτη του Μαΐου 2021, παρουσίασε αύξηση 0,5%, έναντι μείωσης 0,2% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων μηνών του έτους 2020.

Ο μέσος δείκτης του δωδεκαμήνου Ιουλίου 2020 – Ιουνίου 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δωδεκαμήνου Ιουλίου 2019 – Ιουνίου 2020, παρουσίασε αύξηση 0,7%, έναντι μείωσης 0,1% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων προηγούμενων δωδεκαμήνων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα