«Δεσμεύτηκα προσωπικά στους Θεσσαλονικείς να αποκτήσουν το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης, και αυτό θα γίνει», δηλώνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, αναφερόμενος στις προσφυγές και τις αντιδράσεις, με τις οποίες χάθηκε πάνω από ένας χρόνος.

Ο κ. Καραμανλής ερωτηθείς για τα χρονοδιαγράμματα του έργου απαντά ότι «δουλεύουμε εντατικά, όχι μόνο στον Σταθμό Βενιζέλου, και θα τα καταφέρουμε όπως είχαμε πει εξαρχής, για τον Απρίλιο του 2023».

Μάλιστα, ο υπουργός είπε ότι πρόσφατα ξεκίνησαν οι δοκιμές με τρένα σε ολοκληρωμένη ρευματοδοτημένη επιδομή. «Όχι με μουσαμάδες όπως κάποτε… Τώρα “τρέχουμε” να καλύψουμε το χρόνο που έκλεψαν από τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να καταφέρουμε να ολοκληρωθεί το Μετρό το 2023», σημείωσε.

Τόνισε ότι πολλοί έφτασαν να φοβούνται ότι το έργο δεν θα τελειώσει ποτέ. «Όμως, η Θεσσαλονίκη είναι η πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας. Και ξέρετε καλά, τι σημαίνει η Μακεδονία για εμένα», είπε με νόημα.

Γραμμή 4 – Μετρό Αθήνας: Ολοκληρώνεται το πρώτο εργοτάξιο στην Κατεχάκη

Όσον αφορά τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι μελέτες, ενώ παράλληλα γίνονται οι πρόδρομες εργασίες.

«Αυτές τις μέρες, ολοκληρώνεται η εγκατάσταση του πρώτου εργοταξίου στην Κατεχάκη, που θα είναι ένα εκ των δύο – μαζί με το Άλσος Βεΐκου – από τα οποία θα μπουν τα μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων», ανέφερε.

«Πρόκειται για ένα έργο που θα εξυπηρετεί 340.000 επιβάτες ημερησίως, θα μειώσει κατά 53.000 τα αυτοκίνητα στους δρόμους και θα δημιουργήσει 5.000 νέες θέσεις εργασίας».

Όσο για τον σταθμό των Εξαρχείων ξεκαθάρισε ότι θα στηθεί το εργοτάξιο μόλις ολοκληρωθούν οι αναγκαίες μελέτες. «Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του έργου, για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής αλλά και της πόλης», είπε.

Δεν υπάρχει εισήγηγη για υποχρεωτικό εμβολιασμό εργαζομένων στα ΜΜΜ

Ερωτηθείς για τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς και αν σε αυτούς συμπεριληφθούν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς, ο κ. Καραμανλής, αφού είπε ότι τώρα με τη μετάλλαξη Δέλτα είναι ανάγκη να αυξηθεί ακόμα περισσότερο ο αριθμός των εμβολιασμών, εξήγησε ότι τις εισηγήσεις τις κάνει η αρμόδια επιστημονική Επιτροπή.

«Έως σήμερα δεν υπάρχει εισήγηση για υποχρεωτικό εμβολιασμό των εργαζόμενων στις αστικές συγκοινωνίες. Άλλωστε, λαμβάνονται σε καθημερινή βάση τα αναγκαία μέτρα καθαρισμών, νεφελοψεκασμών κλπ για την προστασία τους, ενώ ιδίως οι οδηγοί προφυλάσσονται ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τους επιβάτες. Ούτως ή άλλως, ανήκω σε μια πολιτική σχολή που προτιμά την πειθώ από τον εξαναγκασμό -πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων που είναι αναγκαίος. Γι’ αυτό καλώ όποιον δεν έχει ήδη εμβολιαστεί να το κάνει! Για το καλό του και για το καλό όλων μας».

Όσον αφορά το ενδεχόμενο να δοθούν κίνητρα σε όσους χρήστες των ΜΜΜ έχουν εμβολιαστεί, είπε ότι υπάρχει μία σκέψη να συνδυαστεί η ανταμοιβή προς τους τακτικούς χρήστες με επιπλέον κίνητρα στους πολίτες να εμβολιαστούν, αλλά είναι ένα θέμα με πολλές παραμέτρους και το μελετάται με προσοχή και σοβαρότητα.

Αυξήθηκαν τα λεωφορεία σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Επίσης, είπε ότι η κυβέρνηση και ο ίδιος προσωπικά «ακούει» τους προβληματισμούς και την κριτική των πολιτών, «αλλά όχι την όψιμη μικροκομματική ”κριτική” του κόμματος που ως κυβέρνηση δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη στα ΜΜΜ, δεν πήρε ούτε ένα λεωφορείο, άφησε τις συγκοινωνίες να ρημάξουν… Αρκετά με την υποκρισία!».

Μάλιστα ανέφερε ότι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι ανάμεσα στις πόλεις που έχουν αυξήσει τους στόλους και τα δρομολόγια εν μέσω πανδημίας αφού σήμερα έχουμε 50% περισσότερα λεωφορεία στην Αθήνα και διπλάσια στη Θεσσαλονίκη.

«Ξεμπλοκάρουν ένα – ένα τα μεγάλα έργα»

Τέλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τα μεγάλα έργα που έχουν προγραμματιστεί ή εκτελούνται αυτήν τη στιγμή, σημείωσε ότι ξεμπλοκάρουν όλα που αντιμετώπιζαν σύνθετα προβλήματα και κινδύνευαν να μην γίνουν ποτέ, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, η γραμμή 4 Μετρό Αθήνας, ο Ε65 και βέβαια ο ΒΟΑΚ και το Πάτρα – Πύργος.

«Στο ΒΟΑΚ, μέσα στο 2022 θα αρχίσουν να στήνονται εργοτάξια και ως τις αρχές του 2024 θα έχουν ανοίξει όλα τα μέτωπα, με πρώτα τα δημόσια έργα και το ΣΔΙΤ. Στην Πατρών – Πύργου, ακόμα πιο γρήγορα: Το φθινόπωρο περιμένουμε το πράσινο φως από τη DG-COMP, ώστε έως τα τέλη του 2021 να στηθούν τα εργοτάξια και το έργο να κατασκευαστεί σε 3 χρόνια», κατέληξε ο κ. Κώστας Καραμανλής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
OT FORUM – Δημήτρης Ανδριόπουλος: H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
OT FORUM |

Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια

Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου

Εξάρχου (AKTOR): Η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα Μετρό, που άλλες πόλεις θα ζήλευαν
Επιχειρήσεις |

Εξάρχου (AKTOR): Η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα Μετρό, που άλλες πόλεις θα ζήλευαν

Tη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης παρέδωσε σήμερα στο Ελληνικό Κράτος ο όμιλος εταιρειών AKTOR - Το έργο εγκαινιάστηκε από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη σε ειδική εκδήλωση στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας

ΟΤ FORUM: Ο μετασχηματισμός των επιχειρήσεων οδηγός για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο
OT FORUM |

Ο μετασχηματισμός των επιχειρήσεων οδηγός για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – Στο 4ο ΟΤ FORUM ο Αλέξανδρος Εξάρχου

Ο πρόεδρος και CEO της AKTOR θα μιλήσει στο ΟΤ FORUM για την προσαρμογή των μεγάλων ομίλων και στις ευκαιρίες που δημιουργεί η ανάγκη μετασχηματισμού της οικονομίας