Από τον Πειραιά που θα είναι homeport και για τα επόμενα δυο τουλάχιστον χρόνια ξεκινά μετά από 500 ημέρες «αργίας» λόγω κορωνοϊού τις κρουαζιέρες η Norwegian Cruise Line, σε μια σεζόν που θα αξιοποιήσει μέχρι και επτά πλοία, ενώ από Σεπτέμβριο θα έχει και δεύτερο home port στην Ελλάδα.
Ειδικότερα εκτός από τον Πειραιά που θα είναι home port για κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, θα λειτουργήσει όπως ανακοίνωσε χθες, ως home port και το Κατάκολο, με στόχο κρουαζιέρες που θα «συνδέουν» Ελλάδα και Ιταλία (Νάπολη, Ρώμη, κ.λ.π.).
Η Norwegian Cruise Line μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας με έδρα το Μαϊάμι επενδύει φέτος αλλά και τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα. Ξεκινάει σήμερα με επταήμερες κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, οι οποίες έχουν μεγάλη ζήτηση, όπως δήλωσε στον ot.gr ο κ. Kevin Bubolz, Vice President & Managing Director Europe της Norwegian Cruise Line στο περιθώριο εκδήλωσης που έγινε χθες ενόψει της σημερινής πρώτης κρουαζιέρας. Οι έξι πρώτες κρουαζιέρες είναι sold out επισημαίνει ενώ οι υπόλοιπες αναμένεται να «κλείσουν» στις επόμενες ημέρες.
Στόχος οι 2.500 επιβάτες ανά ταξίδι
Όπως προσθέτει ότι σε νορμάλ περίοδο θα στοχεύουν σε 2.500 επιβάτες το ταξίδι όμως τώρα στην παρούσα συγκυρία στο κάθε ταξίδι καλύπτεται το 70% περίπου της χωρητικότητας.
Αναφορικά με τις εθνικότητες πάνω από τους μισούς επιβάτες είναι Αμερικανοί, όμως υπάρχουν και ευρωπαίοι αλλά και ισραηλινοί. Αν ανοίξουν τα σύνορα θα έρχονται και Αυστραλοί και γενικότερα τόνισε οι κρουαζιέρες στην Ελλάδα θα είναι διεθνείς με προφανές το όφελος για την ελληνική οικονομία.
Όπως τονίζει λαμβάνονται όλα τα μέτρα ασφαλείας καθώς όλοι οι επιβάτες όπως και τα πληρώματα είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Ενώ πριν την επιβίβαση περνούν και πάλι από τεστ.
Ο ίδιος αναφέρει ότι πάντα η εταιρεία ήθελε να κάνει κρουαζιέρες στην Ελλάδα καθώς τα ελληνικά νησιά είναι ελκυστικά, αλλά δεν είχε γίνει κατορθωτό τα προηγούμενα χρόνια. Μιλούσαμε, λέει ο κ. Βubolz, πάντα με τους συναδέλφους μας στο Μαϊάμι και τα κεντρικά γραφεία ότι θέλαμε να στείλουμε πλοία στην Ελλάδα. Θα το είχαμε κάνει από πέρυσι, αλλά τότε ήρθε η πανδημία. Έτσι λοιπόν φέτος ξεκινάμε από τον Πειραιά για πρώτη φορά φέτος. Θα έχουμε παρουσία όλη τη σεζόν. Ξεκινήσαμε λίγο αργά λόγω της πανδημίας με το πρώτο ταξίδι να γίνεται σήμερα στις 25 Ιουλίου και φέτος θα έχουμε μια σύντομη σεζόν μέχρι τον Νοέμβριο, αλλά την επόμενη χρονιά επιστρέφουμε για ολόκληρη τη σεζόν και θα είναι ο Πειραιάς ένα μόνιμο λιμάνι για εμάς. Θέλουμε να επιστρέφουμε κάθε χρόνο για μια πλήρη σεζόν από την άνοιξη έως το φθινόπωρο από τον Πειραιά.
Ο ίδιος αναφέρεται τις προοπτικές της Ευρώπης και ειδικότερα της Μεσογείου ως προορισμός κρουαζιέρας, σημειώνοντας ότι «όταν ξεκίνησα με την εταιρεία, πριν από 16 χρόνια, είχαμε ένα πλοίο στην Ευρώπη και έκανε μόνο τη Δυτική Μεσόγειο και Βαρκελώνη. Και τώρα έχουμε επτά πλοία στην Ευρώπη και σε δύο χρόνια θα έχουμε εννέα πλοία στην Ευρώπη. Συνεπώς, ψάχνουμε πάντα για ανάπτυξη»
Ο κ. Bubolz, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τη συνεργασία με τις ελληνικές αρχές την ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Τουρισμού καθώς είχε πολύ στενή συνεργασία με την βιομηχανία κρουαζιέρας με στόχο το ασφαλές άνοιγμα του κλάδου.
Τέλος αξίζει να επισημανθεί η αναφορά του κ. Harry Sommer, CEO της Norwegian Cruise Line, ο οποίος υπογράμμισε ότι η Ελλάδα είπε ότι θα ανοίξει την κρουαζιέρας και το τήρησε! Η Norwegian Cruise Line έχει 17 πλοία και επί 500 ημέρες είχαν σταματήσει όλα και τώρα ξεκινάμε από την Ελλάδα τόνισε!
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ