Από τον Πειραιά που θα είναι homeport και για τα επόμενα δυο τουλάχιστον χρόνια ξεκινά μετά από 500 ημέρες «αργίας» λόγω κορωνοϊού τις κρουαζιέρες η Norwegian Cruise Line, σε μια σεζόν που θα αξιοποιήσει μέχρι και επτά πλοία, ενώ από Σεπτέμβριο θα έχει και δεύτερο home port στην Ελλάδα.
Ειδικότερα εκτός από τον Πειραιά που θα είναι home port για κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, θα λειτουργήσει όπως ανακοίνωσε χθες, ως home port και το Κατάκολο, με στόχο κρουαζιέρες που θα «συνδέουν» Ελλάδα και Ιταλία (Νάπολη, Ρώμη, κ.λ.π.).
Η Norwegian Cruise Line μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας με έδρα το Μαϊάμι επενδύει φέτος αλλά και τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα. Ξεκινάει σήμερα με επταήμερες κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, οι οποίες έχουν μεγάλη ζήτηση, όπως δήλωσε στον ot.gr ο κ. Kevin Bubolz, Vice President & Managing Director Europe της Norwegian Cruise Line στο περιθώριο εκδήλωσης που έγινε χθες ενόψει της σημερινής πρώτης κρουαζιέρας. Οι έξι πρώτες κρουαζιέρες είναι sold out επισημαίνει ενώ οι υπόλοιπες αναμένεται να «κλείσουν» στις επόμενες ημέρες.
Στόχος οι 2.500 επιβάτες ανά ταξίδι
Όπως προσθέτει ότι σε νορμάλ περίοδο θα στοχεύουν σε 2.500 επιβάτες το ταξίδι όμως τώρα στην παρούσα συγκυρία στο κάθε ταξίδι καλύπτεται το 70% περίπου της χωρητικότητας.
Αναφορικά με τις εθνικότητες πάνω από τους μισούς επιβάτες είναι Αμερικανοί, όμως υπάρχουν και ευρωπαίοι αλλά και ισραηλινοί. Αν ανοίξουν τα σύνορα θα έρχονται και Αυστραλοί και γενικότερα τόνισε οι κρουαζιέρες στην Ελλάδα θα είναι διεθνείς με προφανές το όφελος για την ελληνική οικονομία.
Όπως τονίζει λαμβάνονται όλα τα μέτρα ασφαλείας καθώς όλοι οι επιβάτες όπως και τα πληρώματα είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Ενώ πριν την επιβίβαση περνούν και πάλι από τεστ.
Ο ίδιος αναφέρει ότι πάντα η εταιρεία ήθελε να κάνει κρουαζιέρες στην Ελλάδα καθώς τα ελληνικά νησιά είναι ελκυστικά, αλλά δεν είχε γίνει κατορθωτό τα προηγούμενα χρόνια. Μιλούσαμε, λέει ο κ. Βubolz, πάντα με τους συναδέλφους μας στο Μαϊάμι και τα κεντρικά γραφεία ότι θέλαμε να στείλουμε πλοία στην Ελλάδα. Θα το είχαμε κάνει από πέρυσι, αλλά τότε ήρθε η πανδημία. Έτσι λοιπόν φέτος ξεκινάμε από τον Πειραιά για πρώτη φορά φέτος. Θα έχουμε παρουσία όλη τη σεζόν. Ξεκινήσαμε λίγο αργά λόγω της πανδημίας με το πρώτο ταξίδι να γίνεται σήμερα στις 25 Ιουλίου και φέτος θα έχουμε μια σύντομη σεζόν μέχρι τον Νοέμβριο, αλλά την επόμενη χρονιά επιστρέφουμε για ολόκληρη τη σεζόν και θα είναι ο Πειραιάς ένα μόνιμο λιμάνι για εμάς. Θέλουμε να επιστρέφουμε κάθε χρόνο για μια πλήρη σεζόν από την άνοιξη έως το φθινόπωρο από τον Πειραιά.
Ο ίδιος αναφέρεται τις προοπτικές της Ευρώπης και ειδικότερα της Μεσογείου ως προορισμός κρουαζιέρας, σημειώνοντας ότι «όταν ξεκίνησα με την εταιρεία, πριν από 16 χρόνια, είχαμε ένα πλοίο στην Ευρώπη και έκανε μόνο τη Δυτική Μεσόγειο και Βαρκελώνη. Και τώρα έχουμε επτά πλοία στην Ευρώπη και σε δύο χρόνια θα έχουμε εννέα πλοία στην Ευρώπη. Συνεπώς, ψάχνουμε πάντα για ανάπτυξη»
Ο κ. Bubolz, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τη συνεργασία με τις ελληνικές αρχές την ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Τουρισμού καθώς είχε πολύ στενή συνεργασία με την βιομηχανία κρουαζιέρας με στόχο το ασφαλές άνοιγμα του κλάδου.
Τέλος αξίζει να επισημανθεί η αναφορά του κ. Harry Sommer, CEO της Norwegian Cruise Line, ο οποίος υπογράμμισε ότι η Ελλάδα είπε ότι θα ανοίξει την κρουαζιέρας και το τήρησε! Η Norwegian Cruise Line έχει 17 πλοία και επί 500 ημέρες είχαν σταματήσει όλα και τώρα ξεκινάμε από την Ελλάδα τόνισε!
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ