
Η καθημερινότητα και η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι που κρίνει τις κυβερνήσεις. Καλές είναι οι βαρύγδουπες εξαγγελίες για επενδύσεις και ανάπτυξη, αλλά κάτι πρέπει να γίνει με το… τέρας της λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών. Χρειάστηκε να συναλλαγώ και εγώ με τον ΕΦΚΑ για ένα προσωπικό θέμα. Ηθελα ένα πιστοποιητικό από τη Διεύθυνση Απονομής Στρατιωτικών Συντάξεων στη Φιλελλήνων. Λόγω COVID δεν επιτρεπόταν η φυσική παρουσία και μου συνέστησαν να στείλω μια επιστολή με κούριερ εσωκλείοντας ορισμένα δικαιολογητικά, ώστε να μου ταχυδρομήσουν αυτοί με τη σειρά τους το πιστοποιητικό που ήθελα. Ετσι και έγινε.
Πέρασαν δύο μήνες και δεν έλαβα κάτι. Εδώ και μία εβδομάδα παίρνω τηλέφωνο σε τρεις γραμμές στη συγκεκριμένη Διεύθυνση για να ρωτήσω για την τύχη του αιτήματός μου ή αν μου επιτρέπεται να επισκεφθώ την υπηρεσία ώστε να διευθετήσω το ζήτημα. Εις μάτην. Δεν σηκώνει κανείς τα τηλέφωνα. Αποφάσισα να επικοινωνήσω με το τετραψήφιο του ΕΦΚΑ, το 1555, μήπως μπορούν να με κατευθύνουν από εκεί καλύτερα. Είχα αριθμό προτεραιότητας 30 και χρόνο αναμονής 12 λεπτά. Περίμενα υπομονετικά ώσπου ήρθε η σειρά μου. Μια κυρία με καλημέρισε και μου είπε: «Μισό λεπτό, παρακαλώ», αλλά προφανώς έκλεισε τη γραμμή γιατί άρχισε πάλι ο τηλεφωνητής να μου λέει:
«Είστε ο αριθμός 8, εκτιμώμενος χρόνος αναμονής 6 λεπτά». Ανέμενα πάλι υπομονετικά. Αρχίσαμε και κατεβαίναμε: «Είστε ο αριθμός 3, αναμονή 3 λεπτά». Αμέσως μετά: «Είστε ο αριθμός 3, αναμονή 5 λεπτά. Είστε ο αριθμός 3, αναμονή 6 λεπτά». Η σειρά σταθερή και τα λεπτά ανέβαιναν! Περίμενα από περιέργεια συνολικά 32 λεπτά στη γραμμή – θα μου στήσουν άγαλμα από την εταιρεία κινητής -, αλλά για αυτούς ήμουν πάντα ο αριθμός 3. Ακρη δεν βρέθηκε και δεν ξέρω πότε και πώς θα βρεθεί.
Τον Μάιο ο υπουργός Εργασίας καρατόμησε τον διοικητή του ΕΦΚΑ γιατί οι διαμαρτυρίες των πολιτών από την εξυπηρέτηση του οργανισμού είχαν φτάσει στο κόκκινο. Μάλλον όμως ένα κεφάλι δεν φτάνει…


Latest News

Οταν διώχνεις έναν κεντρικό τραπεζίτη
Ο Τραμπ βλέπει τον εκπρόσωπο ενός ανεξάρτητου θεσμού, όπως είναι η κεντρική του τράπεζα, είτε ως κομματικό αντίπαλο είτε ως ένα απλό στέλεχος της διοίκησης

Η τεχνολογία και τα νέα σύνορα των επιχειρήσεων
Η ψηφιοποίηση δεν αλλάζει μόνον τον τρόπο που οι επιχειρήσεις λειτουργούν, αλλά υπαγορεύουν και πώς ή πού θα έπρεπε να λειτουργήσουν….

Φραγκίσκος: Ο Πάπας που ξανάδωσε ηθικό κύρος στην Καθολική Εκκλησία
Σε μια δύσκολη περίοδο για την Καθολική Εκκλησία ο Πάπας Φραγκίσκος κατάφερε να ξαναδώσει στην Καθολική Εκκλησία ένα μέρος από το χαμένο κύρος της

Τι κάνει η Ελλάδα;
Το πρόβλημά μας είναι ότι συνήθως όλα αυτά τα «θάβουμε κάτω από το χαλί» και όταν σκάει μια κρίση, αρχίζουμε να τα συζητάμε

Αδιέξοδη πολιτική
Η εισαγωγή των δασμών έχει ήδη προκαλέσει σημαντικές αρνητικές οικονομικές συνέπειες για την οικονομία των ΗΠΑ

Η πολιτική Τραμπ απειλεί το οικοδόμημα της Δύσης
Η δασμολογική πολιτική Τραμπ είναι βραχυπρόθεσμα στασιμοπληθωριστική για τις ΗΠΑ, αυξάνοντας τον εγχώριο πληθωρισμό και συρρικνώνοντας την οικονομική δραστηριότητα

Ανάσταση! Δηλαδή, ζωή, ανάσα και ελπίδα
Ανάσταση σημαίνει τερματισμός κάθε λογής θανάτου, νίκη απέναντι σε ό,τι σκοτώνει τη ζωή. Να ξαναβρούμε τον τρόπο να ζούμε, να ανασαίνουμε και να ελπίζουμε

Ο μεγάλος αστερίσκος
Το θέμα του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος των εργαζομένων, η κυβέρνηση το άφησε στα χέρια των επιχειρήσεων

Όταν η Blue Skies αποδεικνύεται ότι ήταν ένα κομματικό «μαύρο ταμείο» της Νέας Δημοκρατίας
Το γεγονός ότι τόσα στελέχη της ΝΔ μισθοδοτούνταν από την Blue Skies των Θωμά Βαρβιτσιώτη και Γιάννη Ολύμπιου, χωρίς να το λένε δημοσίως, εγείρει πολύ σοβαρά ζητήματα ηθικής τάξης, ανεξαρτήτως τυπικής νομιμότητας

Το μίσος για τα Πανεπιστήμια
Γιατί η ακροδεξιά – σε όλες τις παραλλαγές της… – μισεί τα πανεπιστήμια όταν κάνουν τη δουλειά τους